SubaruFanClub.cz
https://subarufanclub.cz/forum/

Kvalita PHM
https://subarufanclub.cz/forum/viewtopic.php?f=41&t=3941
Stránka 55 z 64

Autor:  PeteBiggy [ pon úno 26, 2018 9:02 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kvalita PHM

ladis77 píše:
Jj.koukal sem na plechovku a je to zvyrazneny a podtrzeny.takze uz se hreje doma.tedka je otazka jestli jeste funguje a nebo uz ne


No to už je otázka, ale asi bych se na to nespoléhal. Buď nový a bohatě tím nakrmit nejlépe bezbio naftu od EuroOilu nebo ta arktická nafta, ta by měla být do -30°.

Autor:  Bullitt [ pon úno 26, 2018 9:50 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kvalita PHM

Vif pod 5 stupňů tuhne,ale neztrácí vlastnosti,takže stačí rozhřát a nalít do nádrže a jede se. Já ho proto nenechávám v autě a beru ho s sebou až při tankování.

Z vif.cz:
3. Přes noc jsem nechal aditivum VIF v autě a zrosolovatělo. Můžu ho takto zrosolovatělé ještě použít?

Zrosolovatělé aditivum můžete nadále používat. Nejprve jej však nechte rozehřát v pokojové teplotě. Z bezpečnostních důvodů v žádném případě nepoužívejte k ohřevu aditiva tepelných zařízení nebo přímého ohně. Jedná se o hořlavinu a mohlo by dojít ke vznícení. Abyste předešli zrosolovatění aditiv VIF doporučujeme ho skladovat v ideálních podmínkách, které jsou uvedeny na obalu.



Odesláno z mého Redmi Note 3 pomocí Tapatalk

Autor:  sima [ pon úno 26, 2018 10:11 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kvalita PHM

Nad tím jsem nedávno zauvažoval a opravdu k mému překvapení nedávno taky vyčetl.Mě teda VIF nikdy nezrosovatěl,i když byl v autě v mrazech,asi jen náhoda,nedokážu si to vysvětlit,ale fakt ne.Přesto jsem si řekl,že jej budu teda dávat v zimě mimo auto a samozřejmě je furt v autě =)
Takže zítra půjde do sklepa v paneláku,tam je teplo a abych pak při tankování zjistil,že nemám VIF.Nevadí,teď se mě daří většinou tankovat Vervu 100,takže jsem i proto na ten VIF zas zapomněl.
Ale určitě bych po ohřátí VIF znovu,bez obav použil =)

Autor:  romull [ pon úno 26, 2018 10:51 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kvalita PHM

VIF používám už spoustu let a je fakt že jak ten do benzínu, tak i ten do nafty mrazem tuhne. Dnes mi to z té flašky od Millers už skoro nevyteklo ;-D , ale funguje na 1 ,,,,| (*_^) |,,,,

Autor:  sima [ pon úno 26, 2018 10:57 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kvalita PHM

Jo,věřím s tím tuhnutím.Ale jinak je fakt dobrý.Po smíchání tekutého,ne zdrclého VIFU s benzinem už nic nehrozí,naopak :-)Myslím,že by i zdrclý VIF okamžitě benzín rozpustil,kor když se po aplikaci VIFU nacáká plná nádrž,ale tohle už není proč pokoušet,to radši ne!Aby to nevyznělo,že tohle někomu radím >:( :-)

Autor:  Traveller [ úte úno 27, 2018 6:32 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Kvalita PHM

Kdysi se tu to tuhnutí a rosolovatění opravdu řešilo. Možná v souvislosti s Millersem. A závěr byl takový, jak je uvedeno výše - rozehřát do tekutosti a pak to zase funguje.
Ale jinak, já bych to také řešil tou arktickou naftou a nespoléhal jen na aditiva.

Autor:  fajfka [ úte úno 27, 2018 5:21 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kvalita PHM

Dnes jsem pral Millers do benzínu. Moc se mu nechtělo, však taky teploměr ukazoval -10,2. Trvalo to dýl, ale nakonec vyteklo všechno co mělo

Autor:  Mira [ pát dub 13, 2018 10:35 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kvalita PHM

Dle Benziny v Brně je asi Verva 100 citlivá na počasí. Se stoupajícími a klesajícími teplotami kolísá i cena. Ceny lítaj každý den. Za poslední měsíc nahoru dolů od 31,80 po 33,90. Před 3 dny 33,30, včera 33,90 a dnes 33,80. Blbnou všude nebo jen v Brně? I kurzovní lístek je stálejší než pumpaři na Benzině. Přitom cena normální 95 se nemění. To si jen tak hrajou?

Autor:  spm [ sob dub 14, 2018 1:23 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Kvalita PHM

V Praze lítá cena i N95 :-) Ale jinak cenu počasí ovlivňuje. My když objednáváme cisternu nafty, tak se na faktuře pak počítá s teplotní korekcí. Je to nějak tak, že se objedná x litrů, cena je daná při nějaké konkrétní teplotě (tuším 20°C nebo nějaká taková běžná teplota). Cisterna přijede, přeleje to, změří se při tom teplota a na faktuře se pak buď přičítá nebo odčítá částka podle té naměřené teploty v době tankování. Takže ta teplotní roztažnost tam nějaký vliv má :-)

Autor:  námořník [ sob dub 14, 2018 5:41 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Kvalita PHM

Řekl bych že 15°C. 20 bude v Belgii, ale tam asi pumpu nemáte :-). Cena stoupá na svátky a určitě když je pěkně a očekává se že motoristi vyjedou. Pak na to má taky vliv kurz koruny, ale jenom v tom smyslu že se srovnávají ceny s okolnímy státy a kolikrát je v Čechách dráž :-).

Autor:  spm [ sob dub 14, 2018 9:28 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Kvalita PHM

jo, je to mozny, myslel jsem si, ze to byla jedna z tech dvou teplot :-D my teda pumpu stejne nemame, kupujem to pro rozezrany zluty 16 valcovy turbo obludy :-DDD (ale zase na tohle se to da alespon koupit bez bioslozky :-) )

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

Autor:  Tom007 [ sob dub 14, 2018 11:09 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Kvalita PHM

Přepočet se provádí na teplotu 15°C.

Autor:  chuckee [ stř kvě 16, 2018 5:29 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kvalita PHM

Je to cca rok, co Benzina změnila palivo z natural95 na efekta95. Má to být nějaké aditivovanejsi palivo. Já od té doby benzín na benzině nekoupil a jezdil pouze na OMV. Máte s efektou95 někdo zkušenosti? Je to nejak poznat po dlouhodobém tankování, nebo to jen přejmenovali?

Autor:  Mareka [ stř kvě 16, 2018 7:05 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kvalita PHM

Tak samozřejmě říkali, že s novým jménem i nové vylepšení.

Já ale rozdíl před a po na několika nádržích nepoznal.

Autor:  Mira [ stř kvě 16, 2018 7:26 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kvalita PHM

Na obyčejnej benzín nejezdím už roky. Vždy aditivovanej. Optimal od Euroilu, u Tesca Ultra 95, pokud jsem tankoval třeba u Ono obyč. 95, přidával jsem vždy aditiva. K Benzině jsem začal jezdit až od Efecty, takže rozdíl mezi neaditivovaným a aditivovaným benzinem neznám. Za to poznám rozdíl mezi Efectou a Vervou 100 na kterou jsem se tam namlsal.

Stránka 55 z 64 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/