Kvalita PHM

Pohonné hmoty, spotřeby, alternativní paliva, čerpací stanice, kvalita, modifikace motorů, aditiva.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Harry
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1517
Registrován: ned srp 02, 2009 12:00 am
Bydliště: Pražská 605, Dobřichovice

Re: Kvalita PHM

Příspěvek od Harry »

Komu ta kvalita PH leží v hlavě, :655: může se zařídit podle http://www.dobrapumpa.cz/
což jsou stránky Ústavu paliv a maziv. Zde http://www.dobrapumpa.cz/cs/obsah/jak-s ... bre-palivo jsou obecné informace, tady http://www.amazonek.cz/dobrapumpa/mapa.php si může vybrat doporučenou pumpu.....
Moc jich není, není tam nejen ONO, ale ani na př. Aral, Agip, BP, PAP OIL (128 čerpaček), a další známé..... :845: O nějakém Tescu, Makru, či Globusu nemluvě..... :wink: ::-DD:

BTW, v naší obci jsou 4 pumpy, (nejstarší) Benzina je na BA 95 o celou 1,40 Kč (včera 27,90) dražší, než nová soukromá, prodávající oleje Sunoco + veškerou drogerii a parfumerii..... :) Všechny jsou v jedné řadě, na hlavní silnici.... :845:
Harry / Jindra
LEGACY II BG, H4 2,5/110 kW STW, model GX MY 96/97 AT
Veritas omnia vincit!
Uživatelský avatar
romik
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1423
Registrován: pát led 22, 2010 9:48 pm

Re: Kvalita PHM

Příspěvek od romik »

Zajímavý článek, hlavně pro diesly: http://www.petrol.cz/magazin/pm012008/produkty1_08.pdf
romik
Subaru Forester 2.0i Comfort ES CVT MY18 Obrázek
Subaru Forester 2.0D Comfort MT MY09 EURO4 SW 22611AP207 Obrázek
Uživatelský avatar
RunningRunner
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1259
Registrován: pon srp 31, 2009 1:26 pm
Jméno a příjmení: Petr Sklenář
Bydliště: Hradec Králové, Velké Svatoňovice :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Kvalita PHM

Příspěvek od RunningRunner »

Kolama dolů ... Running Runner

Subaru Forester 2.5 XT Comfort AT MY06 230 kousků ve stádě Obrázek
Uživatelský avatar
nzg
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 521
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha 5 + Susice

Re: Kvalita PHM

Příspěvek od nzg »

Hruza. A kdyz se k tomu jeste prida jiz probihajici povinne pridavani bio-slozky do benzinu a nafty, tak motorum nastava tezke obdobi.
Outback 3.6R 2010
Outback 3.0R 2005 - Prodano viewtopic.php?p=262030#p262030
Forester 2.0X 2005
Legacy 2.0 1995 - Prodano
Uživatelský avatar
CoZmo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1671
Registrován: ned říj 25, 2009 10:23 pm

Re: Kvalita PHM

Příspěvek od CoZmo »

nejlepší lék na strach z kvality benzínu je starej poctivej nafták - to jezdí na cokoliv, nejvíc extrem je v tomhle asi praga v3s, co snad jezdí uplně na jakoukoliv aspon trochu hořlavou věc.
čím víc bahna, tím víc Subaru

aneb In mud we trust!

Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
shore
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 248
Registrován: ned lis 22, 2009 5:34 pm
Jméno a příjmení: Mike
Bydliště: Pardubice

Re: Kvalita PHM

Příspěvek od shore »

Harry píše:Komu ta kvalita PH leží v hlavě, :655: může se zařídit podle http://www.dobrapumpa.cz/
což jsou stránky Ústavu paliv a maziv. Zde http://www.dobrapumpa.cz/cs/obsah/jak-s ... bre-palivo jsou obecné informace, tady http://www.amazonek.cz/dobrapumpa/mapa.php si může vybrat doporučenou pumpu.....
Moc jich není, není tam nejen ONO, ale ani na př. Aral, Agip, BP, PAP OIL (128 čerpaček), a další známé..... :845: O nějakém Tescu, Makru, či Globusu nemluvě..... :wink: ::-DD:

BTW, v naší obci jsou 4 pumpy, (nejstarší) Benzina je na BA 95 o celou 1,40 Kč (včera 27,90) dražší, než nová soukromá, prodávající oleje Sunoco + veškerou drogerii a parfumerii..... :) Všechny jsou v jedné řadě, na hlavní silnici.... :845:
zaujimave kto tie pumpy hodnoti, pretoze v PCE ked som tankoval globus tak kontrolka motora nezhasla tyzdne a to globus v tom zozname v ramci miest je, ale AGIP tam neni a zatial nemozem povedat krive slovo na AGIP
Obrázek
Uživatelský avatar
Harry
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1517
Registrován: ned srp 02, 2009 12:00 am
Bydliště: Pražská 605, Dobřichovice

Re: Kvalita PHM

Příspěvek od Harry »

CoZmo píše:nejlepší lék na strach z kvality benzínu je starej poctivej nafták - to jezdí na cokoliv, nejvíc extrem je v tomhle asi praga v3s, co snad jezdí uplně na jakoukoliv aspon trochu hořlavou věc.
No, Pragu V3S sice uznávám jako špičku všestrannosti, :supeer: ale kdyby jsi si díky pumpařům do ní nalil naftu, která je určená do -5*C, přesto, že už měla být v tanku dávno nafta do -20*C, :baseball: a druhý den ráno bylo -10*C, tak by to asi žádný rychlý start nebyl..... :1774:
Takhle jsem to párkát prožil na Mercedesech, a jenom kvůli tomu jsem se od dieselů distancoval. :!:
Ono to ani tak není o autech, jako o kvalitě PH. :850: Bohu žel! :686:
Harry / Jindra
LEGACY II BG, H4 2,5/110 kW STW, model GX MY 96/97 AT
Veritas omnia vincit!
tango
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 6393
Registrován: sob srp 08, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Ondřej Oplt
Bydliště: U Sila 1201,Liberec

Re: Kvalita PHM

Příspěvek od tango »

Když si člověk vzpomeno na tuhle zimu a čte ty palcový titulky o humus naftě tak jsem snad docela rád, že nemám nafťáka :850: Je pravda, že bych ho musel stejně pomalu prodat, protože jestli bude v červnu přísady kolem 6,8% tak už to motor zřejmě neskousne, páč mi bylo řečený od Peugotu Praha, že zaručují funkci do 5% biohumusu :850: Tak to by mně zajímalo co se bude dít v motoru až tam začnou lejt ten blivajz :670: :655:
Toyota Auris, 2,0D4-D 125k,300nm.
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
Uživatelský avatar
Harry
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1517
Registrován: ned srp 02, 2009 12:00 am
Bydliště: Pražská 605, Dobřichovice

Re: Kvalita PHM

Příspěvek od Harry »

Ondro, on CoZmo má velký kus pravdy, ta dnešní auta jsou příliš choulostivá. :666: Vyžadují mnohem čistší a kvalitnější naftu, než je v této zemi zvykem.... :845: ::-DDD:
Auta s klasickými starými čerpadly mazanými ještě olejem a klasickými starými vstřikovacími tryskami, (kterou jsi opravil za 120 Kčs,) zkousla prakticky opravdu všechno. :850:
Na Mercedesech a na Nissanu jsem se najezdil na bionaftu, až hanba, :845: až běda, nebo až až.... ::-DDD: Měl jsem ji totiž skoro zadarmo a byla zaručeně mrazuvzdorná. :wink: :!:
Když zdroj náhle "vyschnul" a musel jsem naftu kupovat, s každou zimou přišly problémy. :6066: :839: Proto jsem diesely odmrštil. :!:
Harry / Jindra
LEGACY II BG, H4 2,5/110 kW STW, model GX MY 96/97 AT
Veritas omnia vincit!
tango
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 6393
Registrován: sob srp 08, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Ondřej Oplt
Bydliště: U Sila 1201,Liberec

Re: Kvalita PHM

Příspěvek od tango »

Jasný to chápu, prostě kvalita není košer kor tady u nás :850:
Toyota Auris, 2,0D4-D 125k,300nm.
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21883
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Kvalita PHM

Příspěvek od HonzaCZ »

Tak ono když si představíte dneska ty titěrný trysky, 2000 bar u moderních Common Railů, tak se není čemu divit, že bordel v naftě vadí.
Myslím, že si pomalu můžou začít "čerpadláři" mnout ruce.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
Harry
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1517
Registrován: ned srp 02, 2009 12:00 am
Bydliště: Pražská 605, Dobřichovice

Re: Kvalita PHM

Příspěvek od Harry »

HonzaCZ píše:Tak ono když si představíte dneska ty titěrný trysky, 2000 bar u moderních Common Railů, tak se není čemu divit, že bordel v naftě vadí.
To je právě teď hlavní problém.
Před tím to bylo mazání vstřikovacích čerpadel samotnou naftou na místo oleje. :666:
HonzaCZ píše: Myslím, že si pomalu můžou začít "čerpadláři" mnout ruce.
Já bych řekl, že ruce si budou mnout nejen "čerpadláři", ale vůbec všichni opraváři dieselů a výrobci trysek a naftových filtrů. ::-DDD:
Harry / Jindra
LEGACY II BG, H4 2,5/110 kW STW, model GX MY 96/97 AT
Veritas omnia vincit!
Vladimir_xh
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1512
Registrován: stř zář 02, 2009 6:21 pm

Re: Kvalita PHM

Příspěvek od Vladimir_xh »

A zase to odsere spotřebitel. Honba za výkony a spotřebou, které se provádí na nejnovějších dieselových motorech, kde parametry jsou vyladěny na maximum holt ubere na životnosti a spolehlivosti.
Už z principu mě štve koupit si nové auto, bát se do něj natankovat, že kvůli nějakým způsobem nekvalitní naftě nedojedu za roh a po 100 tisících km do něj nacpat batoh peněz za repas mě opět vrací k benzínu, a nebo starejm klapákum které natočí 1Mio a sežerou i LTO s fritovacím olejem.
Ex. Subaru Outback BR MY11 2,5 123Kw
Subaru Forester SG MY03 2,0 92Kw
CUCV M1009. V8 6,2D
Uživatelský avatar
Harry
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1517
Registrován: ned srp 02, 2009 12:00 am
Bydliště: Pražská 605, Dobřichovice

Re: Kvalita PHM

Příspěvek od Harry »

Důvod, proč nemám diesela, není nějaká sportovní vácheň, ::-DD: či opovržení k naftovým motorům, je to právě jenom v kvalitě naší nafty. Můj názor je, že diesela si rozumný člověk v dnešní době pořídí pouze tehdy, když může jezdit tankovat do Německa.... :850:
Jinak je to velké risiko, nebo to lze řešit mohutnými předřazenými filtry (hrubý + jemný) s vyměnitelnými vložkami, nejlépe z náklaďáku. Otázka je klasická, jak název Nerudovy povídky: "Kam s ním?" :655: :666: ::-DDD:
Harry / Jindra
LEGACY II BG, H4 2,5/110 kW STW, model GX MY 96/97 AT
Veritas omnia vincit!
Uživatelský avatar
Harry
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1517
Registrován: ned srp 02, 2009 12:00 am
Bydliště: Pražská 605, Dobřichovice

Re: Kvalita PHM

Příspěvek od Harry »

Česká policie stíhá trojici obchodníků s pohonnými hmotami.
O podezřelé podnikatele se detektivové z útvaru odhalování korupce a finanční kriminality začali zajímat už v roce 2006. Tehdy zjistili, že prostřednictvím několika firem prodali během dvou let v ČR obrovské objemy benzínu dovezeného z Německa a z Rakouska, aniž by státu zaplatili stovky miliónů korun na spotřební dani a DPH. http://www.novinky.cz/krimi/196550-podl ... lionu.html
Nezajímá mi daňový únik, nejsem "financ",
ale zajímalo by mne, co sem ti dobráci dovezli. :!:

Podřadný technický benzin, elerix (benzin do proudových letadel - lehký petrolej mísitelný s BA), nebo staré zvětralé prošlé vojenské reservy..... :?: :!:

Řada lidí má problémy se svými motory, právě díky PH (ať je to benzin, nebo nafta....). :655:

Tady je jedna z příčin. :!: :gunhim:

Jenže honit je budou pouze a jenom za daňový únik. :!: :839:
Harry / Jindra
LEGACY II BG, H4 2,5/110 kW STW, model GX MY 96/97 AT
Veritas omnia vincit!
Odpovědět

Zpět na „Palivo“