Kvalita PHM
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1526
- Registrován: stř úno 11, 2015 11:11 am
- Jméno a příjmení: Vojtěch Myška
Re: Kvalita PHM
Když vám to tu naruším, tak u H6 udělám na Vervu o 20 kmh vyšší maximálku. Jinak to ne pocitově, ale reálně, jede líp. A je to sakra znát. Proměnná vačka tomu dodává grády.
Odesláno z mého EVOLVEO_StrongPhone_Q8_LTE pomocí Tapatalk
Odesláno z mého EVOLVEO_StrongPhone_Q8_LTE pomocí Tapatalk
exSubaru Justy '94 (1.2i, 9V, 55kW)
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)
No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)
No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
- JRJ
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2463
- Registrován: pát úno 25, 2011 3:04 pm
- Jméno a příjmení: ヤン ヤクビーク
- Bydliště: Praha
Re: Kvalita PHM
A ty maximálky jsou prosím pěkně kolik? Já jsem se na maximálku nikdy nedostal. Od 200 mi Lego nepřijde bezpečný ("plave") a na víc jak 220 jsem si s ním netroufl. A o 20 víc než s jakým palivem?vojtasbus píše:Když vám to tu naruším, tak u H6 udělám na Vervu o 20 kmh vyšší maximálku.
You cannot imagine the immensity of shit I do not give
Subaru Legacy wagon MY2004
Subaru Legacy wagon MY2004
Re: Kvalita PHM
Kdyby to byl rozdíl řekněme 230 vs 250 km/h za stejných ostatních podmínek, tak by ti to palivo muselo zvýšit výkon o skoro 30 %. Sám jsi psal, že jednou to bylo přes den v teple a po druhý v noci v chladu. To udělá daleko víc než nějaký prémiový palivo.vojtasbus píše:Když vám to tu naruším, tak u H6 udělám na Vervu o 20 kmh vyšší maximálku. Jinak to ne pocitově, ale reálně, jede líp. A je to sakra znát. Proměnná vačka tomu dodává grády.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Kvalita PHM
Tak možná nějaká závada nebo opotřebení podvozkových dílů? Já teda zatím taky nejel maximálkou, ale kolem 240 tacho tam bylo a chovalo se to zcela příkladně.JRJ píše: A ty maximálky jsou prosím pěkně kolik? Já jsem se na maximálku nikdy nedostal. Od 200 mi Lego nepřijde bezpečný ("plave") a na víc jak 220 jsem si s ním netroufl. A o 20 víc než s jakým palivem?
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22709
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Kvalita PHM
Hele a jak vám to topí v těhlech rychlostech? Na FB někdo včera tvrdil, že mu to v týhle rychlosti vystoupá na 107C, což mi přijde už jako moc velkej brutus a evidentně s mojí teplotou řešim úplný ptákoviny. Ale stejně si myslim, že to má rozbitý
Re: Kvalita PHM
Nevím, já většinou při 240 koukám na silnici a ostatní účastníky provozu, ne na teploměr. Dlouhodobě rychle jsem jel jenom v zimě přes Německo, asi 160-200 nějakých 100 km v kuse a teploměr se ani nehnul. Ale je fakt, že venku bylo 10 °C.
A já razím, že sice je fajn občas vědět přesný hodnoty, ale je potřeba brát stále v úvahu původní záměr výrobce. Pokud je tedy teploměr kompenzovanej na střed a v nějakém rozsahu se nehýbe, tak by mě běžně nemělo zajímat, zda jsem na spodku toho rozsahu nebo na horní hranici.
A já razím, že sice je fajn občas vědět přesný hodnoty, ale je potřeba brát stále v úvahu původní záměr výrobce. Pokud je tedy teploměr kompenzovanej na střed a v nějakém rozsahu se nehýbe, tak by mě běžně nemělo zajímat, zda jsem na spodku toho rozsahu nebo na horní hranici.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1526
- Registrován: stř úno 11, 2015 11:11 am
- Jméno a příjmení: Vojtěch Myška
Re: Kvalita PHM
To sice jo, ale teď už mám další 2000 km ;D realita byla BA95 od "naší" pumpy u prasečáku vs. 2 nádrže vervy v dálničním tempu. Jinak tyhle dvě byly na tom samem useku a ted uz ve stejnem prostredi. V tomhle humusu. A rozdil byl tacho 220 vs 240. Nečekal jsem že by to udělalo tolik. Je mozne ze to bylo i tim, jak bylo vše dokonale prohřáté a tak. Ale jinačí okolnost mě nenapadá.HonzaCZ píše:Kdyby to byl rozdíl řekněme 230 vs 250 km/h za stejných ostatních podmínek, tak by ti to palivo muselo zvýšit výkon o skoro 30 %. Sám jsi psal, že jednou to bylo přes den v teple a po druhý v noci v chladu. To udělá daleko víc než nějaký prémiový palivo.
Odesláno z mého EVOLVEO_StrongPhone_Q8_LTE pomocí Tapatalk
exSubaru Justy '94 (1.2i, 9V, 55kW)
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)
No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)
No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11889
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Kvalita PHM
Koukám, že se to tu začíná měnit na nekonečné téma alá oleje.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49152
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kvalita PHM
Honza má svatou pravdu. Venkovní teplota dělá daleko víc, než nějaký palivo. Zrovna ráno se mi to potvrdilo, když jsem odvezl auto na stk a jel jsem do práce na motorový koloběžce. Po ránu, jak bylo chladno, tak ta kolobrnda letěla jako střela. Tam je ten rozdíl ve výkonu proti horku, opravdu reálně hmatatelný.
Jinak ta teplota, 107 už je pravda relativně dost, protože ta středová poloha rafičky teploměru je do nějakých 105. Pak už leze nahoru. Ale furt to ještě není krize, protože to pořád je v černém poli.
Mě teď malinko mrzí, že nemám možnost zajet ještě na chalupu, čistě pro srovnání starý/nový chladič.
Při 240 se na teploměr moc koukat nemusí, to je takovej nápor, že to určitě vařit nebude. To mám vyzkoušený, že i s chybějícím litrem vody v okruhu to na dálnici chladí jako blázen.
Jinak ta teplota, 107 už je pravda relativně dost, protože ta středová poloha rafičky teploměru je do nějakých 105. Pak už leze nahoru. Ale furt to ještě není krize, protože to pořád je v černém poli.
Mě teď malinko mrzí, že nemám možnost zajet ještě na chalupu, čistě pro srovnání starý/nový chladič.
Při 240 se na teploměr moc koukat nemusí, to je takovej nápor, že to určitě vařit nebude. To mám vyzkoušený, že i s chybějícím litrem vody v okruhu to na dálnici chladí jako blázen.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Kvalita PHM
Při těhlech rychlostech stačí lehkej vítr a hned je vše jinak. IMHO se to nedá reálně porovnat. No a srovnávat "nějakej" benzín a Vervu... to jako tomu možná už i věřím. Zkus slušnej benzín vs premiovej třeba od stejný značky.vojtasbus píše:To sice jo, ale teď už mám další 2000 km ;D realita byla BA95 od "naší" pumpy u prasečáku vs. 2 nádrže vervy v dálničním tempu. Jinak tyhle dvě byly na tom samem useku a ted uz ve stejnem prostredi. V tomhle humusu. A rozdil byl tacho 220 vs 240. Nečekal jsem že by to udělalo tolik. Je mozne ze to bylo i tim, jak bylo vše dokonale prohřáté a tak. Ale jinačí okolnost mě nenapadá.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22709
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Kvalita PHM
Jako sice jo, ale když vezmu (viz níže), že rozdíl mezi normální středovou polohou a totálním průserem je jenom 5C, tak bych obecně radši věděl o tom problému od začátku, abych ho mohl nějak rozumně vyřešit, než to řešit ve chvíli, kdy s tím zůstaneš na blikačky v pravym pruhu nějakého opravovaného úseku dálniceHonzaCZ píše: A já razím, že sice je fajn občas vědět přesný hodnoty, ale je potřeba brát stále v úvahu původní záměr výrobce. Pokud je tedy teploměr kompenzovanej na střed a v nějakém rozsahu se nehýbe, tak by mě běžně nemělo zajímat, zda jsem na spodku toho rozsahu nebo na horní hranici.
Červený je ale 110, že? To tam je docela sakra málo rezervy na teplotu, jestli při 105 je ještě na středuVDC píše: Jinak ta teplota, 107 už je pravda relativně dost, protože ta středová poloha rafičky teploměru je do nějakých 105. Pak už leze nahoru. Ale furt to ještě není krize, protože to pořád je v černém poli.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49152
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kvalita PHM
Jojo, to mě na tý rafičce pěkně sere, že střed je normál, ve 105 se začne hejbat, 110 je ta první ryska a červený pole je 115-120. A když už to teda vyšplhá nad 110, tak je fakt jen kousek k opravdovýmu vaření. Za mě osobně musím říct, že mi to detailní sledování teploty, díky displeji, několikrát zachránilo od vaření.
Pravda, kdybych rovnou vyměnil před dvěma lety chladič a všechny hadice, bylo to vyřešený najednou...
Pravda, kdybych rovnou vyměnil před dvěma lety chladič a všechny hadice, bylo to vyřešený najednou...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5157
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Kvalita PHM
To platí i u forestra s tou ručičkou ? Já ji mám taky celkem pořád ve středu ale v terénu nebo s vozíkem jsem u červeného pole byl blízko už dost krát a nějak jsem to neřešil myslel jsem že to má ještě rezervu
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49152
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kvalita PHM
To určitě platí napříč modelama, že ten nárůst teploty není lineární. Prostě jak se přiblížíš k červenému poli, už je ta teplota vysoko.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22709
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Kvalita PHM
Nejsem si jistej tou jedničkovou imprezou. Přišlo mi, že většinou je ta ručička těsně pod středem, ale přišlo mi, že už jsem ji měl (za jízdy) i o kus níž a jednou naopak ve středu. Tak ta možná tu kompenzaci buď nemá tak velkou. Anebo má něco rozbitýho nebo já šikmý oči (nicméně - SF má asi přístrojový štít jinak stejný?)