Kvalita PHM
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22758
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Kvalita PHM
Mi rikate, ze jsem precitlivelej, ale zrovna u PHM jsem si nikdy zadnyho rozdilu nevsim, lhostejno co jsem do toho nalil nebo kde jsem to tankoval
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Kvalita PHM
Jo, to jsi už říkal, teď jde o to, jestli myslíš do tvého starého dobrého třílitru, tam bych to měl nejspíš podobně.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22758
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Kvalita PHM
No nepoznal jsem to nikdy na nicem, ikdyz na tech ostatnich autech jsem vetsinou zase moc neexperimentoval, pac jsem s nima jezdil na stejnejch mistech. Do libera pak nejspis budu lit vervu nebo neco podobnyho na prezimovani, aby to nestalo nekolik mesicu s tim blbym lihem, tak uvidime, jestli se to nejak projevi
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Kvalita PHM
No jak stroje stojí, mělo by tam být lepší palivo, to všichni víme.
Ten shell 100 racing co dávám do sekaček apod je bezproblémový, zatím jo, po zimě stroje jedou. Zatím teda jo. Teď tam budu valit nejspíš OMV nebo Vervu. Když to vyjde, tak do strojů s malou nádržkou-pila apod nechám benzin co se nekazí, nerozkládá ani po letech, no a teď jsem zapomněl jeho název, zkusím dohledat. Samozřejmě jej předtím dostanu do vstřiků...
Abych nekecal, jednou mě zlobila pilka stihl, musel se vyčistit ultrazvukem vstřik. Ale to je nejspíš moje vina, to už jsem přeháněl, nepoužíval jsem jí tehdy delší dobu a nechal jí ležet dlouho ladem. Byl tam shell 100...
Edit: tak teda jsem si i vzpomněl, aspen se ten zázrak jmenuje:
https://aditiva.heureka.cz/aspen-power- ... pecifikace
https://www.idnes.cz/hobby/zahrada/alky ... ahrada_bma
Ten shell 100 racing co dávám do sekaček apod je bezproblémový, zatím jo, po zimě stroje jedou. Zatím teda jo. Teď tam budu valit nejspíš OMV nebo Vervu. Když to vyjde, tak do strojů s malou nádržkou-pila apod nechám benzin co se nekazí, nerozkládá ani po letech, no a teď jsem zapomněl jeho název, zkusím dohledat. Samozřejmě jej předtím dostanu do vstřiků...
Abych nekecal, jednou mě zlobila pilka stihl, musel se vyčistit ultrazvukem vstřik. Ale to je nejspíš moje vina, to už jsem přeháněl, nepoužíval jsem jí tehdy delší dobu a nechal jí ležet dlouho ladem. Byl tam shell 100...
Edit: tak teda jsem si i vzpomněl, aspen se ten zázrak jmenuje:
https://aditiva.heureka.cz/aspen-power- ... pecifikace
https://www.idnes.cz/hobby/zahrada/alky ... ahrada_bma
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5168
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Kvalita PHM
jo jo to dávám na zimu do všech 2T motorů co mám doma, to jest motorka MZ150, křoviňák, dvě pily , jen ta cena , kupuju 5l balení jen za pouhých cca 500kč ale asi to funguje , vše bez problémů na jaro startuje a nic se nezadírá zatím , jediné s čím je každý rok problém je háklivá yamaha - skůtr, holt klasika japonec , ten potřebuje vždy extra péči a čerstvý benzín, není to dvoutakt tak to tam nedávám a na podzim nechávám trošku vervy , ale stejně se to musí vše vypustit a nalít na jaro nový benál jinak to nechce jet
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Kvalita PHM
Nj láce to není, tj fakt, jezdit celosezonně bych na to teda nemusel, nechtěl
Petře a proč teda nedáš, nezkusíš dát do yamahy taky ten aspen, třeba jen litřík, vyjet starý benál, protáhnout to aspenem...dělá se i do 4 taktů, to ale asi víš?
Petře a proč teda nedáš, nezkusíš dát do yamahy taky ten aspen, třeba jen litřík, vyjet starý benál, protáhnout to aspenem...dělá se i do 4 taktů, to ale asi víš?
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5168
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Kvalita PHM
jo jo, zrovna ho nikdy neměli na prodejně zrovna skladem, když jsem si na to vzpoměl , prý to nikdo moc nekupuje, že to do 4t motorů moc třeba není , no do yamahy asi potřeba je , zkusím jestli seženu a dám vědět jestli nezapomenu , což určitě zapomenu
vždycky mi vyběhne vzpomínka jak jsme startovali s kamarádem starého moskviče co asi 20 let nejel, proběhlo to tak , že jsem vyměnil olej, dal nabitou baterku , napumpoval benzín starý taky asi 20 let, vytáhl sytič a ono to uplně normálně chytlo jakoby nic a celé odpoledne co jsem měl na to vyhrazené vlastně nebylo co dělat , ruskaja mašina
vždycky mi vyběhne vzpomínka jak jsme startovali s kamarádem starého moskviče co asi 20 let nejel, proběhlo to tak , že jsem vyměnil olej, dal nabitou baterku , napumpoval benzín starý taky asi 20 let, vytáhl sytič a ono to uplně normálně chytlo jakoby nic a celé odpoledne co jsem měl na to vyhrazené vlastně nebylo co dělat , ruskaja mašina
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Kvalita PHM
Nj jiná doba, jiné palivo a všežravec moskvan
Tu ten Aspen mají furt, do 2i 4-taktů, konkrétně u techniky Poláček ano, servisáci ví proč, řeší tyhle problémy dnes a denně.
Tak dobře, já ti to na zimu zaručeně připomenu, na mě je spoleh
Tu ten Aspen mají furt, do 2i 4-taktů, konkrétně u techniky Poláček ano, servisáci ví proč, řeší tyhle problémy dnes a denně.
Tak dobře, já ti to na zimu zaručeně připomenu, na mě je spoleh
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5168
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Kvalita PHM
To na mě taky ale v tom že zapomenu
- zed
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1058
- Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
- Jméno a příjmení: Tomáš K.
- Bydliště: Ostrava
Re: Kvalita PHM
Tak jsem právě zjistil, že ÖMV nemá v Liberci, Jablonci a okolí jedinou pumpu... Tak se chci zeptat, jestli MOL EVO je taky pořád ještě E5? Případně kde berete "stovku" na Liberecku? Verva mi do auta už nesmí... Díky!
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
Re: Kvalita PHM
Je E5, natankoval jsem a jede Překvapilo mě že je E5zed píše:Tak jsem právě zjistil, že ÖMV nemá v Liberci, Jablonci a okolí jedinou pumpu... Tak se chci zeptat, jestli MOL EVO je taky pořád ještě E5? Případně kde berete "stovku" na Liberecku? Verva mi do auta už nesmí... Díky!
Subaru Levorg 1.6 2019
Suzuki Swift 2015 mama car
Suzuki Swift 2015 mama car
Re: Kvalita PHM
Po letech s Vervou 100 jsem zkusil MaxxMotion 100plus a jsem příjemně překvapený. Motor má v nízkých otáčkách hladký chod, startuje okamžitě a tak nějak se mi zdá, že se chová kultivovaněji. Za mne jasná volba.
- zed
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1058
- Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
- Jméno a příjmení: Tomáš K.
- Bydliště: Ostrava
Re: Kvalita PHM
Přesně, a ještě mi po cca 1500 km na Maxxu skokově klesla spotřeba, skoro o litr... Verva šla do kytek s přechodem na E10.
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
Re: Kvalita PHM
Já jezdím na Tesco N95ultra jak tady radil Quickly a taky fajn palivo spotřeba lepší než u Benziny.
Odesláno z mobilu pomocí Tapatalk
Odesláno z mobilu pomocí Tapatalk