Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 942 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 63  Další
Kvalita PHM 
Autor Zpráva
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 6002
CoZmo píše:
jsou pozorovatelé změn jenom forejsové tady nebo si taky někdo všim změnu u šestiválu? Jakože sem totok nikdá neřešil, ale překvapil mě pád spotřeby u shellu...


Já si u mýho starýho šestiválu ničeho nevšim... jede to furt stejně, žere to furt stejně. Ale popravdě jsem ty pokusy dělal ještě na Swiftovi (3 válec 39kW atmosféra) a ani tam subjektivně nicmoc nemůžu potvrdit. Lil jsem do toho efectu a pak ten drive 95 u glóbusu, což je AFAIK to samý co u MOL stanic. Na efectu jsem nicmoc nezpozoroval (vyšla mi nižší spotřeba, ale taky to bylo v době, kdy jsem tím jel dlouhé trasy naráz). Na ten drive 95 mi subjektivně přišlo, že to možná jelo o něco líp, ale žádný vědecký fakta, takže to klidně mohl být placebo efekt. Co se týče spotřeby, tak párkrát u toho vypadala o něco lepší (řekněme o půl litru); nicméně když jsem to bral víckrát po sobě, tak ty čísla začaly vypadat dost podobně jako na normální N95. Takže bych řekl, že lepší spotřeba je spíš jenom o tom, že to míň pění nebo ta tankovací pistole spíná jinak, narve to na první cvaknutí do nádrže o něco víc benzinu a při dalšim tankování to pak vypadá super :-)

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Suzuki Swift MA 1.0 Obrázek


čtv kvě 17, 2018 11:54 am
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát úno 25, 2011 3:04 pm
Příspěvky: 1446
Bydliště: Praha
CoZmo píše:
jsou pozorovatelé změn jenom forejsové tady nebo si taky někdo všim změnu u šestiválu? Jakože sem totok nikdá neřešil, ale překvapil mě pád spotřeby u shellu...

Podle mých zkušeností šestiválce jedou tak dobře a hladce, že pocitově už lépe jet nemohou. Nicméně spotřeba s vyšším oktanovým číslem klesnout může, pokud ECU umí pracovat s vysokooktanovým benzínem. Kouzlo spočívá v tom, že když motor zabírá v nízkých otáčkách (pro H6 běžná situace) ECU může nechat větší předstih. Z vlastní zkušenosti jde spotřeba s vysokooktanovým benzinem cca o 5% dolů bez ohledu na to, zda se jedná o R4, V6 nebo H6. Když je premium oproti normálu dražší o 5 centů na galon, není co řešit. Když je ale na litru dražší o 5 Kč, nevyplatí se to. Čekám, že s nástupem E10 se rozdíl ve spotřebě zvětší.

_________________
Subaru Legacy wagon MY2004 (EZ30D, 5EAT, AWD, VTD, VDC, LSD, ABS, GPS, ...) 10.8 l/100km 225 tis. km


pát kvě 18, 2018 7:29 am
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 25, 2009 10:23 pm
Příspěvky: 901
netuším, zda s tím moje ECU umí pracovat nebo ne, předchozí majitel nějaký zvláštní zážitek se 100 oktany nezaznamenal...o tom otázka ani neni, bavme se spíš o 95 klasice.

U shellu jsem nezaznamenal výkon, ale pád spotřeby na stejných trasách a podmínkách...coz me prekvapilo. Ono pár procent u něčeho, co žere 6/100 nic neni, ale u našich macíků to znát je.

No nic, nalil sem efectu a uvidíme...

Jojo, bejt palivo, co by přihodilo tak ještě 200ps, tak by to mohla bejt dobrá legrace...mám pocit, že těch 240ps co má ota je tak minimum, je to líný, já chci víc!!!! :-)

_________________
čím víc bahna, tím víc Subaru

aneb In mud we trust!

Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92


pát kvě 18, 2018 1:29 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 12999
Bydliště: Praha
Přesně tak, je to minimum... Já si už poměrně záhy po koupení BH9 stanovil, že další auto musí mít 100 kW na tunu, což H6 splňuje s ne moc velkou rezervou... Chtělo by to víc. [DRIVE] Hlavně zalepit tu díru v nízkejch otáčkách... prostě kompresor. :-DDD

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


pát kvě 18, 2018 1:45 pm
Profil ICQ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 12999
Bydliště: Praha
Jinak nevím, jak třílitr, ale stará 115kW 2.5 s vyšším oktanovým číslem moc pracovat neuměla... na 98 i 100 oktanů jela úplně stejně, naopak možná pocitově ještě hůř (zřejmě chvíli trvá, než se přeučí korekce).

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


pát kvě 18, 2018 1:50 pm
Profil ICQ
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: pát zář 09, 2011 7:39 am
Příspěvky: 2672
Bydliště: Jemnice, Vysočina
CoZmo píše:
Jojo, bejt palivo, co by přihodilo tak ještě 200ps, tak by to mohla bejt dobrá legrace...mám pocit, že těch 240ps co má ota je tak minimum, je to líný, já chci víc!!!!


HonzaCZ píše:
Přesně tak, je to minimum... Já si už poměrně záhy po koupení BH9 stanovil, že další auto musí mít 100 kW na tunu, což H6 splňuje s ne moc velkou rezervou... Chtělo by to víc. Hlavně zalepit tu díru v nízkejch otáčkách... prostě kompresor.


Mě to přišlo u mojí bývalé H6 taky na hraně, zvlášť v těch nízkých otáčkách, jak píše Honza. Takže buďto něco co se nafukuje, nebo velkoobjemový osmiválec, něco tak 4,0 nebo 5,0, to obojí ten krouťák v nižších otáčkách má =) .
Vím že jsou tu většinou zapřísahlí odpůrci nafty, já byl taky a tvrdil jsem že dechta už nikdy, ale teď ho mám. Při srovnání s H6 sice není o moc výkonější, jen 190 kw, ale díky turbu je o hodně silnější a 300 Nm/ 4200 ot oproti 560 Nm/ 1700 ot je nesrovnatelný a díky tomu tak prakticky ani neví, jestli je ta silnice do kopce, nebo z kopce, je mu to úplně jedno, ale hlavně pružné zrychlení je fantastické ....... Proto jsem kdysi, když Subaru přestavilo Boxer diesel, tajně doufal, že časem o něj bude obrovský zájem a že by třeba mohlo dojít i na H6 diesel, když už sem nesmí H6 s turbem. Nakonec ale nevyšlo vůbec nic a dokonce už není v nabídce ani atmosférický třílitr, to je bída, to je bída.....pro pár mizerných zlaťáků ::-(((

_________________
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT


pát kvě 18, 2018 2:51 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 12999
Bydliště: Praha
Jo, jako odpůrce dýzlů v osobních autech musím říct, že ty dýzlový šestiválce BMW, zejména ty z posledních let, jedou zcela sametově a prakticky bez typickýho vibračního i zvukovýho projevu. A tahá to neuvěřitelně. Ale stejně bych to nechtěl. :-D Když už, tak přeplňovanej benzín. :-)

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


pát kvě 18, 2018 3:04 pm
Profil ICQ
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: pát zář 09, 2011 7:39 am
Příspěvky: 2672
Bydliště: Jemnice, Vysočina
Přeplňovaný benzínový šestiválec jsem hledal rok a všechny co jsem objevil byly buď bez odpočtu DPH, protože firmy benzíny asi moc neberou, nebo byly moc zánovní a 3/4 mega za auto už nedám >:( . Navíc ty přímovstřikový benzíny mívají taky problémy s karbonem. Ty dechty má BMW opravdu celkem povedený, za jízdy není ani poznat že jsou to kamna, táhne to jako pitomý a i při hodně solidním jízdním průměru to žere do 7 litrů.

_________________
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT


pát kvě 18, 2018 9:28 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 25, 2009 10:23 pm
Příspěvky: 901
tak musím překvapeně nahlásit, že efecta od benzínu pro H6 asi smysl fakt má, je to lepší...jede to líp, na spotřebě tak třeba litr dole...

_________________
čím víc bahna, tím víc Subaru

aneb In mud we trust!

Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92


stř čer 20, 2018 10:30 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 6002
Po kolika natankování se ti to projevilo? Já jich teda nebral nikdy víc po sobě, ale jinak výsledek vždycky stejnej :-DDD

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Suzuki Swift MA 1.0 Obrázek


stř čer 20, 2018 10:33 am
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 25, 2009 10:23 pm
Příspěvky: 901
poslední asi 3-4 nádrže. Oproti shellu se to projevilo už při prvním tankování, sice proti shellu spotřeba už nijak nepadla, ale motor je klidnější a pocitově živější...zas nelze čekat nějaký rakeťárny, to spíš že sem citlivka...

když to shrnu, tak tyhlety premiovky u otika udělaj proti normalní 95 tak max do litru/100km, pokud má člověk jako já relativně těžkou nohu a na výkonu pocitově jednotky procent, pocitově motor je hebčí jak předtím...

_________________
čím víc bahna, tím víc Subaru

aneb In mud we trust!

Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92


stř čer 20, 2018 11:49 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 26, 2018 6:04 pm
Příspěvky: 55
Jako úplný nováček zde na fóru, a čerstvý majitel Outbacku MY18, jsem už dlouho dopředu, než mi ze země vycházejícího slunce přicestoval, přemýšlel, co do něj lít. Nakonec jsem se rozhodl pro OMV MaxxMotion 100 plus, a budu se snažit dávat do nádrže pouze toto palivo. Uvidíme. Zatím se mi to daří. Nikde jsem nebyl schopen najít relevantní testy kvality paliv, tak do toho jdu spíše emocionálně

Odesláno z mého SM-G965F pomocí Tapatalk


ned črc 29, 2018 2:28 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 24604
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Jirko atmosférický motor si tu stovku moc neužije. Je to trochu rozmařilost. :-)

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


ned črc 29, 2018 2:32 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 26, 2018 6:04 pm
Příspěvky: 55
VDC, to bych musel vědět, co to je ten atmosférický motor V reklamě říkají, že stovka je fajn, tak já jako konzument to tam naperu co hrdlo ráčí

Odesláno z mého SM-G965F pomocí Tapatalk


ned črc 29, 2018 2:35 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 6002
Motor bez turba. Jde o to, ze motory s turbem dokazou to vyssi oktanove cislo nejak vyuzit a ma to nejaky smysl. Motor bez turba konstruovany na 95 oktanovy benzin z toho nic nema :-) jediny jakztakz smysl je v tom, ze podle slozeni se zda, ze v tech vysokooktanech je o hodne min bioslozky. Ale i tady bych celkem rekl, ze pokud to auto jezdi a nevali se mu jeden benzin v nadrzi nekolik mesicu, tak je to sumak...

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Suzuki Swift MA 1.0 Obrázek


ned črc 29, 2018 2:47 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 942 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 63  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: