Nevím, tlumiče a pružiny jsou OK. Jestli to nebude tím, že mi to jen připadá, protože nad 200 jsem se krom Lega s žádným velkým kombíkem nepodíval. Přes 200 jsem jel jen s vozy se sportovním podvozkem.HonzaCZ píše:Tak možná nějaká závada nebo opotřebení podvozkových dílů? Já teda zatím taky nejel maximálkou, ale kolem 240 tacho tam bylo a chovalo se to zcela příkladně.
Kvalita PHM
- JRJ
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2463
- Registrován: pát úno 25, 2011 3:04 pm
- Jméno a příjmení: ヤン ヤクビーク
- Bydliště: Praha
Re: Kvalita PHM
You cannot imagine the immensity of shit I do not give
Subaru Legacy wagon MY2004
Subaru Legacy wagon MY2004
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16148
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kvalita PHM
Porovnávate oba dva sedany?
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10651
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Kvalita PHM
Jezdím dlouhodobě Vervu a poznám rozdíl, pokud tam naleju 95. Zkusil jsem si, zda to není jen placebo a fakt není, auto bylo mnohem scíplejší. Spotřeba na 95 lehce pod 11, na Vervu lehce přes 10. Ne, fakt asi o půl litru až litr méně.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Kvalita PHM
Petře zdravím tě,já mám věčně ručku na středu,nebo přesněji spíš kousek pod ním,už to ani ale tak přesně nesleduji.Někdy je spíš níže,ale nikdy mě nešla přes půlku budíku,teda aspoň zatím ne,snad tomu bude i nadále.A to ani v terénu,ani když jsem tahal přetížený vozík do opravdu maximálních krpálů.Chová se to přesně jak popsal spm u imprezy.Tak opravdu nevím jestli jsou budíky napříč plejádami stejné,řekl bych že ne,jo lineárnost tj možné,že je to tam stejně špatně,ale to jsem jen mé úvahy,ničím nepodloženépetr píše:To platí i u forestra s tou ručičkou ? Já ji mám taky celkem pořád ve středu ale v terénu nebo s vozíkem jsem u červeného pole byl blízko už dost krát a nějak jsem to neřešil myslel jsem že to má ještě rezervu
JRJ jestli to není je tvůj pocit,anebo je tam pak něco opravdu špatně,páč tohle musí to auto-teda podvozek hravě zvládnout.Jel jsem s pár auty taky kol 200,ale nikdy žádné neplavalo,ani auta s horším podvozkem neměli problém.Dokonce i s xantií(ta měla teda super schopný podvozek) jsem jel 220 dle tacha teda,ručička už se myslím zarazila na konec a žádné plavání nic,držela skvěle.Jo když jsem začal mít mírně načnuté přední siláče,tak to začlo mírně plavat,to jo,žádná tragédie,ale vyměnil jsem je tehdy za origo citroen a byl klid.Origo protože ty jediné byli schopné vydržet(teda krom hutchinson-ů,ty dodávali do prvovýroby citroenu,tak prý fungovali taky za menší peníz) dalších minimálně 200 000 km(auto bylo asi stočené,tak snad ještě více) a protože jsem měl díky kámošovi z Brna nemalou slevu u citroenu.
To jsem odbočil,ale přijde mě to co píšeš nemožné,když je tedy vše v pořádku.
Míra konečně zase jeden co to u Vervy taky poznal,ten lepší výkon i když máš turbínu.Čekal jsem,že se připojíš
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- JirkaZ
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 418
- Registrován: čtv črc 26, 2018 7:04 pm
- Jméno a příjmení: Jirka Zemek
Re: Kvalita PHM
Sleduji diskuzi, která se co značek prémiového paliva de facto omezila na Vervu 100 a MaxxMotion 100plus. Samozřejmě kdyby byla Verva lepší, bylo by to výhodnější, protože ji mám cestou do práce. Jenže kdo může zodpovědně říct, že to či ono palivo je lepší, aniž by sklouznul k subjektivnímu hodnocení? P. S. nikde jsem nepostřehl Shell. Že by netáhl?
Odesláno z mého SM-G965F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G965F pomocí Tapatalk
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Kvalita PHM
To ti neřekne nikdo A přesné složení všeho složek v procentech se nedozvíš,prý si chrání know how,mě to přijde teda jako hodně debilní důvod,či možná záměrný,aby spotřebitel žil v lepší představě,ale je to tak.
Osobně když jsem kdykoliv vzal shell,tak žádný efekt,tak proto shell ne,ale to bylo už dávno,já na shellce do auta benál už léta neberu,mě ani ta pumpa není sympatická,ale to je už hodně subjektivní pocit,ale je to tak.Jo vlastně rád jezdím na shellku skrz jejich slušnou nabídku potravin pod hlavičkou billa shop a není to nijak drahé a dostupné non stop,to využívám v noci to jo
Verva je fakt o nemálo levnější a je moc dobrá,za tím si stojím skálopevně.A jestli jí máš navíc dostupnější,tak bych výběr už vůbec neřešil,když tam teda chceš dávat něco lepšího.
Osobně když jsem kdykoliv vzal shell,tak žádný efekt,tak proto shell ne,ale to bylo už dávno,já na shellce do auta benál už léta neberu,mě ani ta pumpa není sympatická,ale to je už hodně subjektivní pocit,ale je to tak.Jo vlastně rád jezdím na shellku skrz jejich slušnou nabídku potravin pod hlavičkou billa shop a není to nijak drahé a dostupné non stop,to využívám v noci to jo
Verva je fakt o nemálo levnější a je moc dobrá,za tím si stojím skálopevně.A jestli jí máš navíc dostupnější,tak bych výběr už vůbec neřešil,když tam teda chceš dávat něco lepšího.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10651
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Kvalita PHM
Tankoval jsem i ONO 100 Plus. Žádnej rozdíl v chování motoru, pouze je dražší.
Kdysi jsem lil do Imprezi Shell, aby motor lépe šel. V akci mívali modely Ferrari, auta agenta 007 apod. blbinky, to byl jedinej důvod, jinak naprosto tuctovej benzin, za nadstandardní cenu. Pak jsem objevil Optimal 95 od Eurooilu a na Shell jsem zapomněl. Ten Optimal byl jeden z prvních aditivovaných benzinu u nás, dnes ho nabízejí asi všichni snad mimo Tank-Ono, Benzina má Efectu, obyč. benál už ani nemají. Verva je z těch stovek asi nejlevnější a tankuju zejména s ohledem na biosrágory. To je hlavní důvod.
Kdysi jsem lil do Imprezi Shell, aby motor lépe šel. V akci mívali modely Ferrari, auta agenta 007 apod. blbinky, to byl jedinej důvod, jinak naprosto tuctovej benzin, za nadstandardní cenu. Pak jsem objevil Optimal 95 od Eurooilu a na Shell jsem zapomněl. Ten Optimal byl jeden z prvních aditivovaných benzinu u nás, dnes ho nabízejí asi všichni snad mimo Tank-Ono, Benzina má Efectu, obyč. benál už ani nemají. Verva je z těch stovek asi nejlevnější a tankuju zejména s ohledem na biosrágory. To je hlavní důvod.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- JRJ
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2463
- Registrován: pát úno 25, 2011 3:04 pm
- Jméno a příjmení: ヤン ヤクビーク
- Bydliště: Praha
Re: Kvalita PHM
sima: Tak po 200 tisících km Lego nebude ve 100% stavu, ale nemyslím si, že bych to měl nějak fest rozbitý. Přední stabilizátory jsou nový včetně kostí, přední ložiska taky. Jak jsem psal pružiny a tlumiče jsou v pořádku. Zajímavá věc je, že plně naložený Lego neplave. Ale to mi zas nepřijde bezpečné lítat víc jak 160 - 180, kvůli brzdění. Moje vysvětlení je, že je to kombík za kterým se ve vysokých rychlostech dělá vzduchová kapsa, která zadek nadlehčuje, což v kombinaci s relativně měkkým podvozkem a relativně velkou boční plochou dělá Lego citlivé k poryvům bočního větru. Když se "uzemní" nákladem, tak se tolik nenadzvedává a k tomu je pro těžší auto potřeba silnější vítr, aby ho naklonil, takže ve výsledku sedí mnohem líp.
Ještě bych se vrátil k vlivu teploty na výkon. Aby měl motor o 30% nižší výkon, musel by mít vzduch o 30% méně kyslíku tedy o 30% nižší hustotu, což znamená buď o 80C teplejší nebo o 30% nižší tlak což odpovídá rozdílu 3000 výškových metrů.
Ještě bych se vrátil k vlivu teploty na výkon. Aby měl motor o 30% nižší výkon, musel by mít vzduch o 30% méně kyslíku tedy o 30% nižší hustotu, což znamená buď o 80C teplejší nebo o 30% nižší tlak což odpovídá rozdílu 3000 výškových metrů.
You cannot imagine the immensity of shit I do not give
Subaru Legacy wagon MY2004
Subaru Legacy wagon MY2004
Re: Kvalita PHM
K těm prémiovým benzínům. Já u WRX nepociťuji absolutně žádný rozdíl mezi Vervou 100, Maxx Motion 100 a V-Power 100. Spotřeba je taky stejná. Pokud někdo "vnímá rozdíl", tak je to dáno spíš tím, že si to vsugeruje dle oblíbenosti benzinky
K tomu přikládám i test s hodnotami, kde rozdíly jsou mezi nimi titěrné (i když Verva 100 má nálepku prémiový)
http://www.auto.cz/vysokooktanove-benzi ... ejte-82674
K tomu přikládám i test s hodnotami, kde rozdíly jsou mezi nimi titěrné (i když Verva 100 má nálepku prémiový)
http://www.auto.cz/vysokooktanove-benzi ... ejte-82674
Subaru Impreza WRX MY 2008
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11895
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Kvalita PHM
Konečně nějaká fakta.
Takže já se STÍhačkou zůstanu u benziny - pouze v případě nutnosti něco jiného. I cena s kartou je relativně slušná oproti ostatním benzinkám.
Takže já se STÍhačkou zůstanu u benziny - pouze v případě nutnosti něco jiného. I cena s kartou je relativně slušná oproti ostatním benzinkám.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- JirkaZ
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 418
- Registrován: čtv črc 26, 2018 7:04 pm
- Jméno a příjmení: Jirka Zemek
Re: Kvalita PHM
Přátelé, jak už jsem psal, mně jde hlavně o čistotu soustavy, proto prémiová paliva s ETBE. Nejezdím tak, abych byl schopen poznat rozdíl výkonově. Za mne MM100plus a Verva100. A propos, jak se tady píše, že OMV je nejdražší, tak MM100plus stojí u nás v Brně (konkrétně na Heršpické u Hornbachu 37,90. Verva pak něco kolem 35,50 (plus mínus desetihaléře). Na 60ti litrové nádrži úspora cca 180 Kč opravdu není argument. Pokud budu občas lít Vervu, tak kvůli vlastnostem technickým, nikoliv cenovým
Odesláno z mého SM-G965F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G965F pomocí Tapatalk
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22756
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Kvalita PHM
Tak jestli to žere 9, najedeš 40k km ročně, tak to máš za rok skoro 9 tisíc (navíc jestli ta verva je standard cena, tak s tou jejich kartou co tu ostatní píšou, ten rozdíl bude ještě větší). Ne že bych byl zas až takovej škrt, když si vozím do práce zadek H6kou na trase, co by to zvládnul i nějakej povoz na satanovo palivo, ale přijde mi to jako dost peněz na úplně stejný palivo
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Kvalita PHM
Teď sem tankoval MM100plus za 48,38 Kč za litr. Na dálnici. V Německu )))))
Sent from my iPhone X using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone X using Tapatalk Pro
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22756
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Kvalita PHM
Už chápu, proč u nás na D5 jsou vždycky ty ceny benzinu tak úplně strašný. Oni nechtěj, aby chudáci Němci dostali šok z příliš levných cen