Kvalita PHM

Pohonné hmoty, spotřeby, alternativní paliva, čerpací stanice, kvalita, modifikace motorů, aditiva.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Juras
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 766
Registrován: čtv bře 04, 2010 7:42 am

Re: Kvalita PHM

Příspěvek od Juras »

Měl jsem v kanystru zbytek benzínu už namíchanýho s olejem něco přes 2 roky, nalil jsem to do pily schválně spíš na zkoušku jestli to pojede. No a fungovalo to uplně normálně.
Subaru IMPREZA 2.0GT MY95 300hp 25/100 - funny car
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24305
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Kvalita PHM

Příspěvek od sima »

Já používám do sekaček(stiga a husqvarna)jen Shell V-power.Bohužel nic jiného,lepšího tu v dosahu není,shellce moc nedůvěřuji,ale tak snad má ten lepší benzín něco do sebe,raděj bych ale třeba vervu benzín.Zatím jsem problém po první zimě neměl,tak uvidím teď.Jinak sám servisák říkal,že je lepší používat lepší benzíny,ale že on sám do stigy leje obyč,na co přijde a nechává benzín v sekačce i přes zimu a zatím neměl problém.Naopak u křoviňáku huska tam přímo říkali,jen víceoktanový benzín bez či s minimem biopříměsi.Ale víte jak to je,co platí u jednoho,nemusí u druhého...
Jinak prvně v životě jsem začal přidávat do benzinu aditivum-VIF.Mám tam teprve první dávku,až si říkám,že se nemohlo takhle brzy a raketově rychle nic projevit,ale...Stávalo se mě,že hlavně při studeném motoru,občas i při teplém a to vždy jen při rozjezdu,jsem šlápl pomalu v klidu na plyn a auto nešlo téměř do záběru,jen málo ochotně se zvedalo s otáčkami.Pak najednou zabralo a už vše OK.Stávalo se to opravdu minimálně a hlavně s tím studeným motorem,svíce měněny...Teď zatím nic,strašně ochotně to naopak jde za plynem,lépe to akceleruje,no dobrá tak pro škodolibce,tak jen zrychluje no(mám "plečku"ale tohle slovo já nikdy nepoužiju,nemůžu,je to hnus :6066: ::-DDD: ::-DDD: )
Starty jsou teď rychlejší a živější,ale to přisuzuji taky částečnému dobití baterky,i když to dobití o 20% za takový zázrak neudělá.
Tak nevím,jestli je možné,že by forejs byl tak lačný po normálním starém benzínu bez bio,každopádně VIF budu lít dál!
Já chtěl VIF používat už dávno před léty,ale nikdo ho tu překvapivě nenabízel,přes net jsem to nějak neobjednal a až teď jsem si všiml,že ho mají přímo na pumpě Benzina,tankuju totiž jedině tam.Mají ho tam za 299 kč,což je dost dobrá cena na pumpu,to se mě neoplatí ho nikde objednávat,když přičtu poštovné.Tak to mě mile u Benziny překvapilo.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
.dundee.
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2910
Registrován: stř kvě 18, 2011 1:08 am
Jméno a příjmení: Pavel
Bydliště: Praha

Re: Kvalita PHM

Příspěvek od .dundee. »

sima píše:...strašně ochotně to naopak jde za plynem,lépe to akceleruje,no dobrá tak pro škodolibce,tak jen zrychluje...
Jen jestli to nebude tím krásně studeným vzduchem, co je teď. Ten udělá dobře každému nepřeplňovanému spalovacímu motoru.
Subaru Impreza WRX STi MY04
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11889
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: Kvalita PHM

Příspěvek od Traveller »

Nedávno jsem viděl na benzince VIF 0,5l za lehce přes 240Kč..., tuším 246?!? Ale nebyla to Benzina, ale nějaká "neznačková". :845:
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: Kvalita PHM

Příspěvek od romull »

Já bral VIF na netu v půllitrovkách po 165 Kč, ale jelikož ho tam už léta leju při každém tankování, tak ho beru po pěti litrech a dělíme se o něj s kolegou. Potom vychází půllitr na 119 kaček a to už je hodně dobrá cena :826: https://www.red-rider.cz/red-rider/esho ... -Aditiv-5L
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Uživatelský avatar
u-geen
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2103
Registrován: úte led 19, 2010 9:49 pm
Jméno a příjmení: Evžen Eiba
Bydliště: Kyje, okres Jičín

Re: Kvalita PHM

Příspěvek od u-geen »

Taky vezmu 5L, za ty prachy http://www.kontakt-eshop.cz/produkt/pri ... l-7787.htm se to vyplati nez "furt" kupovat 0.5L, snad se to nezkazi. (benzina u nas 249,- za 0,5l) ... motor mi prijde trochu tissi, ale asi jen placebo.
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24305
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Kvalita PHM

Příspěvek od sima »

Jooo to vychází o hodně líp.Jen to zatím neřeším,to mé 500ml balení vystačí na skoro 10nádrží,když beru,že tankuju vždy při rožnuté rezervě.Což je zatím pro mě,při mém km nájezdu pak nej balení.Nechci někde schovávat po garáži,či sklepě 5l balení a pak to tam složitěji lít,myslet na to.Prostě naleju Vif a naředím to zrovna čerstvě přítékajícím palivem,což ostatně doporučují i v návodu a je to logické.Vím ono se to pak stejně smíchá,ale říkám,najezdit víc,řeším to jak vy.Takhle to nemám zatím zapotřebí,navíc začínám a zkouším to.
Jinak nemyslím si,že efekt Vifu je způsoben nižšší teplotou,to právěže dělalo hlavně i při těchto mrazech a projevilo se to ještě víc,včil už ne,tak nevím,zatím to střízlivě přisuzuji jen nějaké té náhodě,čas ukáže,jak se věci mají a jak to funguje.
Každopádně trvám na tom,že dnešní bio sračky je nutné aditivovat,fakt jo...A za těch pár směšných kaček to stojí za to.Podám později mé pocity,zda to snad funguje,či ne.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
petr
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5157
Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
Jméno a příjmení: Petr Němec
Bydliště: Beskydy

Re: Kvalita PHM

Příspěvek od petr »

něco k tomu skladování benzínu - Husq. i Stihl nedoporučují používat namíchanou směs benzínu s olejem do 2 taktních motoru starší než 3 měsíce, pokud se skladuje benzín a olej zvlášt tak to udajně tolik nevadí jako u té namichané směsi, ono to nějakou dobu jede ale prý to tak dobře nemaže a časem se to projeví a pily se přidírají, ja to teda rozhodně riskovat nebudu a raději míchám menší množství co rychle spotřebuju a i čistý benzín taky skladovat nemíním, a asi na tom něco bude když jsem viděl co jsem po zimě vypustil z motorky za humus taky to byl namíchaný benzín
Uživatelský avatar
u-geen
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2103
Registrován: úte led 19, 2010 9:49 pm
Jméno a příjmení: Evžen Eiba
Bydliště: Kyje, okres Jičín

Re: Kvalita PHM

Příspěvek od u-geen »

sima: jasny... ono ja to nechci ani tak kvuli tomu, ze je to levnejsi, jako ze VIF benzin tu maj akorat na jedny benzince, kam vetsinou nejezdim, protoze to nemam pri ceste... takze spis takove zjednoduseni. Taky me trochu stve ten system odmerovani / nalivani (ze nemaji odmerkovou lahvicku jako byvaji pro Pb aditiva), takze si to asi naleju do 60ml lahvicek, ktere jsou presne +/- pro jednu nadrz co bezne tankuju
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: Kvalita PHM

Příspěvek od romull »

sima píše:Jooo to vychází o hodně líp.Jen to zatím neřeším,to mé 500ml balení vystačí na skoro 10nádrží,když beru,že tankuju vždy při rožnuté rezervě.Což je zatím pro mě,při mém km nájezdu pak nej balení.
Mě hrozně u Vifu štvalo, že se tak blbě aplikuje, v tomto je MO o moc dál a ta jejich lahvička je k nezaplacení. Takže když jsem vyjel aditiva od MO, tak do těch jejich flaštiček přesosávám VIF a funguje to znamenitě. Jinak ta aditiva jak do benzínu, tak do dechtu používám už pěkných pár let, takže mi už dávno chybí srovnání jak by to bylo bez nich..... ale myslím, že motorům chutnají a snad i trošku eliminují ty nedobré vlastnosti bio složek......
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11889
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: Kvalita PHM

Příspěvek od Traveller »

Kolegovi v práci jsem také přenechal bandasku od MO, do které si přecucnul VIF. :850:
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24305
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Kvalita PHM

Příspěvek od sima »

petr píše:něco k tomu skladování benzínu - Husq. i Stihl nedoporučují používat namíchanou směs benzínu s olejem do 2 taktních motoru starší než 3 měsíce, pokud se skladuje benzín a olej zvlášt tak to udajně tolik nevadí jako u té namichané směsi, ono to nějakou dobu jede ale prý to tak dobře nemaže a časem se to projeví a pily se přidírají, ja to teda rozhodně riskovat nebudu a raději míchám menší množství co rychle spotřebuju a i čistý benzín taky skladovat nemíním, a asi na tom něco bude když jsem viděl co jsem po zimě vypustil z motorky za humus …
Petře tj možné :idea: Já mám od husky jen křoviňák,tam jsem prostě vyjel co šlo,zbytek co zůstal uvnitř jsem nijak neřešil.Ve Stize mám jen čistý benzín.Nějaký zbytek,stejně ji zavezu v rámci garance na servis.
Co se týče dávkování Vifu tohle říkají všichni,že je to špatné,kdyby to nikdo nenapsal mě to ani nenapadne :-) Prostě to naleju do té odměrky,co je spojená s víčkem plechovky a šup to do nádrže.Těch pár kapek co zůstane možnááá na začátku plnícího hrdla nádrže,tak ty spláchnu při následném tankování benzinu.Takže toto mě vůbec nevadí,ale jo jsou lepší způsoby dávkování.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24305
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Kvalita PHM

Příspěvek od sima »

Nové paliva,nové značení-Efekta.
http://www.benzina.cz/CS/produkty-a-slu ... /main.aspx
Propaganda,či pravda,to jsem zvědav,nejspíš to opět nepoznáme :-) Škarohlíd by řekl,hlavně,ať tam není zase víc biosraček,či to není jinak horší,než paliva minulé.Druhá varianta je,že nekecají a uvědomili si jejich absolutně nesmyslný,nelogický odklon směrem od lepších-aditivovaných paliv a teď se to snaží napravit.
Jen mě tam zase chybí detailní info ohledně složení,opět jen všeobecné kecy-lepší čistící schopnosti...potvrzeno švýcarskou laboratoří...to nám toho tak řekne <:-<
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
vojtasbus
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1526
Registrován: stř úno 11, 2015 11:11 am
Jméno a příjmení: Vojtěch Myška

Re: Kvalita PHM

Příspěvek od vojtasbus »

Zeptal bych se Pavla Jiřika. Levorgistu. Na Mělníku psal, že už to mají.

Odesláno z mého EVOLVEO_StrongPhone_Q8_LTE pomocí Tapatalk
exSubaru Justy '94 (1.2i, 9V, 55kW)
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)

No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24305
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Kvalita PHM

Příspěvek od sima »

=) Však čekám jestli se ozve,taky jsem psal přímo na zastoupení Benziny,jen tak,zda odpoví...
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Odpovědět

Zpět na „Palivo“