Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
LPG nesvítí ledky ukazatele spotřeby plynu HELP 
Autor Zpráva
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 26, 2017 6:56 pm
Příspěvky: 4
Bydliště: Karviná
Zdravím Potřebuji poradit .Při nastartování se rozsvítí ledky LPG a pak zhasnou (to je normální).Po zahřátí motoru sepne ventil (lupne) a pak, by se měli rozsvítit ledky spotřeby LPG ,ale to se nestane .Když vypnu ručně lpg a zase zapnu, tak sliším to lupnutí ventilu ,ale ledky nenaskočí.Myslím ,že LPG funguje. Měl jsem na palubním počítači dojezd na benzín 135 km a po ujetí 35km spotřeba neklesla ,takže si myslím ,že Subo jede na LPG, akorát neukazujou ty ledky.V nádrži LPG je dostatek plynu.Díky za odpovědi Petr (SUBARU LEGACY 2,0i 121Kw 26.10.2006 BL/BP,B5, Ej20 +LPG BRC ,originál zástavba)


čtv úno 15, 2018 6:56 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 3313
Bydliště: Praha
Slyšet, mlýn, blýskat se a nyní k problému. U LPG nádrže nevedou, na rozdíl od benzínové, žádné dráty dovnitř. Snímání hladiny je řešeno přenosem síly magnetem a je to dost nepřesné. Klidně se jen mohlo stát, že tam zkondenzovala voda a snímač přimrzl.
Jediná rada je, připojit se k jednotce LPG a zkusit znovu kalibraci ukazatele stavu LPG. Osobně jsem kalibraci ukazatele už vzdal, protože si to ukazuje co chce. :-)

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


čtv úno 15, 2018 8:10 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: čtv kvě 29, 2014 4:25 pm
Příspěvky: 142
6 aut na plyn a u zadneho v provozu ukazatel,tak jestli muzu... Asi uz to neni nasavany, ale sekvence, takze staci zvednout kapotu, plynove vstriky,alespon u mych aut, hlasite cvakaji. S kapalnym Lpi, ale zkusenosti nemam. U nasavaneho se to naopak ztisilo, protoze vyply benzinove vstriky:-). Ledky jsou hodne nahrubo a vetsinou, clovek casem odhadne, kolik ujede na plynovou nadrz a kdyz dojde plyn, tak se nic nedeje, zadna dojezdova uzkost, jakou maji majitele elektromobilu (Tesla plouzici se na D1 mezi kamiony:-), proste se pokracuje k nejblizsi plynovce na benzin. A nedoporucuji setrit, ale brat ten nejmene biopancovany, tj premiovou 98cku, pokud motor vyssi oktany umi


pát úno 16, 2018 4:22 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 30, 2017 10:12 am
Příspěvky: 171
Bydliště: Třinec
Citace:
A nedoporucuji setrit, ale brat ten nejmene biopancovany, tj premiovou 98cku, pokud motor vyssi oktany umi

No a jak poznám že můj motor umí vyšší oktany - beru už nějakou dobu kvalitnější paliva ale na 100 oktanů nemám zatím odvahu...
Berlingo na normální BioBenzin moc ani nechce jezdit - asi proto že v roce původu snad ani neexistoval....

Subaru 2,5i 121kw MY2005 + Berlingo 1,4i 55 kw MY2001

_________________
Subaru Outback 2,5i LPG AT 2005 Obrázek
Citroen Berlingo 1,4i 2001
EX - OctaviaII 1,6TDI FabiaII 1,6TDI FabiaII 1,6 16V FabiaI 1,9TDI SEATCordoba 1,9SDI Lada2101 Oltcit Škoda100 Škoda1203 Tatran125 ČZ175Sport


pát úno 16, 2018 8:23 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 07, 2010 5:09 pm
Příspěvky: 1504
Bydliště: Brno/Polička
vyšší oktanové číslo posunuje mez detonačního spalování. pro tvůj atmo motor to nemá vůbec žádný význam, jestli vezmeš 95 vs. 100.
spíš jde o čistící a mazací aditiva ve "značkových" benzínech...

_________________
Subaru Legacy Kombi 2.0R, MT, MY2007 (ex-Scooterovo)
Subaru Legacy Kombi 2.0i, MT, MY2004, LPG PRINS VSI 2.0
Obrázek


pát úno 16, 2018 8:38 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 30, 2017 10:12 am
Příspěvky: 171
Bydliště: Třinec
Díky - tak příště dopřeju oběma atmoškám poctivou 100 oktanovku - když už to przním LPG éčkem *_*=*_*

_________________
Subaru Outback 2,5i LPG AT 2005 Obrázek
Citroen Berlingo 1,4i 2001
EX - OctaviaII 1,6TDI FabiaII 1,6TDI FabiaII 1,6 16V FabiaI 1,9TDI SEATCordoba 1,9SDI Lada2101 Oltcit Škoda100 Škoda1203 Tatran125 ČZ175Sport


pát úno 16, 2018 3:18 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: čtv pro 03, 2009 9:57 pm
Příspěvky: 105
Bydliště: Plzeň, Nepomuk
Ze začátku mě taky vystrašilo, že mi nesvítí LED. Ale po posledním rozhovoru na tohle téma na Plzeňském minisrazu mě to přešlo, protože mi spolusedící objasnili, že jde spíš o vlastnost než o závadu. Takže to chce mít rezervu benzínu a pak už jen čekám až systém (BRC) zahouká (asi 5x) a přepínám na benzín. ;-D

_________________
Sasi
ex Legacy 2.2 GX AT 1992
ex Legacy EJ20T MT 1994
ex Honda CR-V 2.0 MT 2000
Outback 2.5 MT LPG 2001+Citroen Berlingo 1.6 HDi Treck L2 2015


pát úno 16, 2018 3:44 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: čtv kvě 29, 2014 4:25 pm
Příspěvky: 142
LPG má myslím taky hodně oktanu a 100 oktanovy benzín asi ani není a bude to 98cka s obchodním označením 100. Jde spíš o to, ze 98 benzín má jiné biosracky a některé jsou možná i bez nich. Benzín degraduje stářím a biosracky to ještě zhoršují. Armáda, letectvo apod mají dokonce výjimku na poctive nepancovane palivo. Benzín v LPG autě bývá delší dobu v nadrzi. Z tohoto důvodu je také vhodné dávat přednost dražším pumpam, kde je větší obrat, než nějaké zastrcene malé benzince. Je to jen princip predbezne opatrnosti a navíc kromě lepšího startování to zpravidla i nepatrně lépe jede. Novější motory většinou mívají čidla detonacniho spalování a jsou schopny se různým oktanum prizpusobit. Chce to samozřejmě zkontrolovat,kdysi jsem měl atmosferickeho opla a ten jel na vyšší oktany hrozně. A když je nejhůř, tak LPG lze nouzove nastartovat přímo do plynového módu a to i sekvenci. Jen nesmí být zima- to pak zamrzne reduktor


ned úno 18, 2018 5:19 am
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 20879
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Tak to můj benzín teda dýl než plyn v autě nevydrží. Nikdy jsem do auta nekupoval víc benzinu, než za 3 stovky, což je v létě skoro na měsíc a v zimě na tejden. :-) Když se ten objem benzínu kupuje s rozumem, nemusí si člověk dělat pakárnu s kupováním nesmyslů typu N98 nebo N100, který to auto nevyužije, akorát je to drahý. :-)
Lejt do plynovýho auta stovku benzín mi přijde trošku jako když prasatům, mezi pomyjema, přihazuješ kaviár. :-DDD

_________________
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
https://www.youtube.com/user/VDCmonstersubaru/videos
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97- rekonstrukce Toyoty
Subaru-Robin Generator 3 kW


ned úno 18, 2018 6:05 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 04, 2011 9:10 am
Příspěvky: 600
Bydliště: železná ruda
mě třeba Stag4 Qbox ukazuje přesně ,a když se objeví poslední červený políčko je čas jet za chvilku natankovat,ale i tak si vynuluju počitadlo a sleduju to ,spíš si hlídam aby mi nesvítilo hladový benzínový oko.

_________________
//Ford Galaxy 2.3 05 lpg //Subaru Impreza 2.0 05 lpg //
ex-Škoda 100,105,Felicia,Octavia,Peugeot 205,206,VW T4,Passat,Renault 4,Scénic,MB W114,Subaru Forester ,Impreza 2x,Outback H6,Ford Galaxy,Volvo V70,Honda Accord


ned úno 18, 2018 8:05 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 07, 2010 5:09 pm
Příspěvky: 1504
Bydliště: Brno/Polička
To si nemyslim, protože ty premiove paliva maji dost aditiv a některá jsou bez bio primesi. Coz se hodi kdyz mam v nadrzi benzin 3 měsíce. A taky nejake ty cistici aditiva přijdou vhod pro vstrikovac, ktery se nechladí a je většinu casu zavreny.

_________________
Subaru Legacy Kombi 2.0R, MT, MY2007 (ex-Scooterovo)
Subaru Legacy Kombi 2.0i, MT, MY2004, LPG PRINS VSI 2.0
Obrázek


ned úno 18, 2018 9:41 am
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 20879
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Jo tak ono je to asi o způsobu používání. Moje benzínové vstřikovače pracujou hodně, protože hodně jezdím po městě. Navíc přepínám na plyn až při 40° a taky nad 4000 ot. Když někdo bere plnou, pak má asi smysl řešit prémiový benzin.

_________________
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
https://www.youtube.com/user/VDCmonstersubaru/videos
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97- rekonstrukce Toyoty
Subaru-Robin Generator 3 kW


ned úno 18, 2018 9:47 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: čtv kvě 29, 2014 4:25 pm
Příspěvky: 142
takze misto 300 korun by se u benzinky zaplatilo 330 korun za lepsi benzin :-), coz by bylo v tom lete, kdy ti to vydrzi cely mesic, byla cela koruna na den a takova uspora uplne zmeni ekonomiku provozu vozu :-).
...
Aktualne mam LPG v poslednich dvou autech, maji 26 let (kazdy zvlast) a jeste korodujici plechovou nadrz, driv jsem jim v zime dopral nekdy i pripravek do benzinu, aby to nevodnatelo. Aktualne je v palivu vyrobcem primichan biolih a ten tu vodu stahuje do paliva, takze netreba. A za tech x let, co jezdim, u jsem vickrat nabral spatne palivo i takove, ze auto nejen cukalo, ale prestalo po pul kilometru jet (ne, opravdu nenabral jsem naftu), tak se snazim snizit pravdepodobnost neceho takoveho. Jistotu clovek samozrejme nema, zalezi taky, co s tim dela provozovatel ci zavoz cerpaci stanice. Nicmene po zkusenostech, co mam, na tomhle nesetrim (ale zaseto neprehanim s nejakym zelvim vepourem)
...
oktanove cislo podlke wiki
Například oktanové číslo 95 znamená, že palivo je stejně odolné proti samozápalu jako směs skládající se z 95 % oktanu a 5 % heptanu.
LPG ma 110 oktanu
...
taky pekna blbost, ze? neco jako splnime plan na 110 procent...


ned úno 18, 2018 10:01 am
Profil
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 26, 2017 6:56 pm
Příspěvky: 4
Bydliště: Karviná
Tak jsem zjistil,že nesvítí ledky a taky nespíná LPG .Když přepínám na benál a zpět LPG tak sice slyším ,že (motor zahřátý)ventil sepne ,ale vstřikovače LPG necvakají.Včera to přeplo a ledky se rozsvítili a když jsem přepínal mezi benálem a LPG tak vstřiky LPG cvakali.Jinak diagnostika mi ukazuje P1410 chyba tlaku v palivové nádrži.P2432 snímač průtoku vzduchu / snímače tlaku sekundárního vzduchu sastem - obvod nízkého průtoku (banka 1) to vím co to je ,protože mám fén po smrti a už je demontován .Teď mě žere to LPG proč nespíná .Nevíte někdo co s tím .Dík za každou odpověď .Chci se jen připravit ,než se obědnám u plynaře a nebo někdo poradí a vyřeším to sám. [SUBARU]


ned úno 18, 2018 4:47 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: čtv kvě 29, 2014 4:25 pm
Příspěvky: 142
k plynarum (slusnym), na tom se asi nic moc nevyspekuluje
...
Me LPG poruchy byly: spatna kabelaz-dokurvena montaz (pomohlo zacasnovat s draty a nakonec samozrejme vymena), membrany v reduktoru-neslo prepnout a vadny vstrik-jelo to na 3 a plus nejake ty vybuchy v sani u nasavaneho plynu. Tady neporadim, ale ty membrany odchazeji, filtry by se mely taky menit, ale to jsem nikdy nedelal a problem nebyl.


ned úno 18, 2018 6:30 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 15 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: