Stránka 181 z 219

Re: LPG

Napsal: čtv lis 08, 2018 9:40 pm
od námořník
Měl bych prosbu. Potřeboval bych v prosinci půjčit nástavce na tankování plynu v D, NL a B. Myslím že to víckrát nebudu potřebovat, tak se mi je nechce kupovat.

Re: LPG

Napsal: pát lis 09, 2018 5:55 pm
od vena
Adaptér nr. M10, belgický typ vždycky chvíli uvažuji že bych si ho koupil,abych nemusel lítat si je půjčovat na kasu ale zas tak často v reichu netankuju a mívají je na každé pumpě.v nl nevím.a začínám mít podezření že to je povinná výbava každý pumpy LPG.

Re: LPG

Napsal: pát lis 09, 2018 7:55 pm
od námořník
Já se ptal, teda jenom na jedný pumpě, a oni mi řekli že měli, než to nějakej Polák zapomněl vrátit :-). Takže nejspíš mít budou, ale mohl tam před náma bejt nějakej takovej. Proto se ptám :-).

Re: LPG

Napsal: ned lis 25, 2018 4:46 pm
od dethroned
nadávno jsem si dělal průzkum, jak je to s těmi ventily a sedly...
tak kdyby někdo myslel, že se z výroby dávaly nějaká tvrzená sedla (resp. z jiného materiálu - většinou Stellite kobaltová superslitina), tak už tam buď jsou všude, nebo tam nejsou vůbec - ventilové sedlo 13227AA070 pro všechny DOHC motory (včetně STI).

Re: LPG

Napsal: ned lis 25, 2018 7:50 pm
od vena
Takže 070 nejsou,a 100 je ten jiný materiál?
Edit.misto je má být jsou :-D

Re: LPG

Napsal: ned lis 25, 2018 8:18 pm
od mnov
Sedla v hliníkový hlavě musí být. :-)
To 070 jsou asi ty super a 100 jen obyčejný. :-)

Re: LPG

Napsal: ned lis 25, 2018 8:57 pm
od dethroned
nevím jestli jsou, nebo nejsou, nebo jestli nějaký vůbec jsou ;-D (myslím "tvrzený") ...materiál jednotlivých sedel se asi nikdy nedozvíme. ale selskou logikou by to mělo být jak říká mnov - 070 se používaj na motory s vyšším kompresním poměrem a také turbem i na ty nejvýkonější verze. a hlavně pouze pro DOHC motory, kde je, žel, seřízení případné ventilové vůle o mnoho složitější a také nákladnější. pozitivum, podle mě, je, že 070 by tudíž měly být odolnější vůči "zaklepávání"

Re: LPG

Napsal: ned lis 25, 2018 9:58 pm
od als
dethroned píše:nadávno jsem si dělal průzkum, jak je to s těmi ventily a sedly...
tak kdyby někdo myslel, že se z výroby dávaly nějaká tvrzená sedla (resp. z jiného materiálu - většinou Stellite kobaltová superslitina), tak už tam buď jsou všude, nebo tam nejsou vůbec - ventilové sedlo 13227AA070 pro všechny DOHC motory (včetně STI).
Ty ale to objednací číslo není pro sedlo ventilů, ale jenom pro podložku ventilové pružiny, aby pružina nevymačkávala hlavu. Nejsem si jistej, ale myslím, že Subaru ventilové sedla jako náhradní díl neprodává.

Re: LPG

Napsal: ned lis 25, 2018 10:18 pm
od vena
A zrovna ty se 100 jsou LPG friendly,tak to bude spíše jak píše als..:-)

Re: LPG

Napsal: ned lis 25, 2018 10:40 pm
od dethroned
Tak to se na to musím ještě mrknout. Davalo by to smysl, protože takhle je to fakt trochu divny.. ale nazev je valve seat...

Re: LPG

Napsal: pon lis 26, 2018 3:46 pm
od dethroned
tak je to opravdu tak, jak říká Als. je to sedlo ventilové pružiny, ne sedlo ventilu. takže celej ten můj výzkum a radost je k ničemu. ::-(((
čísla sedel nejsou k dispozici jako náhradní díl.
zapomeňte tu tabulku...
aspoň to mohlo fungovat jako placebo... :-/

Re: LPG

Napsal: sob pro 01, 2018 2:29 am
od Bodyšek
Pridava te do LPG systemu nejake aditivum? Nebo pripravek na osetreni sedel ventilu. Celkem se mi osvedcilo tohle sem tam dat do nadrze Obrázek.


Obrázek


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Re: LPG

Napsal: sob pro 01, 2018 8:35 am
od zdenal-awd
Mám jen dotaz - jak se to osvědčilo, co jsi pozozoroval za změnu po aplikaci? dík

Re: LPG

Napsal: ned pro 02, 2018 9:07 pm
od vrgada
Na obrázku je to na straně sacích ventilů, ale výfukovým ventilum to sotva pomůže. Nebo-li jinak, pokud to nevyřešil konstruktér motoru, tak nějaká homeopatie to nezachrani

Re: LPG

Napsal: pon pro 03, 2018 6:18 am
od VDC
Zdeňku moc nevěřím, že lze pozorovat nějaký změny v dostupném časovém horizontu.