Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2666 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174 ... 178  Další
LPG 
Autor Zpráva
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 3813
Bydliště: Praha
Vojto ten má pro změnu 13227AA110. :-)

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


stř črc 18, 2018 6:55 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: pon říj 31, 2016 10:47 am
Příspěvky: 1304
Otázka pro místní odborníky ;-D . V pondělí jsem objednaný do HLpropanu v Ově kvůli seřízení,popřípadě výměny vstřiků s větším vnitřním průměrem. Postě jak se motor ohřeje,tak po nějaké době to jakoby ztrácelo na výkonu,špatně to jde za plynem apod.! Je zajímavé,že vše dobře funguje do prvního vypnutí motoru. No a jak jsem jel teď z práce,tak jsem vyjel jen na benzín. Málem jsem se ani nerozjel,noha na podlaze a nic. Nakonec jsem se nějak rozjel a přepnul na plyn. Po zahřátí motoru se to automaticky přeplo na lpg a auto jelo jako z praku :-D . Tak jsem to zase přepnul na benzín a zase to prd jelo. Vlastně to jelo opačně,jak obyčelně. Co to může dělat? Jsem z toho jelen. Hlavně jak to dovezu plynařovi,tak si bude myslet,že jsem debil,když auto jede blbě na benál a já tam otravuji s plynem. Když to jede dobře na plyn,tak na benzín to přece musí jet taky normálně,ne?

_________________
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130


stř črc 18, 2018 9:39 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 24087
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Jestliže je nějaký problém na benzinové cestě, tak to na benzin klidně může jet blbě. Může bejt mizernej ten benzin. To už se mi taky stalo, že jsem natankoval nějakej svinec a na benzín to vůbec nechtělo fungovat.

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


stř črc 18, 2018 10:45 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: pon říj 31, 2016 10:47 am
Příspěvky: 1304
Takže je to na sobě nezávislé? Čili pokud se mi nezdá,jak to jede na lpg,tak se na to mají podívat a ne zkoumat,jak to jede na benzín. Rozumím tomu dobře?

_________________
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130


stř črc 18, 2018 10:50 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 24087
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
No je to na sobě nezávislé pouze na cestě paliva. Samozřejmě elektrika je stejná a protože plyn je choulostivější, tak se na něm dřív projeví třeba špatné svíčky nebo kabely.
Takže jestliže ti to blbě jede na benzín, ale ne na plyn, tak bych hledal závadu pouze u benzínu jako takového.

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


čtv črc 19, 2018 5:04 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: ned pro 20, 2015 8:40 am
Příspěvky: 1040
Ovšem propouštějící membrána reduktoru nebo tryska může obohacovat a kazit provoz i na benzín.

_________________
Subaru Outback BH 2.5 4AT r.v.2001
Dethleffs Camper 460 r.v.1994


čtv črc 19, 2018 5:15 am
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: pon říj 31, 2016 10:47 am
Příspěvky: 1304
Teď nevím,jestli jsme si rozuměli :-) . Primárně mi blbne plyn. Když je auto studené,tak je vše ok,jak se jede déle nebo se zapne klima,tak jde hůře za plynem,musí se více šlapat na plyn,otáčky nejdou nahoru tak rychle,než podřadí automat,tak to trvá(já hádám,že jsou tam špatné-tenké-trysky. Psal jsem blbě,že vstřiky) .Můj subjektivní názor je ten,že do motoru po určitém zahřátí jde málo plynu,chudší směs nebo tak něco. Třeba celé jaro jsem jsem jezdil celkem v klidu,až jsem si sám sobě namlouval,že se to nějak opravilo samo :-D . Ale sotva jsem v horku musel zapnout klimu,tak se to vrátilo. Zase mi začalo vyskakovat kuře,na diagnóze před smazáním to buď nenapíše nic a nebo P302. Smažeme a jedeme dál.
No a včera mi tohle vše dělalo na benzín a na lpg to jelo tak jak má. Takže nad tím přemýšlím,proč to tak bylo a jak je to možné. Možná by to chtělo na ten benzín jet delší dobu(více km) a vrátilo by se to do normálu.

_________________
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130


čtv črc 19, 2018 7:00 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 6161
Bydliště: Valašsko
outback píše:
Ovšem propouštějící membrána reduktoru nebo tryska může obohacovat a kazit provoz i na benzín.

Dokud jede auto na benál tak přeci uzavírá spolehlivě přívod lpg ŘJ plynu přes nějaký elektromagnetický ventil ne?Tudíž by jsem toto vyloučil,přívod lpg se musí dle potřeby spolehlivě zavřít,tj alfa a omega u lpg,jinak by to dělalo děsnou paseku.

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


čtv črc 19, 2018 7:04 am
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 24087
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Pokud netěsní některý ze vstřiků, tak to může obohacovat směs a může to dělat kraviny.
Kdy máš měněný svíčky ?
P0302 je misfire na druhém válci, takže blbě pálí.

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


čtv črc 19, 2018 7:09 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: pon říj 31, 2016 10:47 am
Příspěvky: 1304
Dělalo to i před výměnou svíček,což ale bylo před asi 25000 km. Teď mi známý mechanik říkal,že to muže dělat i malý průměr přívodní trubky lpg. Pokud je tam 5 mm průměr,tak je třeba dát např. 7 mm trubku. Prostě jak se jede déle,tak ta trubka jakoby namrzá a tím se zmenšuje průtok lpg do systému a blbne to. To má i celkem logiku. Zkusím se zaměřit na to + ty trysky

_________________
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130


čtv črc 19, 2018 7:49 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 6161
Bydliště: Valašsko
mari75 píše:
Teď nevím,jestli jsme si rozuměli . Primárně mi blbne plyn.

Tak tj jiná,já to pochopil taky jinak.

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


čtv črc 19, 2018 8:03 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 10, 2016 7:43 am
Příspěvky: 2366
Bydliště: Most
P0302 mi vyskočilo když jsem měl špatný kabely ke svíčkám.

_________________
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat


čtv črc 19, 2018 8:03 am
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: pon říj 31, 2016 10:47 am
Příspěvky: 1304
sima píše:
Tak tj jiná,já to pochopil taky jinak.

V pohodě ;-D ,někdy si ani já sám nerozumím :-/ :-D

_________________
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130


čtv črc 19, 2018 8:05 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 6161
Bydliště: Valašsko
O to nic,nejsi sám :-)No vida námořník se ozval se svou zkušeností...

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


čtv črc 19, 2018 8:07 am
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: pon říj 31, 2016 10:47 am
Příspěvky: 1304
námořník píše:
P0302 mi vyskočilo když jsem měl špatný kabely ke svíčkám.

Ahoj Jirko. Kdyby to měl být blbý kabel nebo svíčka,tak by to asi ukazovalo hned a asi stále. Mě to vyskočí po delší jízdě a taky ne pokaždé. U mě to bude problém s tím přívodem lpg čili asi fakt vážně tou trubkou s malým průměrem. Ta P302 vyskočí,když na plyn šlapu jako blázen a ono se skoro nic neděje. Pak to ŘJ vyhodnotí tak,že to jede na tři válce. Což možná jo,ale je to tím,že dostává nedostatečné množství paliva-plynu. To třeba dojedu do cíle,odstavím auto a jedu druhý den. Auto mezi tím zase vychladlo,takže prvních pád km jsou v pohodě. Často jezdím krátké trasy,což je okolo 15 km za jednu jízdu a tam se ten můj problém nestačí projevit. Když se jede dál a je ještě k tomu teplo,tak se to projeví častěji.

_________________
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130


čtv črc 19, 2018 8:19 am
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 2666 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174 ... 178  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron