Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2536 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170  Další
LPG 
Autor Zpráva
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu

Registrován: pon srp 17, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 445
Bydliště: Brno
Děkuji, jsem plynem nepoliben, proto možná stupidní dotazy. Já pracuji 13 hodin, sedm dní v týdnu, abych nskrmil Otika, tak ani nestíhám alternativní paliva..

_________________
šintr
Outback H6 MY 2001
dříve:
Subaru Impreza 2.0 GL MY97
Subaru Leone Super Station 110 KW MY88
Subaru Leone Super Station MY87


úte led 23, 2018 10:49 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 3555
Bydliště: Praha
Já na plyn jezdím, ale nikdy jsem si nekoupil ojeté auto s plynem. Vždy to tam nechávám instalovat dodatečně.
Hledal bych tedy také auto bez LPG.

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


úte led 23, 2018 10:59 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: pát úno 10, 2017 1:30 pm
Příspěvky: 707
šintr píše:
Ahoj, prosím zkušené o radu. Forester, dovoz z Itálie s LPG. Je něco na co si dát pozor při nákupu, nejen technicky, ale i Papírově? O plynu nevím vůbec nic.
Předem děkuji za tipy.


Jaky je v tom system LPG? Italove tam maji vetsinou BRC to co mam ja vE Forestrovi SH 2008 a ten podle mne slape dobre ma pri vysokych nebo vetsich otackach pristrik uz benzinu. Ale jak rikaji kluci je lepsi cisty benzin a zadne LPG. Zalezi jak se o to majitel staral a jak se k tomu autu choval. Muj servisak tvrdi ze Italove jsou hovada ktere nemeni oleje a moc to neresi jenom jezdi a jezdi.


Sent from my iPhone using Tapatalk


úte led 23, 2018 11:43 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: úte bře 01, 2011 7:50 pm
Příspěvky: 75
Bydliště: poblíž Havlíčkova Brodu
Panové a co například tento konkrétní inzerát ?
https://www.tipcars.com/subaru-forester ... 31572.html
Řekl bych že je to taky i Itálie.


stř led 24, 2018 5:38 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte úno 15, 2011 10:52 am
Příspěvky: 1772
Bydliště: Jablonecko
Ahoj, omlouvám se za asi hodněkrát zodpovězenej dotaz, ale je tu toho moc na pročtení pro plynem neplskvrněného.. Forester SG 116kw je motor vhodný na plyn? Ventily co 30tkm a podložkama, takže motor ven? Nebo jsou různé typy těchto motorů..

Odesláno z mého LG-G6 pomocí Tapatalk

_________________
Nyní: Forester SG 2,0 r.v.05 poface
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04


pát úno 02, 2018 7:44 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 22144
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Ten motor plyn snáší dobře, ale kontrola ventilů je třeba provést cca každých 30000 km, to lze provést v autě a na seřizování musí z auta ven. To může býtpotřeba, podle stylu užívání , za těch 30000, ale taky klidně za 50000. Ale ještě pořád se do tohohle modelu plyn vyplatí.

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


pát úno 02, 2018 8:12 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte úno 15, 2011 10:52 am
Příspěvky: 1772
Bydliště: Jablonecko
Díky. Já si to takhle myslel, ale potřeboval jsem to potvrdit. Trochu se mi zvyšuje nájezd, tak mě i myšlenka plynu napadla. Fuj:-(

Odesláno z mého LG-G6 pomocí Tapatalk

_________________
Nyní: Forester SG 2,0 r.v.05 poface
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04


pát úno 02, 2018 8:46 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 20, 2010 7:25 am
Příspěvky: 7498
Bydliště: Nové Hrady
Napis cislo motoru. Na pate pozici by mel byt znak F. Tyto motory byly udajne upraveny pro spalovani alternativnich paliv. Als nebo kdo sem kdysi daval list z manualu.

_________________
Outback 3.0 H6 AT, MY03 + LPG
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG


pát úno 02, 2018 9:18 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte úno 15, 2011 10:52 am
Příspěvky: 1772
Bydliště: Jablonecko
Ráno na to kouknu. Díky..

Odesláno z mého LG-G6 pomocí Tapatalk

_________________
Nyní: Forester SG 2,0 r.v.05 poface
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04


pát úno 02, 2018 9:36 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 17, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 6276
Bydliště: Brno
Slavek_xxx píše:
Napis cislo motoru. Na pate pozici by mel byt znak F. Tyto motory byly udajne upraveny pro spalovani alternativnich paliv. Als nebo kdo sem kdysi daval list z manualu.


F znamená tvrzený sedla ventilů. Takže zaklepou ventily, ne futra.

_________________
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem - RIP : bohužel ji někdo rozmlátil.


pát úno 02, 2018 9:58 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 29, 2016 8:02 am
Příspěvky: 140
Bydliště: Rousínov
Tak jsem byl s Forestrem na seřízení u Greenfuela a byť seřizovat nebylo co, tak jsem na jeho radu vyměnil ještě zapalovací kabely (nezdály se mu odchylky v tlaku na jednotlivých válcích jak na benzin tak i na LPG) a ejhle, spotřeba šla dolů o skoro 2 litry. Teď jsem s tím vyjel tři nádrže plynu (město + dálnice) a ustálilo se to na 10,5 - 11 litrů >B-)
Kdo by to byl řekl, že káble udělají takový rozdíl. No každopádně hned je na světě veseleji [3GEARS]

_________________
Forester SG 2.0i 2003

If it's stupid but it works, it isn't stupid


pon úno 12, 2018 6:56 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 5395
Bydliště: Valašsko
To je radost,tj radost,to ti věřím ,,,,| (*_^) |,,,, Fajn,že tu zkušenost zde napíšeš,já bych řekl,že špatné kábly člověk pozná,ale že jsi nic zřejmě nepoznal a klesla spotřeba od dva litry,tj mazec,holt plyn je na tohle háklivý.

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


pon úno 12, 2018 7:40 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 3555
Bydliště: Praha
Lawman píše:
nezdály se mu odchylky v tlaku na jednotlivých válcích jak na benzin tak i na LPG

Jak tlaky měřil?

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


pon úno 12, 2018 10:38 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 29, 2016 8:02 am
Příspěvky: 140
Bydliště: Rousínov
Na diagnostice. Ony ty údaje patrně nebyly přímo o tlaku ve válcích, ale o tlaku vstřikování paliva na jednotlivých válcích. Nevím v jakých jednotkách se mu to ukazovalo, ale byly to hodnoty kolem 3,5 a odchylky cca 0,4 a to říkal, že už je dost.

_________________
Forester SG 2.0i 2003

If it's stupid but it works, it isn't stupid


úte úno 13, 2018 7:26 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 20, 2010 7:25 am
Příspěvky: 7498
Bydliště: Nové Hrady
To nebyly tlaky ale delka vstriku v milisekundach.

_________________
Outback 3.0 H6 AT, MY03 + LPG
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG


úte úno 13, 2018 9:40 am
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 2536 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: