Stránka 159 z 219

Re: LPG

Napsal: pát čer 30, 2017 2:32 pm
od spm
hlavne pokuta za nenalepenou nalepku bude urcite nizsi, nez za obecni ohrozeni pri bonzu v nakupaku :-DDD

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

Re: LPG

Napsal: pát čer 30, 2017 2:52 pm
od Ynhoj
Únik LPG nemá být žádný tzv. nula celá nic. Jezdím 2 x ročně na kontrolu a vždy nula. Může se stát, že máte nastavenou nádrž na více jak 80% plnění 8-? a pojedete hned po natankování parkovat, při velkém teplu může odfouknout přes pojistný ventil. To je tak vše. Normálně není rozdíl mezi CNG, LPG a klas.palivem. Navíc ta plyn.nádrž je z mého pohledu daleko lépe zabezpečená než např. benzinová... Jak píše VDC, je to jen buzerace z dob minulých. Kokotina na druhou...

Re: LPG

Napsal: pát čer 30, 2017 9:23 pm
od petr
nejhorší je že těch nesmyslů je stále víc a víc a vymýšlejí se další...

Re: LPG

Napsal: pát čer 30, 2017 9:49 pm
od hamoun
ja jsem cekal, jak se k tomu postavi predseda, jakozto clovek, co s tim ma co z hlediska bezpecnosti delat ... a koukam, jak to smetl :) ...
ja bych si to fakt v dobe, kdy jsem v aute LPG mel, nedovolil ...

Re: LPG

Napsal: sob črc 01, 2017 6:36 am
od VDC
Petře smetl, protože mě nesmírně dožírá, když tak akurátní země, jako je Německo, je schopno takovéhle přepisy mít normální, stejně jako tam přišli na to, že plynová nádrž za 10 let opravdu nedegraduje, jak by taky mohla. To je taky děsná kravina. A tady u nás v prdeli máme takovéhle buzerační předpisy.
A dovolím si to proto, že se žádných úniků nebojím, když dělám pravidelně zkoušku těsnosti a z praxe vím, jak se to auto chová, když hoří. Jestliže je v pořádku, tak nijak. Respektive shoří jako každé jiné auto. Nebouchá to jako auto naložené výbušninama, prostě to řízeně vyhoří.

Re: LPG

Napsal: sob črc 01, 2017 7:42 am
od yeti
Predpisy byt mam pripadaji nesmyslne by se ale respektovat mely. To by si taky nekdo mohl rict, ze jezdit vpravo je blbost, ze 0promile je blbost.... Spravna cesta je asi zalozit spolek a lobbovat u prislusnych potentatu za zmenu dementniho predpisu.
Dusledky z nerespektovani necht si kazdy nese sam. Mne taky pripada jako picovina jezdit co 2roky na stk. A nadelam prd...:(

Re: LPG

Napsal: sob črc 01, 2017 11:00 am
od VDC
To je trochu absurdní srovnání s tím ježděním vpravo. Nicméně souhlasím, že důsledky každý musí zvážit a případně si je nést sám.

Re: LPG

Napsal: pon črc 03, 2017 12:47 pm
od liken0other
já bych řekl, že tato buzerace je čistě důsledkem rigidního a často neracionálního právního systému u nás. Každý se logicky chce chránit. Provozovatel garáže se nebude ptát na rizikovost LPG systému ve srovnání s konvenčním benzínem či naftou, natož aby se třeba zabýval emisema, když tam (jako třeba v Novým Smíchově) čeká 50 nastartovaných aut na zelenou u výjezdu. Prostě tam flákne plošnou ceduli zákaz vjezdu a je po problému. Je to pro něj cesta nejmenšího rizika a nejmenšího sraní.

Protože kdyby náhodou při pravděpodobnosti 1:milionu to LPG auto unikalo a bouchnulo to, v našem právní systému se na něm někdo bude královsky hojit a nedejbože ho za to nechá zavřít. V tom je ta absurdnost. Stejně tak, jakože policie nikdy při nehodě neuzná dva viníky, ačkoli reálně mohou nehodu zavinit oba zároveň nebo neuzavře nehodu bez viníka, když je za tím vyšší moc.

To by pak nutilo lidi při práci přemýšlet, a to se jim moc nechce...

Re: LPG

Napsal: ned črc 23, 2017 10:39 pm
od outback
Z reduktoru Teleflex jde kromě tlusté hadice k tryskám ještě tenká (6mm?) hadička snad k řídící jednoce nebo kamsi - proč? K čemu je?

Re: LPG

Napsal: ned črc 23, 2017 10:46 pm
od mnov
To je podtlak. Reduktor udržuje tlak vůči podtlaku.

Re: LPG

Napsal: ned črc 23, 2017 10:50 pm
od outback
nojo, ale to znamená, že tam teoreticky není plyn v té hadičce? a kdyby tam byl, tak to znamená vadný reduktor?

Re: LPG

Napsal: ned črc 23, 2017 10:55 pm
od mnov
Ano plyn tam není. Pokud tam je, tak je něco špatně.

Re: LPG

Napsal: pon črc 24, 2017 7:21 am
od outback
Na volnobeh mi pada lambda pri teplem motoru nekdy na 0.8, nekdy 0.95 - běží ale pořád dobře. Když je motor studeny tak i na dolni doraz 0.7 a motor má tendenci běžet nepravidelně až do chcípnutí, a to i když jede na benzín se zapnutým plynem (kontrolka bliká, ohřívání). Když plyn vypnu, tak se okamžitě razantně ochudí směs. Takže to může znamenat, že reduktor pouští plyn do sání? Ta tenká hadička byla taková šoufl otřepaná a z motoru byl za běhu motoru cítit plyn, po zkrácení už plyn cítit není ale moc bohatý volnoběh trvá...

EDIT: problémy "zastudena" nejsou navázané na teplotu vody nebo oleje, spíš možná na teplotu reduktoru? Pozná se to když ohřeju auto volnoběhem na benzín třeba na 50°C vody a pak teprve zapnu plyn - blbne to jako by to bylo úplně studené.

Re: LPG

Napsal: pon črc 24, 2017 10:10 am
od mnov
Prostor podtlaku je v reduktoru od plynového prostoru oddělen membránou. Tady je obrázek:
Obrázek

Re: LPG

Napsal: pát srp 11, 2017 5:47 pm
od jantar
Zdar!

Nesetkal jste se náhodou někdo s tím, že Lpg Ag teleflex SGI/GFI ignoruje rychlost i ECT a přepíná po cca 10 sec na lpg ? Při diagnostice čidlo měří, při jeho simulaci poťákem se zobrazená teplota mění. Na lpg to ale přepne i při stojícím studeném autě, teplota na diagnostice je třeba 20 °C :-OO
rozhodně nečeká na požadovaných 60°C :(

mám malinko podezření, že se to stalo poté, co jsem správně nastavil DelP (rozdíl mezi Map a Pvap myslím)