Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2288 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 148, 149, 150, 151, 152, 153  Další
LPG 
Autor Zpráva
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: úte říj 26, 2010 2:20 pm
Příspěvky: 1239
Tak bych řekl, že problém je na 90% v nějakým vstřiku. Když se to přepne z jízdy ručně, tak to jede na 3 válce, chvílu se to jakoby spraví a pak to zase začne vibrovat a nejede.
Bez kabelu nepoznám kterej vstřik to je a experimentovat v tomhle počasí nehodlám. Zkusím najít někoho v okolí olomouce, kdo dělá magic, aby to napíchl a vstřik vyměnil. Při té příležitosti nechám udělat ty filtry.
Předpokládám, že diagnostika a výměna vstřiku je otázka max 30min. Nebo se pletu? Doufám, že se nemusí nic kalibrovat a přenastavovat...?

_________________
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98


sob led 07, 2017 7:39 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 2701
Bydliště: Praha
Diagnostika je poměrně jednoduchá. SW má možnost pouštět vstikovače po jednom a tak se snadno pozná, který je problematický.
Pak by měla následovat kalibrace včetně vytvoření nových map v zátěži a to já tedy za 30 min. nezvládnu. Ale nejsem plynař. :-)

_________________
Forester MY2004 2.0 LPG


sob led 07, 2017 8:10 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 17046
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Tak to je s jistotou přilepenej vstřik rafinátem. Přesně takhle se to chová

_________________
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


sob led 07, 2017 8:20 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: úte říj 26, 2010 2:20 pm
Příspěvky: 1239
po výměně vstřiku kus za kus se musí znovu vytvářet mapa? To je blbý. Od Matyáše je to naladěný celkem dobře, nechtěl bych aby se v tom hrabal někdo neprověřenej...:o(

_________________
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98


sob led 07, 2017 8:59 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 2701
Bydliště: Praha
Měl by se provést i test vstřikovačů a zavést korekce, aby dávka plynu byla stejná u všech vstřiků a motor běžel pravidelně.

_________________
Forester MY2004 2.0 LPG


sob led 07, 2017 9:09 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 17046
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Mělo by se. Ale my to teď nedělali a jen jsme to vyměnili s tím, že uvidím, jak to bude jezdit. A jezdí to normálně. :-) Tedy u jednoho z těch dvou přizalepených vstřiků. Jak ten plynař, ke kterému teď jezdím, nepoužívá ty moje vstřiky, tak měl v dílně jen jeden náhradní. Ten jsme vyměnili začátkem listopadu. Ten druhý mi objednal. Vadný jsme tak nějak rozhýbali a já s ním ještě měsíc jezdil, než jsme ho začátkem prosince vyměnili. A to jsme ho tam jen naklepli a já odjel.

_________________
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


sob led 07, 2017 11:16 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 2701
Bydliště: Praha
U toho šestiválce je to jedno, když jeden válec moc nejede. U mého motoru je to ale dost znát. :-)

_________________
Forester MY2004 2.0 LPG


ned led 08, 2017 8:53 am
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 17046
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
I to je možný. :-)

_________________
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


ned led 08, 2017 11:08 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: stř črc 24, 2013 12:55 pm
Příspěvky: 156
Bydliště: Milovice,Chomutov
ještě se dělá to že se do těch vstřiků na vyčištění naleje benzín a přidá se plyn aby to nechcíplo, už jsem je takhle dvakrát čistil a mam na nich natočeno tak 100tis.

_________________
Impreza 2004, 92 nesmrtelných kW...než zapnu klimu

Impreza 1999, 92kW ex
Citroen Xantia 2,1 td ex
Alfa Romeo 33 1,8 td ex...3 válec
Fiat Ritmo 1,9 td ex...všude jen rez a silnej motor


pon led 09, 2017 7:58 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 2701
Bydliště: Praha
S benzínem bych to do MAGIC FX vstřiků nezkoušel. Nesmí se přes ně pouštět ani přimazávání ventilů.

_________________
Forester MY2004 2.0 LPG


úte led 10, 2017 10:17 am
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: úte říj 26, 2010 2:20 pm
Příspěvky: 1239
Viděl jsem na yt nějaký video, jak to čistí za běhu motoru nějakým roztokem. Teda rozpojil přívod plynu, do hadičky nalil sajrajt, zase hadičky spojil, nastaroval, přepl na plyn a nechal chvílu běžet. Tak to opakoval několikrát, dokud tím neprolil celou lahvičku, cca 1-2dl. No, zítra jdu k nějakýmu místnímu plynaři, tak uvidím.

Nevíte, jestli se někde nedá sehnat kabel k magicu? Ne že bych si to chtěl ladit, ale jen tak, abych věděl...

_________________
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98


úte led 10, 2017 10:50 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 2701
Bydliště: Praha
Kabel se dá koupit třeba zde. Pokud bys ho náhodou kupoval, tak se před připojením podívej, zda nemá připojeny všechny čtyři dráty. Když by to tak bylo, musí se ucvaknout kabel napájení +. Všechny LPG jednotky co jsem viděl mají normálně UART TTL (5V), sériovou komunikaci.

_________________
Forester MY2004 2.0 LPG


úte led 10, 2017 12:08 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: úte říj 26, 2010 2:20 pm
Příspěvky: 1239
mnov: mohl by to být i tenhle? Je to teda raketa... :-/

_________________
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98


úte led 10, 2017 1:05 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: stř črc 24, 2013 12:55 pm
Příspěvky: 156
Bydliště: Milovice,Chomutov
mnov píše:
S benzínem bych to do MAGIC FX vstřiků nezkoušel. Nesmí se přes ně pouštět ani přimazávání ventilů.


ahoj...no mam magic3 a vstřiky teda netuším, ale jo to ten postup jak se tady psal akorát místo té spešl kapaliny se tam lil benzín obyč. :)

_________________
Impreza 2004, 92 nesmrtelných kW...než zapnu klimu

Impreza 1999, 92kW ex
Citroen Xantia 2,1 td ex
Alfa Romeo 33 1,8 td ex...3 válec
Fiat Ritmo 1,9 td ex...všude jen rez a silnej motor


úte led 10, 2017 1:58 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 2701
Bydliště: Praha
Je pravda, že když už ten vstřik blbne, tak mu asi proplach benzínem víc neuškodí. :-)

_________________
Forester MY2004 2.0 LPG


úte led 10, 2017 2:10 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 2288 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 148, 149, 150, 151, 152, 153  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: