Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2331 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153 ... 156  Další
LPG 
Autor Zpráva
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: úte říj 26, 2010 2:20 pm
Příspěvky: 1317
mnov, Slavek_XXX, díky za reakci. Vůbec jsem netušil, že i u LPG se rozlišuje zimní a letní směs. Nevím, mám tankováno asi před 14dny u MOL. Mají velkej výtok, předpokládám, že toto bude OK. Spíš jsem si říkal, jestli se nesasvinil nějakej filtr nebo vstřik. Slyšel jsem cosi o parafinu v LPG...
A že má reduktor vstup z vodního okruhu jsem četl, ale popravdě jsem ten svůj nikdy nezkoumal - nebyl důvod, prostě to od Matyáše fungovalo.
Dneska jsem to projížděl po práci, protože mi žena hlásila, že jí to blbnulo, ale to už byla tma a kosa jak v ruským filmu, takže jsem to nezkoumal. Mám se zítra zkusit někam podívat?

_________________
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98


pát led 06, 2017 7:29 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 2911
Bydliště: Praha
Kolik máš najeto na filtrech? Ten bordel se do nich nasakuje, ale ještě se mi nestalo, že by to kvůli mrazu blblo. Naopak v letních parnech jsem musel nastavovat vyšší teplotu na přepínání.
Tankuji také MOL a zatím to jede. Je tam divné to, že to chcípá a nepřepne automaticky na benzín.

_________________
Forester MY2004 2.0 LPG


pát led 06, 2017 7:34 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 18093
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Yeti uvidíš, až se oteplí. Pumpaři jsou hajzlíci a dokud fakt nemrzne, tak mají klidně letní směs. Butan je levnější, takže čím víc butanu, tím líp pro ně. A hůř pro nás. Nejede to, škube to. V mrazu.
Parafín v LPG není, říká se tomu rafinát. To je taková lepkavá tekutina, která klidně projde filtrama, ale je schopná zalepit náchylnější vstřiky. Mám s tím několikanásobnou zkušenost. A když jsme na začátku listopadu s plynařem rozebírali a čistili vstřiky, viděl jsem, co je tahle sračka schopná. Ten vstřik to zalepí, že se ani nehne.

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


pát led 06, 2017 7:41 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: úte říj 26, 2010 2:20 pm
Příspěvky: 1317
no, to jsem si říkal taky, že by to mělo přepnout na benzín, resp. vůbec nepřepnout na LPG. Na filtrech najeto cca 20tis. V létě jsem byl na STK a v souvislosti s tím na emisích + kontrole LPG v HL Propanu a na můj dotaz říkali, že filtry až po dvou letech. Takže je plánuju v létě. Jinak loni to v zimě nezlobilo a do nastavení nikdo nevrtal.

EDIT

VDC: jsem schopen nějak bezpečně v amatérských podmínkách ty vstřiky vyčistit?

_________________
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98


Naposledy upravil yeti dne pát led 06, 2017 7:44 pm, celkově upraveno 1



pát led 06, 2017 7:41 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 18093
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Mě říkali plynaři, že filtry mám vyměnit po 30000 km.

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


pát led 06, 2017 7:42 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: úte říj 26, 2010 2:20 pm
Příspěvky: 1317
jsem kdesi viděl nějakej zázračnej odstředivej filtr LPG. Bylo to docela zajímavý video.

_________________
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98


pát led 06, 2017 7:47 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 2911
Bydliště: Praha
S filtrama je to těžký. Já je poprvé měnil po 15 k km a vyhazoval jsem úplně čisté filtry. Další výměnu jsem naplánoval po 30 k km, ale těsně před tímto nájezdem se zasekl jeden vstřik. Samozřejmě filtr plynné fáze už byl tolik nacucaný tím "rafinátem", že se to dostalo do vstřiku. Ono stačí někde natankovat víc toho "rafinátu" a jde to rychle. Možná ten problém tedy ani není způsoben mrazem.
Edit: odstředivý filtr jsem sem dával já, ale ještě jsem ho nepořídil. Zase čekám, až to přestane fungovat. :-)

_________________
Forester MY2004 2.0 LPG


pát led 06, 2017 7:53 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 18093
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Já jsem hlavně rád, že už jsem se za ty 3 roky naučil číst chování těch mých Jet FX vstřiků. Od léta mi to divně blblo, kdy to chvíli jelo na prd, ale třeba po 20 km se to srovnalo a jelo to zase úplně normálně a tohle se opakovalo někdy po 200 km, někdy po 500. Když se to napíchlo na počítač, tvářilo se to v pořádku. Až právě na začátku listopadu jsme rozebrali vstřiky a zjisitli, že 2 jsou částečně zalepený. Takže fungovaly, ale občas se sekly.

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


pát led 06, 2017 7:58 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 2911
Bydliště: Praha
Tome a po rozebrání a vyčištění vstřiků fungují bez problému? Není tedy nutná kalibrace. Selským rozumem si myslím, že pokud se nehne tou kalibrační kontramatkou, tak není problém vstřik rozebrat a vyčistit.

_________________
Forester MY2004 2.0 LPG


pát led 06, 2017 8:13 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 18093
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
On se ten vstřik rozebere jen tak, že se vyndá ten váleček a pružinka. Do kalibrované části se nedostaneš. Takže vyčistit lze v pohodě. A 2 vstřiky byly právě nefunkční nebo funkční částečně, že krok měly, ale nebylo v lidských silách dostat ty válečky ven. Ten rafinát tam vytvořil takovej ráfek, přes kterej se to prostě nedalo dostat a občas se to o něj evidentně zaseklo.

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


pát led 06, 2017 8:26 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 2911
Bydliště: Praha
Jo ten váleček pak nejde ven. :-) No mám tu čtyři staré vstřiky a tak je rozeberu a vykoupu v ultrazvukové myčce a oni válečky vyskáčou. :-)

_________________
Forester MY2004 2.0 LPG


pát led 06, 2017 8:32 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 07, 2010 5:09 pm
Příspěvky: 1321
Bydliště: Brno/Polička
z toho důvodu se snažím brát plyn jen u pro mě důvěryhodně vypadajících benzínek. hodnotím to tak, že když vidím pořádek, uklizeno, udržované zařízení apod., tak tam beru. rozpadající se plničky, bordel všude, kopřivy, tak tam neberu. mám najeto na LPG 52 000 km a zatím ani jeden problém...ťuk ťuk... filtr měním po roce, což je asi tak 25 000 km.

_________________
Subaru Legacy Kombi 2.0i, MT, MY2004, LPG PRINS VSI 2.0
Obrázek


pát led 06, 2017 9:54 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 18093
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Jenomže bohužel, rafinát v plynu není od "nějakých" pump, ale u všech. Plyn z českých rafinerií je tím pověstný.
A co se vstřiků týče, tak záleží na systému a druhu vstřiků, jak jsou na rafinát háklivé. Plynař, ke kterému teď jezdím, vůbec nepoužívá ty Jet FX, co mám v autě, používá jiný typ od Magicu, které jsou "blbovzdornější".

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


pát led 06, 2017 10:04 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 2911
Bydliště: Praha
Jenže blbuvzdorné vstřiky jsou pomalé a u Subaru se to s nima nedá nastavit. :-)

_________________
Forester MY2004 2.0 LPG


pát led 06, 2017 10:15 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 18093
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
To neumím posoudit. Ale tomuhle chlapíkovi, ke kterému teď jezdím, věřím. Je šikovnej. :-) Já jsem rád, že mi to jezdí a od začátku listopadu jsem neviděl kuře, což je nejdelší souvislý čas, ze tu dobu, co H6 mám. :-)

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


sob led 07, 2017 8:40 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 2331 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153 ... 156  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: