Stránka 149 z 219

Re: LPG

Napsal: stř říj 26, 2016 6:21 pm
od suubaru
taky vám startuje auto rovnou na lpg, když přidržíte tlačítko přepínače lpg? Na to jsem přišel až po 9 letech ježdění s plynem ;-D .

Re: LPG

Napsal: stř říj 26, 2016 6:49 pm
od Majer
suubaru píše:taky vám startuje auto rovnou na lpg, když přidržíte tlačítko přepínače lpg? Na to jsem přišel až po 9 letech ježdění s plynem .

Tzv.nouzovy start

Re: LPG

Napsal: čtv říj 27, 2016 7:08 pm
od garmont
No ale prý po třetím použití se zablokuje lpg systém co mi říkla mechanik..

Re: LPG

Napsal: čtv říj 27, 2016 7:28 pm
od suubaru
V návodu je, že lze 20x startovať na lpg, pak asi jen na benzín.

Re: LPG

Napsal: sob říj 29, 2016 12:41 pm
od Hando
Ja tomu az tak nerozumiem, ale je to naozaj len nudzovka. Niekto ma varoval ze za urcitych podmienok to moze nieco rozstrelit..

Re: LPG

Napsal: sob říj 29, 2016 9:04 pm
od vojtasbus
V tom případě nechápu Felicie, které umí jen plyn

Odesláno z mého EVOLVEO_StrongPhone_Q8_LTE pomocí Tapatalk

Re: LPG

Napsal: sob říj 29, 2016 9:12 pm
od jantar
Zdar!

Chci se zeptat, zdali jste někdo řešil interface pro AG teleflex SGI II ? nějak nemůžu dohledat, jak tato jednotka komunikuje. Už jsem odpálil RS 232 převodník, a po K line mi to taky nechodí :-/

Díky!!!

Re: LPG

Napsal: ned říj 30, 2016 6:21 am
od vena
A originální kabel nelze?nekde na polské straně jsem něco zahlidnul onehdy,nebylo to drahé.

Re: LPG

Napsal: ned říj 30, 2016 9:18 am
od suubaru
vojtasbus píše:V tom případě nechápu Felicie, které umí jen plyn
taky bych to potřeboval vysvětlit. mám vw vysokozdvižku, kde je jen plyn.

To nouzové sepnutí na lpg beru taky jako nouzovku, když vyschne nádrž na benzín.

Re: LPG

Napsal: ned říj 30, 2016 9:36 am
od VDC
No primárně je to daný zastavěným systémem a pak asi jeho nastavením ne ?

Re: LPG

Napsal: pon říj 31, 2016 7:10 am
od jantar
no radši bych si ho udělal a věděl <:-<

Re: LPG

Napsal: pon říj 31, 2016 9:53 am
od Slavek_xxx
Startovani na plyn za studena ma nekolik uskali. Predne LPG (krom primovstrikovych Vialle) nema cerpadlo, takze vsechno se deje jen na zaklade tlaku plynu v nadrzi a celym systemu. Zadruhy, LPG je ze svy podstaty kapalny pri stlaceni (taky se jmenuje Liquid Petroleum Gas). Takze se muze lehce stat, se ve studenym reduktoru nezplynuje a vleti do vstriku kapalny. Takze najednou bude v sacim potrubi nadmerny mnozstvi plynu a muze dojit k detonaci. Navic tam pri prudkym ochlazeni zpusobenym zmene skupenstvi LPG skondenzuje voda a to taky neni uplne dobry. Teplota varu je u letni smesi jen -5 stupnu:
https://cs.wikipedia.org/wiki/LPG

Re: LPG

Napsal: pát led 06, 2017 5:39 pm
od yeti
Kluci, může LPG zamrzat? Nebo může ztuhnout nějakej bordel a ucpat filtr? Teď, když se ochladilo, tak po přepnutí na plyn auto začne škubat, na nízký ot. to chcípne.
Zkoušel jsem auto projet na benzín cca 5km (teplota vody dle budíku cca 70) a po přepnutí na plyn to chcíplo zase. Na benzín jede normálně.
Nějaký nápad čím by to mohlo být a jak tomu pomoct?

Re: LPG

Napsal: pát led 06, 2017 5:54 pm
od mnov
Zamrznout to asi ne, ale nemusí mít tlak. Butan se přestává vypařovat při -0,5 °C a propan při -45 °C. Záleží tedy jakou směs máš natankovanou. V zimní by mělo být více propanu.
Těch 70 °C teploty motoru také není nic moc. To by chtělo podívat se na teplotu reduktoru, ale pokud by ta byla nízká tak to bude spíš přepínat na benzín.

Re: LPG

Napsal: pát led 06, 2017 7:03 pm
od Slavek_xxx
yeti> presne, asi se ti nedostatecne ohriva reduktor. Nemas v nem na vstupu vody sitko?