LPG
Re: LPG
jasný...
...trochu jsem to "zdramatizoval"...
by mě zajímalo, jak to budou nějací jelimani v servisu měřit mikrometrem a počítat v excelu. resp. s jakou spolehlivostí.
...trochu jsem to "zdramatizoval"...
by mě zajímalo, jak to budou nějací jelimani v servisu měřit mikrometrem a počítat v excelu. resp. s jakou spolehlivostí.
- bahamut77
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 438
- Registrován: ned úno 12, 2017 11:57 am
- Jméno a příjmení: Petr Trnka
- Bydliště: Hluboká nad Vltavou
Re: LPG
Tak on to ten chlap dělal hlavně kvůli převodům na palce, když to byl amík...
Já teď byl na kontrole vůlí poprvé po montáži LPG po 20tkm a vůle ok, tak mám klid na 2 roky
Ale až jednou přijde chvíle, kdy vůle ok nebudou a motor půjde ven, tak to nebudu chtít vidět...
Já teď byl na kontrole vůlí poprvé po montáži LPG po 20tkm a vůle ok, tak mám klid na 2 roky
Ale až jednou přijde chvíle, kdy vůle ok nebudou a motor půjde ven, tak to nebudu chtít vidět...
Re: LPG
bahamut: a co máš za motor? a jak s tím jezdíš na plyn?
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49212
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG
Aha, tak to jsme si nerozumněli. Pardon To ani nevím, že by mohly být zalepené benzinové vstřikovače. Čím by se zalepily ?petr píše:já měl na mysli benzínové vstřikovače , prý je mám zalepené nebo přicpané proto jak jsem psal nejdou mi občas všechny válce ale jen na benzín , na LPG je vše ok
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: LPG
bude potřeba všechny proměřit, a případně nějaký zdvihátka popřehazovat. ušetříš tím asi dost penězbahamut77 píše:Tak on to ten chlap dělal hlavně kvůli převodům na palce, když to byl amík...
Já teď byl na kontrole vůlí poprvé po montáži LPG po 20tkm a vůle ok, tak mám klid na 2 roky
Ale až jednou přijde chvíle, kdy vůle ok nebudou a motor půjde ven, tak to nebudu chtít vidět...
kdo vymyslel, že se tam dávají nějaké podložky? co vidím já, tak se to seřizuje pomocí kalibrovaných sad zdvihátek:
http://opposedforces.com/parts/legacy/e ... mechanism/
- pozice 4, zdvihátka jsou stejný jak pro sací, tak pro výfukové ventily.
pak si dovedu představit, že když je potřeba koupit nové, že to bude nejmíň litr/z kus x 16 (v nejhorším případě, když není možné popřehazovat - což se asi nestane)
nevím jestli bych tam chtěl cpát nějaké podložky, zvlášť když by měly mít nějakou povrchovku.
- bahamut77
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 438
- Registrován: ned úno 12, 2017 11:57 am
- Jméno a příjmení: Petr Trnka
- Bydliště: Hluboká nad Vltavou
Re: LPG
No já mám motor 2.0 mám tam přesně ty hrnečky, co jsou v tom videu.
Nevím kdo tu co psal o nějakých podložkách, ale možná to tím někdo vymezuje. Ten chlap ve videu mluvil o tom, že hrnečky objedná a chvíli čekal než mu nové došly. Každopádně mluvil o ceně 20 dolarů a u nás stojí jeden 1600,-kč...to mi nějak nevychází. Jak to ti amíci dělají, že mají všechno levnější?
Jezdím s plynem na pohodu a max do 4500 otáček. Pokud chci závodit a jezdit ostře, tak na benzin.
Když jsem byl v AWD, tak mi tohle přesně radili. I my říkali, že po montáži do nového motoru, jak se doporučuje přijet hned po prvních 15tkm na kontrolu vůlí, je kvůli zjištění zda tam ten plyn nedělá bordel.
Obvykle to prý vydrží 60tkm a setkali se s motorama co se nemuseli seřizovat vůle s plynem ani po 100tkm...
Nevím kdo tu co psal o nějakých podložkách, ale možná to tím někdo vymezuje. Ten chlap ve videu mluvil o tom, že hrnečky objedná a chvíli čekal než mu nové došly. Každopádně mluvil o ceně 20 dolarů a u nás stojí jeden 1600,-kč...to mi nějak nevychází. Jak to ti amíci dělají, že mají všechno levnější?
Jezdím s plynem na pohodu a max do 4500 otáček. Pokud chci závodit a jezdit ostře, tak na benzin.
Když jsem byl v AWD, tak mi tohle přesně radili. I my říkali, že po montáži do nového motoru, jak se doporučuje přijet hned po prvních 15tkm na kontrolu vůlí, je kvůli zjištění zda tam ten plyn nedělá bordel.
Obvykle to prý vydrží 60tkm a setkali se s motorama co se nemuseli seřizovat vůle s plynem ani po 100tkm...
Re: LPG
A to se ty hrnky nedají koupit a poslat do ČR? Vždyť by to byla velká úspora. Proč tady za ně platit skoro 4 násobek?!
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20650
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: LPG
Se vstřikovačema jsem měl problémy když jsme jezdili s oktávkou na etanol. Pomohlo při tankování nalejt něco na čištění trysek. Koupili jsme to u pumpy. Možná bych tam nejdřív nalil něco na navázání vody a pak při tankování na ty trysky.petr píše:já měl na mysli benzínové vstřikovače , prý je mám zalepené nebo přicpané proto jak jsem psal nejdou mi občas všechny válce ale jen na benzín , na LPG je vše ok
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5168
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: LPG
benzínové vstřikovače se prý nějak zalepujou nebo co u aut co jezdí na LPG už mi to říkalo víc lidí včetně Emberta a Nowaka je prý dobré to sem tam projet na benzín , navíc by ten benzín neměl být dlouho v nádrži hlavně kvůli biosložkám a mělo by se tankovat častěji a jen potrochách, to vše dělám , teď právě zkouším nějaký čistič co se lije do benzínu od Sonaxu, Embert mi kdysi nechával někde ty vstřiky čistit ultrazvukem ale už je to dlouho
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49212
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG
Aha. To mi asi nehrozí. Mám plyn nastavenej na přepínání až ve 45°, což je podle teploty na displeji skoro 60°. Nevím, odkud si plyn bere teplotu. A nad 4000 otáček přepínám do benzinu. Takže toho na benzin najedu celkem dost, hlavně po městě, kde se pohybuju nejvíc. Ale věřím, že je to tak pro motor dobře.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: LPG
Teď jsem zjistil,že mám Magic 3. Tak nevím,jak dobrá je to zpráva. Dá se to předělat na Magic 4 a co by to vše obnášelo?
edit. Regulátor tlaku Magic compact 3 a Řj Magic G4. Tak by to mělo být přesně
edit. Regulátor tlaku Magic compact 3 a Řj Magic G4. Tak by to mělo být přesně
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: LPG
Podobně tak jsem to měl i já dřív a i ve vedlejším vlákně tu na foru to dávám jak klad,když už teda auto jezdí na lpg,musí sem tam brát benzín a v rozumné míře je to jen dobře a furt je tam mega úspora,jj.VDC píše:Aha. To mi asi nehrozí. Mám plyn nastavenej na přepínání až ve 45°, což je podle teploty na displeji skoro 60°. Nevím, odkud si plyn bere teplotu. A nad 4000 otáček přepínám do benzinu. Takže toho na benzin najedu celkem dost, hlavně po městě, kde se pohybuju nejvíc. Ale věřím, že je to tak pro motor dobře.
Jen moje stařešinka lpg neuměla přepínat při vysokých otáčkách...
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: LPG
To jsem si taky myslel, ale u mého teleflexu to tak není. Je to docela komplikovaný rozhodování:sima píše: Dokud jede auto na benál tak přeci uzavírá spolehlivě přívod lpg ŘJ plynu přes nějaký elektromagnetický ventil ne?Tudíž by jsem toto vyloučil,přívod lpg se musí dle potřeby spolehlivě zavřít,tj alfa a omega u lpg,jinak by to dělalo děsnou paseku.
- zima i léto: když plyn vypnu tlačítkem, elektromagnetický ventil se zavře
- letní provoz: když plyn není vypnutý, elektromagnetický ventil se otevře ihned po startu a prvních pár set metrů jízdy do přepnutí na plyn to drží zavřené jenom plynové trysky
- zimní provoz: ventil sepne až po dosažení teploty vody 35°C dle OBD. Pak to chvíli drží zavřené jen plynové trysky, z plynu na benzín to přepne až o pár set metrů jízdy později
Při vadné membráně, otevřeném elektromagnetickém ventilu a provozu na benzí padá lambda a motor jde blbě.
Tohle mi nevěřil ani značnový servis Subaru co servisuje i Teleflex, ale s displejem jsem to jasně vypozoroval, nechal jsem zkontrolovat reduktor (to tím být nemůže...), a samozřejmě zjistili vadný reduktor a po výměně vše ok. Další jasná indicie vady membrány byla, že z poškozeného přívodu podlaku do reduktoru byl cítit plyn...
(sorry za pozdní reakci)
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)