LPG

Pohonné hmoty, spotřeby, alternativní paliva, čerpací stanice, kvalita, modifikace motorů, aditiva.
Odpovědět
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48967
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG

Příspěvek od VDC »

:-)
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
vena
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1544
Registrován: pát lis 04, 2011 9:10 am
Bydliště: železná ruda
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG

Příspěvek od vena »

Já mám v Impreza stag Q4, umí přístrik benzínu od určité zátěže a i jiné.plynar Červený to chválil.:-) sem tam to jakoby zaškobrtne,pocukne jemně třeba ve 3150 otáčkách ;-).
Citroen C5 2.2Hdi 09, Subaru Outback 2.5 12
vrgada
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1228
Registrován: čtv kvě 29, 2014 5:25 pm

Re: LPG

Příspěvek od vrgada »

jako zneucteni bych to nevidel, ale chce to zvazit, zda je to vhodny motor, zda je najezd dostatecny, aby se to zaplatilo a zda plynar opravdu umi vybrat a namontovat a odladit system. Ja mel 6 aut na Lpg a sere mne, ze jezdim ted na benzin, ale netroufl jsem si stavajici exoticke motorizace nechat plynofikovat
Uživatelský avatar
filippek
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2310
Registrován: úte úno 15, 2011 10:52 am
Jméno a příjmení: Filip Pecka
Bydliště: Jablonecko

Re: LPG

Příspěvek od filippek »

Tak jsem objednaný na plyn. Je to v Liberci Autogas, pan Pospíšil. Po telefonu super jednání, v klidu vysvětlil. Prý má se Subaru zkušenosti, dělal i H6ky. Plyn do aut dělá prý už 25let. Hned zmínil i pravidelnou nutnou kontrolu ventilů u mého motoru atd. Doporučil přímaz ventilů. Mám jej dát? Fakt se mi zdál přístup super a vypadá to, že tomu rozumí. Motor vhodnej na Lpg nemá asi žádný Subaru a co vím, Japonec obecně. Ale přitom jich tu je na plyn plno, včetně mého 116kw. Plus asi je, že nejezdím Forestrem prakticky dálnice, nehoním ho, tak snad to motor vydrží. Ventily samosebou kontrolovat nechám. Ten Stag prý umí palivovou mapu i takovou, že s rostoucí zátěží přidává víc a víc benzínu. Klidně třeba 5až100% v maximální zátěži. Pán montuje i jiné značky, ale Stag mi doporučil. Prý ho fakt umí. Na netu je na něj recenzí pár a všechny kladné. Takže po přečtení článku na netu, že ropa půjde zase ke 100USD za barel , jsem se objednal..

Odesláno z mého LG-G6 pomocí Tapatalk
Nyní: Forester SG 2,0 r.v.05 poface
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
Uživatelský avatar
vena
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1544
Registrován: pát lis 04, 2011 9:10 am
Bydliště: železná ruda
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG

Příspěvek od vena »

V logu má autíčko?ten dělal Stag do mojí Impreza a kupodivu to furt funguje :-D, už je to tam asi 4roky okolo 55 tisíc najeto na plyn.na primaz bych se vyprd, přístrik benzínu od nějaké zátěže ,nejen otáček.
Citroen C5 2.2Hdi 09, Subaru Outback 2.5 12
Uživatelský avatar
filippek
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2310
Registrován: úte úno 15, 2011 10:52 am
Jméno a příjmení: Filip Pecka
Bydliště: Jablonecko

Re: LPG

Příspěvek od filippek »

Jj, žlutý logo s autíčkem :-)

Odesláno z mého LG-G6 pomocí Tapatalk
Nyní: Forester SG 2,0 r.v.05 poface
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
vrgada
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1228
Registrován: čtv kvě 29, 2014 5:25 pm

Re: LPG

Příspěvek od vrgada »

ja na plynare po odborne strance moc stesti nemel, ale mel jsem ho rad (uz umrel) a tak jsem k nemu pres spatne zkusenosti jezdil, nakonec se to vzdycky nejak doladilo. kupodivu zrovna turbolegacy se mu povedlo hned na poprve a melo to neznatelny prechod do benzinu pri vetsi zatezi.
...
primazavani jsem nemel, ale nechal bych to na plynari. sice jsem nepochopil, jak by to mohlo zabranit podpaleni vyfukovych ventilu, kdyz se to vstrikuje do sani, ale asi vedi, co delaji. stare a to i japonske motory na tom byly LPG lip, nebyly tak dobre spocitane a tedy mely vetsi rezervu a na ventilech byla hydraulicka zdvihatka.
...
Nejvic mi vadila nevyresena rezerva, pokusy o drzak staly za prd, vozit jsem ji volne nechtel, aby mi pri pripadne havarce neurazila hlavu a i kdyz je u nas mozne jezdit bez ni, coz jsem nakonec cinil, tak jsem byl nervozni kvuli pripadnemu defektu, pochybuji, ze by to zvladl sprej. Ale mivam kombiky a samozrejme nechtel jsem zabrat misto valcem
Uživatelský avatar
filippek
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2310
Registrován: úte úno 15, 2011 10:52 am
Jméno a příjmení: Filip Pecka
Bydliště: Jablonecko

Re: LPG

Příspěvek od filippek »

Rezervu nebudu vozit vůbec. Jednak snížím zátěž, jezdím s Foresterem v relativně malém okruhu od baráku (50km), kdy případnej defekt co nezvládne lepení, vyřeší dovozem kola brácha, kámoš apod. A taky jsem za svých skoro 20let řízení ještě nepíchnul, tak to risknu :-)

Odesláno z mého LG-G6 pomocí Tapatalk
Nyní: Forester SG 2,0 r.v.05 poface
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
vrgada
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1228
Registrován: čtv kvě 29, 2014 5:25 pm

Re: LPG

Příspěvek od vrgada »

jo po republice jsem taky jezdil bez nahradniho kola, spatne jsem se citil pri cestach na dovolenou. za sebe jsem byl s plynem spokojen, zvyseni vahy jsem kompenzoval poloprazdnou (nad hladovym okem) benzinovou nadrzi.
...
a ted trochu flame diskuze. Jak je to s tim primazavanim, protoze diskuze na strance je ala horst fuchs na zazracne tabletky do benzinu.
...
https://www.ochranamotoru.cz/flashlube- ... entily.php
vrgada
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1228
Registrován: čtv kvě 29, 2014 5:25 pm

Re: LPG

Příspěvek od vrgada »

trochu slovenciny :-)
....
Väčšina ľudí vie ako vyzerá sedielko ventilu.Ten prúžok tenký cca 1 mm kam dosadne ventil. Sací. Zámerne to píšem.Lebo ním preletí tá kvapôčka toho čuda neznámej veľkosti v prúde vzduchu pri nasávaní.Ak sa trafí na ten prúžok alebo nie,je to vlastne jedno.Asi tá kvapôčka či dve to sedielko dokola neobehnú,ale aj to je jedno.99% preletí do valca kde sa zúčastní popravy po zapálení paliva,spolu sním sa zmení na niečo čo sa síce dá nazvať inertným plynom,ale ťažko akoukoľvek kvapôčkou schopnou niečo ešte pozítivne v živote vykonať.Z valca je to všetko všetko za velkého tresku a smradu vyhodené von,možno filtrované a možno nie,ale rozhodne ako čosi dávno pozbavené čohokolvek takého,aby sa dalo nazvať mazaním.A tak dávam na zváženie každému slobodne podla uváženia,že čo sa tomu výfukovému sedlu z toho všetkého ujde aby si splnilo ten deklarovaný účel.Nech si každý odpovie ako vie.Ja hovorím v tejto forme tak akurát prd makovy.
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48967
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG

Příspěvek od VDC »

Filipe pokud přímaz, tak jedině elektronický. Tam to může mít nějaký smysl. Ale protože nejezdíš dálniční provoz, tak se na to vyprdni. Já jsem si nechal dát do auta přímaz podtlakový a už mám asi 3 roky tu nádobku prázdnou. :-)
Osobně si myslím, že mnohem víc pro ten motor uděláš tím přívstřikem benzinu. Já mám přívstřik nastaven tuším nad 2000 otáček, ale kolik nevím, protože to nastavoval plynař. Já jsem si jen přenastavil přepínání do benzinu od 4000 otáček. A na plyn přepínám od 45°.
Tvrdit, že žádný motor Subaru není vhodný na plyn je asi nesmysl. Starší 2.0, 2.2, 2.5 115kw, H6 154kW to jsou všechno motory, které to snáší úplně v pohodě. Ty ostatní, jako ten tvůj, vyžadujou jen trochu víc péče. Kamarád má Forestra 116kW od nového s Vialle a má najeto 270000 na plyn. A žádný problém s motorem neřeší.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
filippek
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2310
Registrován: úte úno 15, 2011 10:52 am
Jméno a příjmení: Filip Pecka
Bydliště: Jablonecko

Re: LPG

Příspěvek od filippek »

Ok, díky. Já se tam mám stavit příští týden na přesný zaměření nádrže a že vše probereme. Tak se zeptám i na ten přímaz a asi bych se na něj vyprdnul. Tak moc díky zatím za rady a info.

Odesláno z mého LG-G6 pomocí Tapatalk
Nyní: Forester SG 2,0 r.v.05 poface
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
Uživatelský avatar
dethroned
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2236
Registrován: pon čer 07, 2010 6:09 pm
Bydliště: Brno

Re: LPG

Příspěvek od dethroned »

vrgada píše:trochu slovenciny
....
Väčšina ľudí vie ako vyzerá sedielko ventilu.Ten prúžok tenký cca 1 mm kam dosadne ventil. Sací. Zámerne to píšem.Lebo ním preletí tá kvapôčka toho čuda neznámej veľkosti v prúde vzduchu pri nasávaní.Ak sa trafí na ten prúžok alebo nie,je to vlastne jedno.Asi tá kvapôčka či dve to sedielko dokola neobehnú,ale aj to je jedno.99% preletí do valca kde sa zúčastní popravy po zapálení paliva,spolu sním sa zmení na niečo čo sa síce dá nazvať inertným plynom,ale ťažko akoukoľvek kvapôčkou schopnou niečo ešte pozítivne v živote vykonať.Z valca je to všetko všetko za …
Nesmysl.
Outback 2.5 BS9 CVT MY18 129kW
ex - Outback 2.5 BI-Fuel BP9 4AT MY09 127kW LPG BRC
Obrázek
ex - Legacy 2.0R Wagon BP5 5MT MY07 121kW
Obrázek
ex - Legacy 2.0i Wagon BP5 5MT MY04 101kW LPG PRINS
Obrázek
vrgada
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1228
Registrován: čtv kvě 29, 2014 5:25 pm

Re: LPG

Příspěvek od vrgada »

rikal jsem flame? tak proc nesmysl, nejaky argumenty, copak je to za zazracnou vodicku kapajici do sani 12 kapek za minutu, ktera prezije vybuch plynu ve valci a promaze dosedaci plochu vyfukoveho ventilu, aby se nepodpalil? Nejak ufonska formule?
vrgada
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1228
Registrován: čtv kvě 29, 2014 5:25 pm

Re: LPG

Příspěvek od vrgada »

zkusil jsem strojovy preklad
flash....blesk, blikat
lube...mazaci olej
...
jsem presvedcen, ze bleskovy mazaci olej ve valci shori opravdu bleskove rychle bez sebemensiho vlivu na vyfukove ventily
...
S plynem je jiny problem hori pri vyssi teplote a pomaleji a ted zalezi na tom, zda konstrukteri nechali nejakou rezervu pri navrhu hlavy, ventilu a sedel.
...
pokud chcete argumentovat tetracyklem olova pridavaneho kdysi do benzinu, tak asi to olovo z te slouceniny neshorelo a nejake mazaci schopnosti v dosedaci plose projevovalo.
...
Ale u plynove stanice mne presvedcovali,ze si mam koupit tabletky Zebra do benzinu, pry je to zaruceny, kamarad si poridil vyvijec vodiku, predtim byly v mode magnety na palivovem vedeni, protoze rozbijely prilis dlouhe uhlovodikove molekuly a po zmagnetovani to lip horelo, pak taky nejaka el vrtulka do sani pro lepsi plneni valce misto turba atd
...
je to samozrejme jen muj laicky nazor a treba ta aditiva zrychluji horeni plynu, mozna i cisti vstrikovaci LPG trysky a saci ventily a urcite to motoru neskodi, ale opravdu jako laik nechapu pozitivni vliv na vyfukove ventily a ty se podpaluji. Dokonce jsem je na nekterych autech mel dute a uvnitr naplnene sodikem, aby se to teplo tim sodikem odvadelo ven. Fakt nechapu, jak muze pomoct nejake aditivum
Odpovědět

Zpět na „Palivo“