LPG
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1136
- Registrován: čtv led 16, 2020 9:56 pm
- Jméno a příjmení: Mira Decky
- Bydliště: Valašské Meziříčí
Re: LPG
Pánové a zkušenosti s SG 92kW?
Najede se sním cca 20tis ročně, takže by to bylo za max 2 roky zpátky.
Vím, že jich dost bývá na LPG od dealera, náš má 280tis bez lpg, tak ted nad tím uvažuju...
Ona te km cena prostě návyková (mám na LPG najeto pres 100tis km)
Najede se sním cca 20tis ročně, takže by to bylo za max 2 roky zpátky.
Vím, že jich dost bývá na LPG od dealera, náš má 280tis bez lpg, tak ted nad tím uvažuju...
Ona te km cena prostě návyková (mám na LPG najeto pres 100tis km)
Forester SG 116kW + LPG
Dědův SG 92kW
Mondeo IV 2.0 Duratec
Mondeo II 1.8i Zetec - Srdcovka v modré bohužel zrušeno
Dědův SG 92kW
Mondeo IV 2.0 Duratec
Mondeo II 1.8i Zetec - Srdcovka v modré bohužel zrušeno
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24334
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: LPG
Nejvhodnější subo motor na lpg, blbuvzdorný. Při těch 20 000 km bych už možná zvažoval aj já. Tj spíš za rok zpátky a forejs může vesele jezdit dál.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24334
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: LPG
Tj samozřejmě pravda, to jsme bral jako bod B, ihned po výběru motorizace. Mám to zkreslené, beru to jako samozřejmost...
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: LPG
Má někdo zkušenosti se systémem Teleflex GFI? Co jsem se dočetl, tak vstřiky vydrží kolem 200 000 a jsou tak drahé, že se nevyplatí to opravovat, ale rovnou vyměnit celý systém třeba za Magic. Mám teď možnost koupit auto s tímto systémem, ale majitel říká, že měl s plynem před pár tisíci kilometry problém, a že nechal vstřiky vyčistit ultrazvukem. Jak dlouho to čištění tak vydrží? Aby mě za půl roku nečekala investice 20 000 za vstřiky či nový systém.
Outback 2004, 2,5
Impreza 2001, 1.6
Impreza 2001, 1.6
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49181
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG
S tím do toho musíš jít, jezdit dokud to bude fungovat a až to přestane, tak to vyměnit za Magic4. Ale nestálo by to 20, protože nádrž a multiventil zůstane. Vyměnil bys jen to co je v motoru. Takže třeba 12.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49181
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG
Řešil to třeba bushman1 v Legacy a těch 12 myslím taky psal.
Jinak je to celkem logickej postup. Jeden vstřik na teleflex stojí 4000. Vyměníš jeden, odejde druhej. Navíc tu teleflex nikdo neservisuje. Magic je skvělej systém a díly na to stojí pár korun. Vstřik třeba 300. A umí to spousta lidí.
Jinak je to celkem logickej postup. Jeden vstřik na teleflex stojí 4000. Vyměníš jeden, odejde druhej. Navíc tu teleflex nikdo neservisuje. Magic je skvělej systém a díly na to stojí pár korun. Vstřik třeba 300. A umí to spousta lidí.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5166
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: LPG
nevím jak plynové vstřiky , ale já nechával čistit benzínové vstřiky tím slavným ultrazvukem a sám nevím těžko říct, blblo mi to na benzín a na lpg to jezdilo normálně , nechal jsem tudíž vyčistit benzínové vstřiky a žádná změna protože problém zůstal , pak jsem,použil čistič vstřiků do paliva , měnil jsem zároveň svíčky a kabely a přestalo to blbnout , ani nevím čím to vlastně nakonec bylo , už je to navíc dost dlouho , moc to nestojí ten ultrazvuk tak proč to nezkusit , ale zázraky bych od toho nečekal , jinak mám lpg vstřiky BRC prý taky drahé jak čert , nicméně já osobně na nich najel cca 130000km a zatím drží , kolik mají za sebou celkem netuším , ale asi o dost víc , modlím se aby ještě chvíli vydržely , pak buď vyhodím celé auto nebo to předělám taky na nový systém , vždycky když mi něco většího odejde tak zvažuju co s autem , zatím jsem ho vždycky zachránil , ale stoji to dost udržet ho při životě , holt provoz většinou v terénu a subaru navíc není zrovna moc stavěné na takové ježdění , ale motor 92kw ten se povedl celkem a plyn snáší dobře
podmínka je štelovat občas ventily je to fakt rozhozené po cca 40000, měnit včas filtry LPG a mít štěstí abys nenatankoval nějaké sračky v lpg i benzínu a prý to moc nehonit na LPG
podmínka je štelovat občas ventily je to fakt rozhozené po cca 40000, měnit včas filtry LPG a mít štěstí abys nenatankoval nějaké sračky v lpg i benzínu a prý to moc nehonit na LPG
Re: LPG
Včera revize LPG po roce a 30 000 km. Výměna filtru kapalné a plynné fáze. Filtry jsem si nechal abych se podíval, co tankuju. Závěr je takovej, že problém kvality LPG jsou miniaturní kovové piliny (prach)...ověřeno magnetem. Prošly i do filtru plynné fáze, za filtrem už bylo snad čisto.
Podle mě je to z těch čerpacích systémů, a to beru jen u velkých pump (eurooil, MOL, benzina, shell...)
Důležitý tedy, podle mě, je významně zkrátit výměnu těch filtrů, určitě ne víc než po 20 000 km, možná 15 ale to už by bylo otravný.
Jinak problém s LPG systémem nemám žádný (ťuky ťuk), vstřiky fungují 252 000 km, čištěny jednou ultrazvukem preventivně.
btw. nějaké zkušenosti s Tomegas? Tváří se jako kvalitní dodavatel, mají tady plyn za 10,90,- ale čerpací zařízení ve mě moc důvěry nebudí...
Podle mě je to z těch čerpacích systémů, a to beru jen u velkých pump (eurooil, MOL, benzina, shell...)
Důležitý tedy, podle mě, je významně zkrátit výměnu těch filtrů, určitě ne víc než po 20 000 km, možná 15 ale to už by bylo otravný.
Jinak problém s LPG systémem nemám žádný (ťuky ťuk), vstřiky fungují 252 000 km, čištěny jednou ultrazvukem preventivně.
btw. nějaké zkušenosti s Tomegas? Tváří se jako kvalitní dodavatel, mají tady plyn za 10,90,- ale čerpací zařízení ve mě moc důvěry nebudí...
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49181
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG
Zajímavá informace s těmi pilinami. Díky za ni.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: LPG
hej to je super nápad, hodit tam někde magnet.mnov píše:Do filtru Lovato se dával magnet. Bylo na něm vždy dost pilin.
jako nejsou to hromady pilin, ale je to tam. popř. možná 2 filtry kapalné fáze za sebe.
odkud to je - určitě z těch nádrží a čerpadel... je mě divný, že tam nemaj filtry nebo nějaký odlučovače... nikdo to asi neřeší..