Ano. Ač nejsem vybavený hlubokými znalostmi funkce čtyřdobého spalovacího motoru, tak selská logika mi říká, že pokud benzin i plyn prochází přes stejné sací ventily a oboje je zapalováno stejnými elektrodami svíček, tak jestli to nemůže být tím, že kdovíjaký sajrajt co se v LPG nachází a po zdechnutí motoru a odpaření těkavých látek ze směsi lpg prostě na nějakém takovém místě ulpí, a než se po startu "omyje" benzinem, tak to pár vteřin škytá.
Někde jsem četl, že i při provozu na lpg se doporučuje poslední třeba 2 km jízdy přepnout na benzin právě kvůli propláchnutí (a teď čeho, svíček, ventilů?). Neslyšel o tom někdo?
Každopádně cílem mého příspěvku bylo podělit se o (pozitivní) zkušenost, byť na její vysvětlení nebo naopak vyvrácení v teoretické rovině mé kapacity, přiznám se, nestačí. Ale třeba mi to někdo fundovanější vysvětlí
V každém případě to nikomu nenutím, obchoďákem od Chemtanu nejsem