V tom odkazu co jsem dával, jsou všechny rozměry do 3 kč/ks.yeti píše:Jo, tak ty jsem koupil taky. Zadna lace 11 kc/kus.
LPG
Re: LPG
Ahoj, jednoznačně doporučuji firmu Strogas z Lužan u Přeštic. Kontakt: pan Radek Červený +420 603 966 814Konty píše:Zdravím vás, rád bych dal svého Outbacka (2006) do plynu...
A tady bych se chtěl s vámi poradit, komu tento úkon svěřit? Jsem od Plzně, tak nejlépe někde kolem, ale nebráním se někam si i zajet, pokud to bude nutné. Četl jsem zde poměrně dobré reference na LPG Vaněk z Prahy, byť už trochu staršího data. Za případné tipy děkuji.
Naprostá špička minimálně na západě Čech.
Bekr
Subaru Forester 2.0X Comfort 2003
Subaru Forester 2.0X Active 2007
Subaru Forester 2.5XT Low 2008
Subaru Outback 2.5i Executive ES 2020
GSX400SH 88 & XJR1300 00 & S22 60
Subaru Forester 2.0X Comfort 2003
Subaru Forester 2.0X Active 2007
Subaru Forester 2.5XT Low 2008
Subaru Outback 2.5i Executive ES 2020
GSX400SH 88 & XJR1300 00 & S22 60
Re: LPG
No jo, ale já jsem bral nerez. Pozink neměli.mnov píše:<br abp="844">V tom odkazu co jsem dával, jsou všechny rozměry do 3 kč/ks.
Kurňa, snad už dneska přijde ten kabel. Zčíná mě to s*át...
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49152
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG
Ahoj Konty,Konty píše:Zdravím vás, rád bych dal svého Outbacka (2006) do plynu. Jak jsem si pročítal zdejší forum, často se zde objevovalo doporučení, vybrat dobrý montážní servis, který nejen LPG namontuje, ale bude ho umět i správně nastavit a servisovat. A tady bych se chtěl s vámi poradit, komu tento úkon svěřit? Jsem od Plzně, tak nejlépe někde kolem, ale nebráním se někam si i zajet, pokud to bude nutné. Četl jsem zde poměrně dobré reference na LPG Vaněk z Prahy, byť už trochu staršího data. Za případné tipy děkuji.
Montáž od Matyáše Vaňka ti mohu doporučit, mám ji v H6 a na provedení si nemohu stěžovat. Matyáš je ochotný, flexibilní a dělá to za příznivou cenu.
Stejně tak ti ale mohu doporučit firmu Strogas Červený z Lužan. K panu Červenému jezdím na servis, protože to z Plzně máme výrazně blíže.
Takže ti asi doporučím, poptej cenu u pana Červeného nevím, za kolik dělá zástavbu. Matyáš dělá instalaci do čtyřválce za 21000. A uvidíš, jakou cenu ti pan Červený nabídne. Třeba se rozhodneš to udělat jako já, že instalaci si necháš udělat v Praze, protože se vyplatí tam zajet, ale na pozdější servis budeš jezdit do Lužan, protože je to blíž.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49152
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG
yeti předpis na ty spony určitě není. Matyáš používá ty zacvakávací spony, pan Červený, ke kterému jezdím teď na servis, páč ho mám u nosu, používá šroubovací. Takže je to podle mě pouze o preferencích servismana. Když má montážník příslušné vybavení, tak ty zacvakávací spony jsou několikanásobně rychlejší na montáž, než šroubovací. Nic jiného v tom určitě není.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: LPG
Kluci, nemáte někde program pro Magic novější než 4.0.4.0 ? Po připojení na jednotku to hlásí, že program nepodporuje všechny funkce jednotky a že si ho mám zaktualizovat. Ale na netu jsem zatím nic novějšího nenašel...
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
Re: LPG
Myslím že ne. Že to psalo že jednotka je novější a v programu nejsou dostupné všechny funkce jednotky. Ale nějak jsem to hluboce nezkoumal, možná se pletu. Ale ten dialog na aktualizaci jednotky vypadá jinak.
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
Re: LPG
Tak, vypadá to, že je pro tentokrát vyřešeno. Na vině byl opět zanesený vstřik. Buď to tenkrát plynař ne úplně dobře vyčistil, nebo nechápu, jak se tam ten bordel zase dostal.
Každopádně diagnostika nebyla schopná dokončit autokalibraci, zase nikde žádná chyba tak jsem v zoufalství spustil test vstřikovačů. Otestovat zaráz nešly - auto v průběhu testu chcípalo. Tak jsem při pokusech test vstřikovačů víceméně ignoroval a různě jsem laboroval s tlakem a korekcemi... Nakonec mě napadlo ty vstřikovače testovat postupně, spíš jen ze zoufalství... a ejhle, čtvrtej vykazoval oproti ostatním asi třetinovou vydatnost! Takže jsem se odhodlal, vytáhnul jsem ho, prostříkal čističem, vysušil ušošťourem, nacpal zpátky a auto jede jako z "praku" i na původní konfiguraci. Zatím.
Ale chlapi, teda, klobouk dolů, kdo opravdu rozumí těm mapám, grafům a korekcím! Ještě s tím budu časem trošku laborovat, rád bych se to naučil aspoň trošku ladit. Ten návod na Magic je jednak starej a druhak úplně zmatenej, hlavně co se týče částí o ladění map...
Díky moc Mnovovi za podporu
Každopádně diagnostika nebyla schopná dokončit autokalibraci, zase nikde žádná chyba tak jsem v zoufalství spustil test vstřikovačů. Otestovat zaráz nešly - auto v průběhu testu chcípalo. Tak jsem při pokusech test vstřikovačů víceméně ignoroval a různě jsem laboroval s tlakem a korekcemi... Nakonec mě napadlo ty vstřikovače testovat postupně, spíš jen ze zoufalství... a ejhle, čtvrtej vykazoval oproti ostatním asi třetinovou vydatnost! Takže jsem se odhodlal, vytáhnul jsem ho, prostříkal čističem, vysušil ušošťourem, nacpal zpátky a auto jede jako z "praku" i na původní konfiguraci. Zatím.
Ale chlapi, teda, klobouk dolů, kdo opravdu rozumí těm mapám, grafům a korekcím! Ještě s tím budu časem trošku laborovat, rád bych se to naučil aspoň trošku ladit. Ten návod na Magic je jednak starej a druhak úplně zmatenej, hlavně co se týče částí o ladění map...
Díky moc Mnovovi za podporu
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7829
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: LPG
To je dobře, že se Ti to podařilo rozchodit. Ono na tom není nic složitého. Jen to chce se zamyslet, jak to funguje a pak zkoušet nastavovat.
To postupné testovaní vstřikovačů je jediný způsob, jak poznat problémový.
Jinak k nastavení už jsem zde psal, jak to dělám. Prostě si pohraji s volnoběhem, abych dosáhl času Tb stejného na benzín i LPG a pak najedu mapy a nechám je vypočítat.
Doufám, že nemáš v LPG jednotce zapnuté nějaké korekce. To mi připadá nesmysl, protože korekce si dělá i benzínová jednotka a pak se to musí tlouct.
To postupné testovaní vstřikovačů je jediný způsob, jak poznat problémový.
Jinak k nastavení už jsem zde psal, jak to dělám. Prostě si pohraji s volnoběhem, abych dosáhl času Tb stejného na benzín i LPG a pak najedu mapy a nechám je vypočítat.
Doufám, že nemáš v LPG jednotce zapnuté nějaké korekce. To mi připadá nesmysl, protože korekce si dělá i benzínová jednotka a pak se to musí tlouct.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
Re: LPG
Ne, korekce nemám. Naštěstí jsem si uložil původní konfiguraci. Když jsem pak dal autosetup+kalibraci, tak se to totálně rozhodilo. To jsem ještě nevěděl o tom vstřiku. Tak jsem nahrál zpátky uloženou konfiguraci, chod se mírně zlepšil a pak jsem otestoval ty vstřiky. Tak snad tam nic nezůstalo. Ale ověřím to.
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98