Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2541 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168 ... 170  Další
LPG 
Autor Zpráva
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 5729
Bydliště: Valašsko
Zdravím tě Lawmane.Přeji a věřím bezproblémovému ježdění,SG polkne všechno :-) poreferuj časem co a jak,nájezdíš toho fest.Kdyby se mě fest zvětšil nájezd,byl bych plyn holt musel dát taky.

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


čtv led 04, 2018 8:59 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 29, 2016 8:02 am
Příspěvky: 148
Bydliště: Rousínov
Bodyšek píše:
Lawman-Tak to ma byt! Spokojenost na obou stranach je zaklad . Hlavne at slouzi a jezdi. Ty za dva tydny najedes 1000km? . Slusny vykon .

Sent from my iPhone using Tapatalk


Jo ale jen proto, že v tom je návštěva u rodičů, což je hned 650 pryč :)

_________________
Forester SG 2.0i 2003

If it's stupid but it works, it isn't stupid


pát led 05, 2018 7:02 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 07, 2010 5:09 pm
Příspěvky: 1648
Bydliště: Brno/Polička
Tak problém (cukání, hlučnost vstřikovačů a nepravidelný volnoběh za studena) vyřešen celkovou repasí reduktoru, a hlavně výměnou membrány, která byla už ztvrdlá. Takže po 80 000 km investice 3500,-
Takže když vezmu náklady na palivo uplně se vším všudy (LPG + benzín + údržba týkající se systému LPG), tak to vychází na 1,68 Kč / km. Čistě na benzín by to bylo 2,45 Kč / km při prům. ceně benzínu 29,50 a spotřebě 8,2.
Tzn. úspora na 1 km je 0,77 Kč.
Každý si tedy může spočítat, jestli se to vyplatí.
Na benzínce to vypadá od dost líp, když berete za 14 Kč litr, ale rozdíl se pak částečně smazává o 2,5 litru větší spotřebou LPG a dodatečnými náklady jako je aditivum, pravidelné revize a údržba.
Všechny data beru ze svého spritmonitoru.

_________________
Legacy 2.0R Wagon BP5 5MT MY07 121kW 2DOHC
Obrázek
Legacy 2.0i Wagon BP5 5MT MY04 101kW 2SOHC LPG PRINS
Obrázek


ned led 14, 2018 10:58 am
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 23048
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
dethroned píše:
... dodatečnými náklady jako je aditivum, pravidelné revize a údržba.
.


Tak 3500 není žádný dramatický náklad.

Jinak dodatečné náklady které zmiňuješ jsou silně individuální.
Previa, která má tupý, ale zcela bezúdržbový STAG 300, má na tenhle systém najeto 118000 km a údržba stála za celou tu dobu 1000 Kč, za dvojí výměnu fitrů.
Ani korunu navíc. A funguje pořád bez problémů.

Outback má na Magic4 najeto 66000 a tam je to ve 30000 filtr, což mi připomíná, že bych ho měl vyměnit. A 5x ucpaný vstřik á 250 kč.

Samozřejmě nezpochybňuju vyšší spotřebu oproti benzínu, kontrolu těsnosti před technickou a jedny emise navíc.

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


ned led 14, 2018 6:15 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 3718
Bydliště: Praha
Co tam máš za reduktor? Ten co mám já stojí nový 1800 Kč. Cena za výměnu membrán mi tedy připadá dost vysoká.

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


ned led 14, 2018 8:15 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 07, 2010 5:09 pm
Příspěvky: 1648
Bydliště: Brno/Polička
Prins. Je to drahý na údržbu. Priste bych sel do neceho lidovejsiho. Ale zas je to takovy profi vsechno, proto se me to libilo.
Ten příspěvek nebyl proti lpg, spíš jen konstatování faktů. Pořád me to zaplatí všechny náklady na auto za rok... alespon ten minulý to tak bylo.

_________________
Legacy 2.0R Wagon BP5 5MT MY07 121kW 2DOHC
Obrázek
Legacy 2.0i Wagon BP5 5MT MY04 101kW 2SOHC LPG PRINS
Obrázek


ned led 14, 2018 10:23 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 04, 2011 9:10 am
Příspěvky: 631
Bydliště: železná ruda
dethroned má ale Prinse.x násobně dražší věci než Lovtec.

_________________
//Ford Galaxy 2.3 05 lpg //Subaru Impreza 2.0 05 lpg //
ex-Škoda 100,105,Felicia,Octavia,Peugeot 205,206,VW T4,Passat,Renault 4,Scénic,MB W114,Subaru Forester ,Impreza 2x,Outback H6,Ford Galaxy,Volvo V70,Honda Accord


ned led 14, 2018 10:27 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 3718
Bydliště: Praha
Já se ptám a Ty to máš i v podpisu. :-)
Tak to je luxusní systém, tam stojí opravná sada membrán 1500 Kč, což je skoro cena mého reduktoru. :-)
Já jsem na tom s výdaji za údržbu LPG asi stejně jako psal předseda. Mám i stejný nájezd, ale při poruše jednoho vstřikovače jsem je dal všechny nové a tak mám nyní náhradní a na pokusy k čištění. Samozřejmě nemám tolik vstřikovačů jako předseda, to bych si nedovolil. :-)

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


ned led 14, 2018 10:34 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 3718
Bydliště: Praha
VDC píše:

Outback má na Magic4 najeto 66000 a tam je to ve 30000 filtr, což mi připomíná, že bych ho měl vyměnit.

To je dobré připomenutí, jsem na tom stejně. Pokud to jede, tak se nic neřeší a pak to začne pouštět bordel do vstřikovačů a je hned problém, co se musí řešit.
Jdu kouknout na ten odstředivý filtr, že bych ho tam při výměně rovnou přidal.

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


ned led 14, 2018 10:44 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: pát bře 11, 2016 7:49 pm
Příspěvky: 14
Na LPG Magic 4 najeto za 4r. 165.000km, reduktor původní, vstřiky nové ve 150ti. Pravidelně filtry a seř. vent. vůlí., podtlakový přímaz JLM. celkem najeto 325tkm, furt jede >B-) .


pon led 15, 2018 12:05 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 29, 2016 8:02 am
Příspěvky: 148
Bydliště: Rousínov
Zatím jsem nalítal 1200 km, jede to pěkně - jak jsem říkal, nepoznám rozdíl mezi jízdou na LPG a benzin.

Jen mi přijde, že to toho plynu žere nějak moc :-/ Normálně jezdím za 9-10 l benzinu a teď za 12-13l plynu. No v týdnu to zavezu na seřízení tak uvidíme, jestli to pak klesne.

_________________
Forester SG 2.0i 2003

If it's stupid but it works, it isn't stupid


pon led 15, 2018 7:06 am
Profil
Strážce pokladu
Strážce pokladu
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 09, 2009 6:07 pm
Příspěvky: 4679
Bydliště: praha
To je podle me normal. Na plyn to bude vzdycky brat vic

_________________
Outback 2,5i 5MT,121 kw, 8/2005, dekl Kofilka, v rodině
Impreza combi wrx 2.0 5MT, 195kw, 2003 PRODRIVE vikendovka
Obrázek
ford transit connect 2006 1.8 tdci 66kw - pracant
fiat ducato hymer - 1.9 td,1996, 4 jizda, 4 spani, Vmax 105km/h


pon led 15, 2018 7:11 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 5729
Bydliště: Valašsko
To by mohlo být tím seřízením.Mám za to,že to nutné první seřízení by mohl ještě spotřebu stáhnout.O až 3lt plynu na nové kvalitní LPG zástavbě se mě zdá už moc.Takový rozdíl jsem neměl ani u předpotopního lpg.

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


pon led 15, 2018 7:19 am
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 23048
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Jo jinak jsem během prosince dostal od kamaráda tip na dalšího plynaře přímo v Plzni, protože kolegyně potřebovala oservisovat plyn v Sanderu a někoho přímo v Plzni sháněla. Přijela nadšená, že pán je příjemný a že jako super.
Tak jsem se tam objednal na výměnu filtrů v Previi, jako pokusný průzkumný úkon.
Budu měnit v Toy nádrž, tak jsem průzkum potřeboval.
Pan Meister na mě působí dobře, vypadá, že ví co říká.
Bavili jsme se o Magic4, který také montuje a o tom, že se mi občas ucpávají vstřiky. A on říkal, že záleží na tom, jak jsou namontovány.
Povídal mi, aniž tu moji montáž v OTB viděl, že mám určitě lišty se vstřiky na ležato. A že tehdy se to ucpává.
Že když jsou Jet FX vstřiky namontovány na stojato, že se neucpávají.
To je pro mě zajímavá informace a příležitostně ho asi nechám, aby to upravil.

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


pon led 15, 2018 7:27 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 07, 2010 5:09 pm
Příspěvky: 1648
Bydliště: Brno/Polička
Lawman píše:
Zatím jsem nalítal 1200 km, jede to pěkně - jak jsem říkal, nepoznám rozdíl mezi jízdou na LPG a benzin.

Jen mi přijde, že to toho plynu žere nějak moc Normálně jezdím za 9-10 l benzinu a teď za 12-13l plynu. No v týdnu to zavezu na seřízení tak uvidíme, jestli to pak klesne.


...neklesne ;-D
Důvod je také v tom, že s plynem se okažitě přestaneš soustředit na úspornou jízdu. Vidím to na sobě, jak to neřeším, plnej kde to jde, brzda plyn...

_________________
Legacy 2.0R Wagon BP5 5MT MY07 121kW 2DOHC
Obrázek
Legacy 2.0i Wagon BP5 5MT MY04 101kW 2SOHC LPG PRINS
Obrázek


pon led 15, 2018 9:10 am
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 2541 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168 ... 170  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron