Stránka 3 z 5

Re: Patky pro přizvednutí auta

Napsal: sob říj 04, 2014 7:30 pm
od Fiba
Když měním kola, zvedám forestra podle těhle obrázků v servisním manuálu, takže i za diferák ...

Takže musím zvedat jen 2x, protože měním 2 kola na jedno zvednutí :845:

Re: Patky pro přizvednutí auta

Napsal: ned říj 05, 2014 1:32 am
od kiti
Fiba

tak to je super, ale bohužel u mého to není v manuálu. Jen je tam za podběhy. Já to tvrdím pořád že ta starší subárka byli super stroje a ty novější pofaceliftované modely už nejsou tak kvalitní

Re: Patky pro přizvednutí auta

Napsal: ned říj 05, 2014 10:16 am
od macasubaru
za diferák jsem už přestal zvedat,protože to zvedáš celý přes ty dva sylentbloky v zadu a to myslím že dost trpě.raději to dávám po závěs.

Re: Patky pro přizvednutí auta

Napsal: ned říj 05, 2014 10:48 am
od Subaru4ever
Třímetrová nehoblovaná lať profil 5x10 + zbytky trámku + spojovací materiál co dům dal. Zvednutí volitelně o 5 nebo 10 cm. Nejlevnější řešení. Navíc 100% recyklovatelné v krbu :845:

PS: Vypadá to tak příšerně, protože jsem první udělal jednoduché klíny 10 cm ze dvou vrstev (sešroubované a říznuté na cirkulárce), jenže na ty jsem s autem nedokázal vyjet. Prostě 4 klíny spojka nedá :1774: . Takže jsem to musel rozšroubovat a pomocí dvou zbytků trámků na zátop seskládat původní latě do dvoustupňových nájezdů. Dnes bych to udělal trochu jinak, ale v principu tak jako na fotkách.

Re: Patky pro přizvednutí auta

Napsal: ned říj 05, 2014 11:46 am
od VDC
macasubaru píše:.raději to dávám po závěs.
Taky zvedám za kouli. Minimálně proto,že se nemusím tolik ohejbat... :-)

Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk

Re: Patky pro přizvednutí auta

Napsal: ned říj 05, 2014 12:44 pm
od Fiba
Taky bych zvedal radši za závěs, ale to bych potřeboval hever s větším zdvihem, těch 355 mm co mám, je málo :(

Re: Patky pro přizvednutí auta

Napsal: ned říj 05, 2014 12:52 pm
od macasubaru
to bych dal trámek pod zvedák a hned jseš vejš.a jak píše vdc..ohýbat se a válet po kolenou než to tam našteluješ. a nejhorší na tom je že to má tak špatné těžiště,že vlastně zvedáš téměř cele auto váhově.

Re: Patky pro přizvednutí auta

Napsal: ned říj 05, 2014 1:38 pm
od Fiba
Příště to zkusím přes nějakej špalík pod závěs :)
A nebo si v práci udělám nějakej nástavec k heveru pasující přímo na závěs :657:

Re: Patky pro přizvednutí auta

Napsal: ned říj 05, 2014 4:25 pm
od macasubaru
to je vubec nejlepší.já na tom mým zvedáku co mám na venek mám origo nástavec asi 10 cm.

Re: Patky pro přizvednutí auta

Napsal: ned říj 05, 2014 4:56 pm
od yeti
Mně se včera zase ozvaly ty "tepelný štíty" na svodech, tak jsem vyzkoušel novej hever a podpěry. Heverem jsem to zvedl za lemy (je tam na to takový lehký vytvarování lemu) a podložil jsem to v místech napojení nápravy. Je to tam takový zaoblený a hezky to sedlo do podpěry. Jako všechno ok, ale když jsem potom sundal auto tak hever nechal na lemech pěkně hluboký zářezy :670:
Tak jsem si říkal, že koupím puk, udělám do něj zářez na ty lemy a budu to zvedat přes něj.
Navíc ten blbej pojízdnej zvedák, když sundávám auto, tak má tendenci popojet, což je blbý na nerovným povrchu. Takže ještě to bude chtít nějakou širší fošnu a podkládat hever. :666:

Re: Patky pro přizvednutí auta

Napsal: ned říj 05, 2014 5:10 pm
od HonzaCZ

Re: Patky pro přizvednutí auta

Napsal: ned říj 05, 2014 5:51 pm
od yeti
HonzaCZ: ::-DD: jo, něco takovýho jsem myslel. Čám jsi to vyřízl? Pilkou na železo? A na spodku máš navrtanou díru nebo jsi to nechal do té korunky na heveru prostě "zapadnout"?

Re: Patky pro přizvednutí auta

Napsal: ned říj 05, 2014 7:33 pm
od kiti
Skvělý já to podkladam gumou z duše od traktoru

Re: Patky pro přizvednutí auta

Napsal: ned říj 05, 2014 8:01 pm
od HonzaCZ
yeti: Nožem a takovým ostrým dlátkem. Zespoda je to taky upravené, aby to nesklouzlo.

Re: Patky pro přizvednutí auta

Napsal: pon říj 06, 2014 10:16 am
od yeti
HonzaCZ: hele a nejsou ty zářezy moc mělký? Já vím že to tak mají třeba i v pneuservisech, ale pak je to auto podepřený prakticky jen na ploše toho spoje. Já mám takový vsugerovaný pocit, že by to mělo do gumy (puku) zapadnout na celou výšku toho spoje a opřít se to o práh. Ale zjevně to funguje i tak.
Ten plech co je v návodu co posílal Fiba jsem tam myslím zahlídnul, ale důvěru ve mně nebudil ::-DDD: Jsem si říkal ať zase něco neprohnu nezkřivím a tak.. Ale zkusím a uvidím. To by bylo ideální už jen proto, že je to rozumná plocha na podepření a auto nemusím zvedat 2x (4x).