Patky pro přizvednutí auta

Diskuse o podvozkových částech, které jsou podobné nebo stejné napříč jednotlivými modely Subaru. Typicky kosti stabilizátorů, tlumiče, pružiny, silentbloky atd...
Uživatelský avatar
Fiba
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1905
Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
Bydliště: Pardubice

Re: Patky pro přizvednutí auta

Příspěvek od Fiba »

Když měním kola, zvedám forestra podle těhle obrázků v servisním manuálu, takže i za diferák ...

Takže musím zvedat jen 2x, protože měním 2 kola na jedno zvednutí :845:
Přílohy
MSA5T0120A27428-1.pdf
(48.16 KiB) Staženo 413 x
Obrázek Forester 2.5 XT '06 AT

ex Forester S-turbo '99 MT
ex Alfa Romeo 90 2.0i 94kW 1985
Uživatelský avatar
kiti
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3387
Registrován: pát kvě 18, 2012 7:12 pm
Jméno a příjmení: Květoš
Bydliště: Brno-venkov

Re: Patky pro přizvednutí auta

Příspěvek od kiti »

Fiba

tak to je super, ale bohužel u mého to není v manuálu. Jen je tam za podběhy. Já to tvrdím pořád že ta starší subárka byli super stroje a ty novější pofaceliftované modely už nejsou tak kvalitní
Forester 2,5 XT 2010 manuál
Uživatelský avatar
macasubaru
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 918
Registrován: ned dub 08, 2012 9:48 pm
Jméno a příjmení: Pavel
Bydliště: Jablonecko

Re: Patky pro přizvednutí auta

Příspěvek od macasubaru »

za diferák jsem už přestal zvedat,protože to zvedáš celý přes ty dva sylentbloky v zadu a to myslím že dost trpě.raději to dávám po závěs.
Outback 2009 LPG 127 KW AUT černá met. EX..
FORESTR 2008 LPG 110 KW manual (bohužel: :-/ ) stříbrná metal
Uživatelský avatar
Subaru4ever
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2494
Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
Jméno a příjmení: Adam
Bydliště: Praha 5

Re: Patky pro přizvednutí auta

Příspěvek od Subaru4ever »

Třímetrová nehoblovaná lať profil 5x10 + zbytky trámku + spojovací materiál co dům dal. Zvednutí volitelně o 5 nebo 10 cm. Nejlevnější řešení. Navíc 100% recyklovatelné v krbu :845:

PS: Vypadá to tak příšerně, protože jsem první udělal jednoduché klíny 10 cm ze dvou vrstev (sešroubované a říznuté na cirkulárce), jenže na ty jsem s autem nedokázal vyjet. Prostě 4 klíny spojka nedá :1774: . Takže jsem to musel rozšroubovat a pomocí dvou zbytků trámků na zátop seskládat původní latě do dvoustupňových nájezdů. Dnes bych to udělal trochu jinak, ale v principu tak jako na fotkách.
Přílohy
2014-10-03-365.jpg
2014-10-03-366.jpg
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48964
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Patky pro přizvednutí auta

Příspěvek od VDC »

macasubaru píše:.raději to dávám po závěs.
Taky zvedám za kouli. Minimálně proto,že se nemusím tolik ohejbat... :-)

Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
Fiba
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1905
Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
Bydliště: Pardubice

Re: Patky pro přizvednutí auta

Příspěvek od Fiba »

Taky bych zvedal radši za závěs, ale to bych potřeboval hever s větším zdvihem, těch 355 mm co mám, je málo :(
Obrázek Forester 2.5 XT '06 AT

ex Forester S-turbo '99 MT
ex Alfa Romeo 90 2.0i 94kW 1985
Uživatelský avatar
macasubaru
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 918
Registrován: ned dub 08, 2012 9:48 pm
Jméno a příjmení: Pavel
Bydliště: Jablonecko

Re: Patky pro přizvednutí auta

Příspěvek od macasubaru »

to bych dal trámek pod zvedák a hned jseš vejš.a jak píše vdc..ohýbat se a válet po kolenou než to tam našteluješ. a nejhorší na tom je že to má tak špatné těžiště,že vlastně zvedáš téměř cele auto váhově.
Outback 2009 LPG 127 KW AUT černá met. EX..
FORESTR 2008 LPG 110 KW manual (bohužel: :-/ ) stříbrná metal
Uživatelský avatar
Fiba
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1905
Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
Bydliště: Pardubice

Re: Patky pro přizvednutí auta

Příspěvek od Fiba »

Příště to zkusím přes nějakej špalík pod závěs :)
A nebo si v práci udělám nějakej nástavec k heveru pasující přímo na závěs :657:
Obrázek Forester 2.5 XT '06 AT

ex Forester S-turbo '99 MT
ex Alfa Romeo 90 2.0i 94kW 1985
Uživatelský avatar
macasubaru
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 918
Registrován: ned dub 08, 2012 9:48 pm
Jméno a příjmení: Pavel
Bydliště: Jablonecko

Re: Patky pro přizvednutí auta

Příspěvek od macasubaru »

to je vubec nejlepší.já na tom mým zvedáku co mám na venek mám origo nástavec asi 10 cm.
Outback 2009 LPG 127 KW AUT černá met. EX..
FORESTR 2008 LPG 110 KW manual (bohužel: :-/ ) stříbrná metal
yeti
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2972
Registrován: úte říj 26, 2010 3:20 pm

Re: Patky pro přizvednutí auta

Příspěvek od yeti »

Mně se včera zase ozvaly ty "tepelný štíty" na svodech, tak jsem vyzkoušel novej hever a podpěry. Heverem jsem to zvedl za lemy (je tam na to takový lehký vytvarování lemu) a podložil jsem to v místech napojení nápravy. Je to tam takový zaoblený a hezky to sedlo do podpěry. Jako všechno ok, ale když jsem potom sundal auto tak hever nechal na lemech pěkně hluboký zářezy :670:
Tak jsem si říkal, že koupím puk, udělám do něj zářez na ty lemy a budu to zvedat přes něj.
Navíc ten blbej pojízdnej zvedák, když sundávám auto, tak má tendenci popojet, což je blbý na nerovným povrchu. Takže ještě to bude chtít nějakou širší fošnu a podkládat hever. :666:
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21883
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Patky pro přizvednutí auta

Příspěvek od HonzaCZ »

SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
yeti
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2972
Registrován: úte říj 26, 2010 3:20 pm

Re: Patky pro přizvednutí auta

Příspěvek od yeti »

HonzaCZ: ::-DD: jo, něco takovýho jsem myslel. Čám jsi to vyřízl? Pilkou na železo? A na spodku máš navrtanou díru nebo jsi to nechal do té korunky na heveru prostě "zapadnout"?
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Uživatelský avatar
kiti
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3387
Registrován: pát kvě 18, 2012 7:12 pm
Jméno a příjmení: Květoš
Bydliště: Brno-venkov

Re: Patky pro přizvednutí auta

Příspěvek od kiti »

Skvělý já to podkladam gumou z duše od traktoru
Forester 2,5 XT 2010 manuál
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21883
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Patky pro přizvednutí auta

Příspěvek od HonzaCZ »

yeti: Nožem a takovým ostrým dlátkem. Zespoda je to taky upravené, aby to nesklouzlo.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
yeti
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2972
Registrován: úte říj 26, 2010 3:20 pm

Re: Patky pro přizvednutí auta

Příspěvek od yeti »

HonzaCZ: hele a nejsou ty zářezy moc mělký? Já vím že to tak mají třeba i v pneuservisech, ale pak je to auto podepřený prakticky jen na ploše toho spoje. Já mám takový vsugerovaný pocit, že by to mělo do gumy (puku) zapadnout na celou výšku toho spoje a opřít se to o práh. Ale zjevně to funguje i tak.
Ten plech co je v návodu co posílal Fiba jsem tam myslím zahlídnul, ale důvěru ve mně nebudil ::-DDD: Jsem si říkal ať zase něco neprohnu nezkřivím a tak.. Ale zkusím a uvidím. To by bylo ideální už jen proto, že je to rozumná plocha na podepření a auto nemusím zvedat 2x (4x).
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Odpovědět

Zpět na „Podvozek“