Diskuse o podvozkových částech, které jsou podobné nebo stejné napříč jednotlivými modely Subaru. Typicky kosti stabilizátorů, tlumiče, pružiny, silentbloky atd...
ozawasan píše:tak pokud by auto stálo třeba pět až osm průměrných platů - neměl bych s tím problém, ale f jako ftip je v tom, že auta v evropě jsou předražená jako prase a jejich cena neodpovídá.... v USA je průměrný plat -
..citace zkrácena ..
Pokud bych si měl v naší vlasti pořídit STíčko za průměrný roční plat - no ať se Subaru poměje - klíďo za 450000 bych ho bral ...........
Jdu spolknout prášek a zapálit svíčku za Evropské cokoliv...............
Tak za prumerny rocni plat si u nas koupis akorat Dacii Duster cool. Ale i s klimatizaci za pouhych 249tKc. No nekup to.
[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ]
Porsche Cayenne GTS 2008
Mercedes Benz W164 ML 320CDI 2008 -EX
BMW e61 525d 2008 - EX
BMW e91 330xD 2007 - EX
Subaru Legacy 3.0R 2006 -EX
Subaru Forester 2.5 XT 2006 - EX
Subaru Outback 2,5 AT 1999 - EX
Subaru Forester 2.0X Activ MT MY05 - EX
Rudo to je mi líto, že se ti takhle začaly projevovat závady, sotva si překonal kilčo dvacet. Je to smutný. Kéž se ti to nějak podaří vychytat a slouží ti to dál. Ale v to lze asi jen doufat. :655:
Jinak já zcela nesdílím to tvrzení, že ze starýho auta je kasička. Když si vezmu pořizovací cenu starýho vozu+náklady na servis, tak se nikdy ani nepřiblížím ceně novýho vozu+náklady na autorizovaný servis po dobu záruky. Pochopitelně pokud nemám smůlu a nekoupil jsem si nějakou past. :845:
VDC píše:Jinak já zcela nesdílím to tvrzení, že ze starýho auta je kasička. Když si vezmu pořizovací cenu starýho vozu+náklady na servis, tak se nikdy ani nepřiblížím ceně novýho vozu+náklady na autorizovaný servis po dobu záruky. Pochopitelně pokud nemám smůlu a nekoupil jsem si nějakou past. :845:
Správně zahořený auto, je zahořený auto :826:
jediné světlo méhoživota, jesvětlov ledničce
Subaru Impreza GT (1999) Fiat Ducato 3.0 CNG (2010)
Jo to určitě udělám, ještě to prověřím u svého dvorního servisu. Ovšem byl jsem u toho a koukal jim pod ruce. Navíc to není servis, který by měl důvod šidit zákazníka.
Mějte se Subarově
Ruda
__________________________________________________________
Subaru Forester 2.0 Atm., 5MT+redukce, BA95+LPG, oplechovaný spodek, Zvýšený 3 cm, Vyrobeno 2008 - model MY2009
Spravovat nebo ne? To jsem taky zvažoval po 100 000km. Investice do 150 000km cca 50 000,-. První chyba. Pak jsem auto prodal. Druhá chyba. Podle slov Vojty, který s ním teď popojíždí se žádná další výrazná překvápka nekonala.
Mazda mx5 ND
ex Mazda 3 MPS,
ex LEONE 1984 - pro radost - už dělá radost někomu jinému
ex Forester 2,5 XT - Ecu Tek 194 kW
Rudolfo, máme najeto přibližně stejně, také vozím těžší věci (viz fotky ), když jedeme do Čadce, tak vzádu je Max + tašky. Jediné, co máme rozdílné je to, že Ty vozíš stále nádrž na LPG. Myslíš, že by to mohlo mít vliv ?
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
No to bylo zajímavé, že první co technik vzpomněl, tak byl problém s diferákem. Když zjistil, že mám mezinápravový právě vyměněn, tak tuto závadu vyloučil.
TO: Quickly
Dane, samotná nádrž LPG + příslušenství je max. 50 kg navíc, což bych jako hlavní závadu svislých čepů a odchodu zadních samonivelačních tlumičů (teď 64%) neviděl. Je zvláštní, že předek je těžší (i u naftových motorů) a přesto odcházejí zadní tlumiče. Nevěřím, že dovolená za 3 roky - tedy max. 100 dnů zatížení může způsobit tlumiče a čepy.
Ovšem na ty tlumiče se v servisu všichni tvářili, že 120 tis. km je tak na tlumiče akorát. Což já nechápal, protože na Mazdě 626 Wagon mi během 300 000 km odešel pouze jeden pravý zadní tlumič. A to jsem stavěl, vozil v kufru zámkovou dlažbu, cement, cihly, maltu mnohdy převyšující nosnost auta. Perličkou byly trámy 5,5 m dlouhé na střechu. Ještě mi to z kufru 1,5 m trčelo. Ovšem to bylo auto z roku 1998 což se auta dělala ještě poctivě.
TO Mistri. Já budu spravovat a dávat lepší díly, tedy pokud budou. Já auta měním tak po 10 letech - je to člen rodiny :845:
Snad se mi v těch 300 000 km nerozpadne... :811:
Mějte se Subarově
Ruda
__________________________________________________________
Subaru Forester 2.0 Atm., 5MT+redukce, BA95+LPG, oplechovaný spodek, Zvýšený 3 cm, Vyrobeno 2008 - model MY2009
Taky jsem používal výhradně origo díly. Když mi odešly zadní tlumiče 140 000 objednal jsem origo niveláky. Vojta na nich najel cca 15 000 a byly opět v čoudu. Naštěstí byly ještě v záruce, tak je po měsíci vyměnili kus za kus. Hold mé konstatování, že subaru už není co byvalo se čím dál víc napříč různými vlákny jen potvrzuje.
Mazda mx5 ND
ex Mazda 3 MPS,
ex LEONE 1984 - pro radost - už dělá radost někomu jinému
ex Forester 2,5 XT - Ecu Tek 194 kW
Ja bych zase 120 000 km nevidel jako spatny vysledek. U nekterych znacek odchazi jiz mnohem driv,napr. u seatu mi odesli zadni jako prvni po 75 000km,predni vydrzely 116000 a jeste by drzely,kdybych auto neprodal. Pritom auto bylo diky dieslu tezke na cumak. Vetsinou vzdy odchazi jako prvni kupodivu zadni. Nekde sem cetl,ze i prave LPG u samonivelaku subaru se na tom muze podepsat
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Mně na dvou předchozích almerách zadní tlumiče odešly taky v cca 130 tisících, takže jestli mi na foresteru vydrží stejně budu to považovat za úspěch, vzhledem ke komplikovanější konstrukci kvůli samonivelaci.
dneska jedu na stk tak schválně nechám udělat test původních tlumičů při 190tkm zatěžovaných LPGčkem (pravda nejsou samoniv.) (lego 2008)
Zdají se mi být zcela ok.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series