podle mě bude 24/22 už moc tvrdé a pokud je dáš tak spojovací tyče už budou potřeba. já jsem o 2mm níž a řekl bych že na standardní kosti je to limit. Unavíc to auto celkem výrazně ztuhlo. Pro moje potřeby je to fajn, ale kdybych jezdil pravidelně delší trasy, určitě bych nedával víc než 22mm. každá rozbitější zatáčka je sice projetá lépe a ostřeji, ale pohodlí už trpí.
nicméně pokud z toho chceš udělat motokáru čistě na zábavu, pak 24/22mm je řešení, ale to už rovnou vyměň i ty kosti. já mám ještě standardní, ale odhaduju že na tvrdších stabících by původí dost rychle odešly.
osobní odporučení: vezmi těch 22/20. s ALK to bude oproti základu ohromná změna a ušetříš 8K protože to původní kosti ještě vydrží. A nebudeš trpět na dlouhých cestách.
PS: kdybys měl cestu do prahy, dej vědět. sice mám teď auto v lakovně, ale klidně se můžeš svézt abys věděl co můžeš od toho podvozku čekat