tvrdší stabilizatory
- Thanantos
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 531
- Registrován: ned srp 19, 2012 9:03 am
- Jméno a příjmení: Karel
Re: tvrdší stabilizatory
-> Marty
já mám za to, že u tebe je to dané tím upgrade kitem exedy ne? já mám sériovou.
já mám za to, že u tebe je to dané tím upgrade kitem exedy ne? já mám sériovou.
Do práce a na cesty Legacy H6 v sedanu
Na srazy a výlety Sti Type R 2000
Na závody Sti RA 99
Ex WRX 2008
Na srazy a výlety Sti Type R 2000
Na závody Sti RA 99
Ex WRX 2008
Re: tvrdší stabilizatory
ja mam taky tvrdou, po operaci leveho kolene jsem dokonce nejaky cas s WRX jezdit nemohl, noha to neutahla.
ex Reza WRX 2,5 combi
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
Re: tvrdší stabilizatory
Právě že ne tak docela. Byla extremně tuhá i jako originál a upgrade změnil jen charakteristiku, ale nikoli sílu nutnou k jejímu zmáčknutí.Thanantos píše:-> Marty
já mám za to, že u tebe je to dané tím upgrade kitem exedy ne? já mám sériovou.
Sent from iPhone
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19067
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: tvrdší stabilizatory
Thanantos: abys nevypad ze sedacky, mel bys jist .. kdybys vypadal jako ja, z niceho nevypadavas
spojka: je to presne, jak Marty rikal - jako by clovek slapal do houby .. a ma to solidni odpor takovy ... no presne houbovy ...
jsem zvedav, jak se to bude chovat po vymene za exedy ... zatim jezdim s tim, co tam je - predpok0aldam, ze serie (jako bylo cele auto, kdyz jsem ho kupoval )
spojka: je to presne, jak Marty rikal - jako by clovek slapal do houby .. a ma to solidni odpor takovy ... no presne houbovy ...
jsem zvedav, jak se to bude chovat po vymene za exedy ... zatim jezdim s tim, co tam je - predpok0aldam, ze serie (jako bylo cele auto, kdyz jsem ho kupoval )
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- Ladaf
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1199
- Registrován: ned črc 17, 2011 11:43 am
- Bydliště: Praha - Řepy
Re: tvrdší stabilizatory
taky se přidám :850:
výměnu stablíků a antiliftu můžu jedině doporučit :826:
sedačky z STI jsou super, ale stejně mam odřený koleno, jak se zapírám levou nouhou o sloupek řízení
na spojku jsem zvědavej, mám objednáno Exedy stage 1 :supeer: , original je divná, při pouštění pedálu má chod nadvakrát a kope proti noze, ale neni kamenná (ve Focusu byla horší) :655:
výměnu stablíků a antiliftu můžu jedině doporučit :826:
sedačky z STI jsou super, ale stejně mam odřený koleno, jak se zapírám levou nouhou o sloupek řízení
na spojku jsem zvědavej, mám objednáno Exedy stage 1 :supeer: , original je divná, při pouštění pedálu má chod nadvakrát a kope proti noze, ale neni kamenná (ve Focusu byla horší) :655:
for fun: Subaru Legacy Turbo skoro RS-RA, MY93
for work: Subaru Impreza 2.0R, MY07 <= ex Subaru Impreza 2.0 Sport RS, MY05
for work: Subaru Impreza 2.0R, MY07 <= ex Subaru Impreza 2.0 Sport RS, MY05
Re: tvrdší stabilizatory
Ach jo, uz aby byly ty prachy na stabliky a antilift... Kdyz to tu ctu, nemuzu se dockat! :D :D :D
- Subaru4ever
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2495
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Adam
- Bydliště: Praha 5
Re: tvrdší stabilizatory
V rámci restrukturalizace přesunuto do složky "Podvozek".
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2718
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: tvrdší stabilizatory
Mam dotaz ohledne sroubu, ktery upevnuje kost ke stabilizatoru (ten horni na kosti). Ten muj je tam trosku napevno a nedari se mi ho v domacich podminkach sundat, sroub jakoby prirezl ke stabilizatoru, pripadne se namahanim ohnul a nejde sundat ani kost. Takze bude asi pouzita rozbrusovaci sila.
Otazka je, jestli muzu pouzit misto nej nelicovany sroub (dneska jsem koupil jakysi v Hornabachu). Ten spodni sroub je licovany, predpokladam ze ten horni je taky. Tak jestli nebude vadit, ze pouziju sroub, ktery ma po cele delce zavit? Nebo radsi mam shanet licovany.
Otazka je, jestli muzu pouzit misto nej nelicovany sroub (dneska jsem koupil jakysi v Hornabachu). Ten spodni sroub je licovany, predpokladam ze ten horni je taky. Tak jestli nebude vadit, ze pouziju sroub, ktery ma po cele delce zavit? Nebo radsi mam shanet licovany.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: tvrdší stabilizatory
No ono se to v tom správně má "volně" točit,tak aby to nevymlelo futro v silentbloku,casem se nekouslo a nezacalo to tu gumu trhat,radsi bych pouzil sroub s hladkym drikem daneho průměru...
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2718
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: tvrdší stabilizatory
Já se nakonec rozhodl dát na svoje WRX Whiteline 22mm na předek a 24mm na zadek. Předek jsem dal na tu tvrdší díru, na té měkké to nebylo ono. Se zadkem laboruju, tam si nemůžu vybrat, jaká nastavení je nejlepší. Ale je fakt, že když se dá to nejtvrdší, tak je zadní kolo skoro v každé zatáčce ve vzduchu, takže kolo si hrábne, ale zase je s tím nejvíc zábavy. Hodně dlouho jsem jezdil s střední dírou, a teď zkouším to měkké nastavení. Zatím nevím, které bude nejlepší.
Jediné co mě zklamalo jsou černé silentbloky. V návodu se píše, že není potřeba silentbloky před instalací mazat žádnou vazelínou. Výsledek je, že zadní levý začal vrzat asi po měsíci. Tak jsem po konzultaci s panem Mazurem s Ficars namazal. A byl klid. Říkám si, třeba byl jeden vadný, může se stát. No po druhém měsíci slyším vrzání ze zadu vpravo. A klid vydržel 14 dnů. Ale tentokrát to šlo z pravé přední. Takže dneska auto na špalky, sundat celý pomocný rám pod motorem, namazat silenbloky (oba, nebudu čekat až začne vrzat i levý přední, zas tak mě to sundávání rámu nebaví). A konečně zase klid a žádné vrzání.
Je to škoda, že se šetří u takové blbosti jako přidání balíčku s vazelínou. Takže pokud dostanete černé silentbloky, tak nevěřte marketingovým kecům, že není potřeba mazat.
Jediné co mě zklamalo jsou černé silentbloky. V návodu se píše, že není potřeba silentbloky před instalací mazat žádnou vazelínou. Výsledek je, že zadní levý začal vrzat asi po měsíci. Tak jsem po konzultaci s panem Mazurem s Ficars namazal. A byl klid. Říkám si, třeba byl jeden vadný, může se stát. No po druhém měsíci slyším vrzání ze zadu vpravo. A klid vydržel 14 dnů. Ale tentokrát to šlo z pravé přední. Takže dneska auto na špalky, sundat celý pomocný rám pod motorem, namazat silenbloky (oba, nebudu čekat až začne vrzat i levý přední, zas tak mě to sundávání rámu nebaví). A konečně zase klid a žádné vrzání.
Je to škoda, že se šetří u takové blbosti jako přidání balíčku s vazelínou. Takže pokud dostanete černé silentbloky, tak nevěřte marketingovým kecům, že není potřeba mazat.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001