tvrdší stabilizatory

Diskuse o podvozkových částech, které jsou podobné nebo stejné napříč jednotlivými modely Subaru. Typicky kosti stabilizátorů, tlumiče, pružiny, silentbloky atd...
Uživatelský avatar
Thanantos
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 531
Registrován: ned srp 19, 2012 9:03 am
Jméno a příjmení: Karel

Re: tvrdší stabilizatory

Příspěvek od Thanantos »

-> Marty

já mám za to, že u tebe je to dané tím upgrade kitem exedy ne? já mám sériovou.
Do práce a na cesty Legacy H6 v sedanu
Na srazy a výlety Sti Type R 2000
Na závody Sti RA 99
Ex WRX 2008
MMira
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 644
Registrován: sob led 01, 2011 7:01 pm

Re: tvrdší stabilizatory

Příspěvek od MMira »

ja mam taky tvrdou, po operaci leveho kolene jsem dokonce nejaky cas s WRX jezdit nemohl, noha to neutahla.
ex Reza WRX 2,5 combi
Uživatelský avatar
Marty73
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 3306
Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
Jméno a příjmení: Martin J.
Bydliště: Statenice

Re: tvrdší stabilizatory

Příspěvek od Marty73 »

Thanantos píše:-> Marty

já mám za to, že u tebe je to dané tím upgrade kitem exedy ne? já mám sériovou.
Právě že ne tak docela. Byla extremně tuhá i jako originál a upgrade změnil jen charakteristiku, ale nikoli sílu nutnou k jejímu zmáčknutí.


Sent from iPhone
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)

Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 18906
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: tvrdší stabilizatory

Příspěvek od hamoun »

Thanantos: abys nevypad ze sedacky, mel bys jist .. kdybys vypadal jako ja, z niceho nevypadavas :)

spojka: je to presne, jak Marty rikal - jako by clovek slapal do houby .. a ma to solidni odpor :) takovy ... no presne houbovy ...
jsem zvedav, jak se to bude chovat po vymene za exedy ... zatim jezdim s tim, co tam je - predpok0aldam, ze serie (jako bylo cele auto, kdyz jsem ho kupoval :) )
škoda superb
ex WRX 2008
Uživatelský avatar
Ladaf
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1196
Registrován: ned črc 17, 2011 11:43 am
Bydliště: Praha - Řepy

Re: tvrdší stabilizatory

Příspěvek od Ladaf »

taky se přidám :850:
výměnu stablíků a antiliftu můžu jedině doporučit :826:
sedačky z STI jsou super, ale stejně mam odřený koleno, jak se zapírám levou nouhou o sloupek řízení
na spojku jsem zvědavej, mám objednáno Exedy stage 1 :supeer: , original je divná, při pouštění pedálu má chod nadvakrát a kope proti noze, ale neni kamenná (ve Focusu byla horší) :655:
for fun: Subaru Legacy Turbo skoro RS-RA, MY93
for work: Subaru Impreza 2.0R, MY07 <= ex Subaru Impreza 2.0 Sport RS, MY05
Gorn
Nováček
Nováček
Příspěvky: 25
Registrován: pon zář 27, 2010 12:59 pm

Re: tvrdší stabilizatory

Příspěvek od Gorn »

Ach jo, uz aby byly ty prachy na stabliky a antilift... Kdyz to tu ctu, nemuzu se dockat! :D :D :D
Uživatelský avatar
Subaru4ever
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2494
Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
Jméno a příjmení: Adam
Bydliště: Praha 5

Re: tvrdší stabilizatory

Příspěvek od Subaru4ever »

V rámci restrukturalizace přesunuto do složky "Podvozek".
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
zhor
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2706
Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
Jméno a příjmení: Standa H.
Bydliště: Šumperk/Ostrava

Re: tvrdší stabilizatory

Příspěvek od zhor »

Mam dotaz ohledne sroubu, ktery upevnuje kost ke stabilizatoru (ten horni na kosti). Ten muj je tam trosku napevno a nedari se mi ho v domacich podminkach sundat, sroub jakoby prirezl ke stabilizatoru, pripadne se namahanim ohnul a nejde sundat ani kost. Takze bude asi pouzita rozbrusovaci sila.

Otazka je, jestli muzu pouzit misto nej nelicovany sroub (dneska jsem koupil jakysi v Hornabachu). Ten spodni sroub je licovany, predpokladam ze ten horni je taky. Tak jestli nebude vadit, ze pouziju sroub, ktery ma po cele delce zavit? Nebo radsi mam shanet licovany.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Uživatelský avatar
M a r c e l
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 15410
Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
Jméno a příjmení: Martin Fabian
Bydliště: Středozem B-)
Kontaktovat uživatele:

Re: tvrdší stabilizatory

Příspěvek od M a r c e l »

No ono se to v tom správně má "volně" točit,tak aby to nevymlelo futro v silentbloku,casem se nekouslo a nezacalo to tu gumu trhat,radsi bych pouzil sroub s hladkym drikem daneho průměru...
M a r c e l B -)

FORESTER 2.0 XT SG AT 04 (iXTéčko)
FORESTER 2.0 Sturbo SF MT-R 00 LPG (TEJPRESTR)
OPEL TIGRA 1.6 KROSTIGRA
MULTICAR M25 4x2 MULA
IMPREZA 2.0 WRX STI 02 (BERUŠKA)
<Scenic 2.0<Felicia Combi 1.2LXI LPG<3x GARDE<120LS<110L<kolo<plastová Tatra<odrážedlo<kočárek
zhor
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2706
Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
Jméno a příjmení: Standa H.
Bydliště: Šumperk/Ostrava

Re: tvrdší stabilizatory

Příspěvek od zhor »

Já se nakonec rozhodl dát na svoje WRX Whiteline 22mm na předek a 24mm na zadek. Předek jsem dal na tu tvrdší díru, na té měkké to nebylo ono. Se zadkem laboruju, tam si nemůžu vybrat, jaká nastavení je nejlepší. Ale je fakt, že když se dá to nejtvrdší, tak je zadní kolo skoro v každé zatáčce ve vzduchu, takže kolo si hrábne, ale zase je s tím nejvíc zábavy. Hodně dlouho jsem jezdil s střední dírou, a teď zkouším to měkké nastavení. Zatím nevím, které bude nejlepší.

Jediné co mě zklamalo jsou černé silentbloky. V návodu se píše, že není potřeba silentbloky před instalací mazat žádnou vazelínou. Výsledek je, že zadní levý začal vrzat asi po měsíci. Tak jsem po konzultaci s panem Mazurem s Ficars namazal. A byl klid. Říkám si, třeba byl jeden vadný, může se stát. No po druhém měsíci slyším vrzání ze zadu vpravo. A klid vydržel 14 dnů. Ale tentokrát to šlo z pravé přední. Takže dneska auto na špalky, sundat celý pomocný rám pod motorem, namazat silenbloky (oba, nebudu čekat až začne vrzat i levý přední, zas tak mě to sundávání rámu nebaví). A konečně zase klid a žádné vrzání.

Je to škoda, že se šetří u takové blbosti jako přidání balíčku s vazelínou. Takže pokud dostanete černé silentbloky, tak nevěřte marketingovým kecům, že není potřeba mazat.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Odpovědět

Zpět na „Podvozek“