Testovani vuli podvozku
- vojta
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 410
- Registrován: pon lis 23, 2009 7:50 pm
- Jméno a příjmení: Vojta
- Bydliště: Jablonec
Testovani vuli podvozku
Nevite prosim nekdo, kde se v Jablonci/Liberci a okoli daji otestovat vule na podvozku a v rizeni? Mam pocit, ze to neni uplne OK a v servisu vetsinou moc nezjisti. Vystat 2 hodiny frontu na STK se mi nechce
Dekuju, Vojta
Dekuju, Vojta
Forester 2003 2.0 MT => Forester 2006 2.5 XT MT => Volvo XC70 2006 D5 MT
- hetzer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1785
- Registrován: úte črc 28, 2009 12:00 am
- Bydliště: u Prostejova
Re: Testovani vuli podvozku
vojta: stolici by mely mit pneuservisy barum
'ach 'a' jIH yIt vegh ngech vo'
QIb vo' Hegh
jIH DichDaq taHvIp ghobe' mIghtaHghach vaD SoH 'oH tlhej jIH
QIb vo' Hegh
jIH DichDaq taHvIp ghobe' mIghtaHghach vaD SoH 'oH tlhej jIH
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 6393
- Registrován: sob srp 08, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Ondřej Oplt
- Bydliště: U Sila 1201,Liberec
Re: Testovani vuli podvozku
Barumka je u jatek na Americký v Liberci :850:
Toyota Auris, 2,0D4-D 125k,300nm.
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
- vojta
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 410
- Registrován: pon lis 23, 2009 7:50 pm
- Jméno a příjmení: Vojta
- Bydliště: Jablonec
Re: Testovani vuli podvozku
Dekuju
Forester 2003 2.0 MT => Forester 2006 2.5 XT MT => Volvo XC70 2006 D5 MT
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Testovani vuli podvozku
Jelikoz jsem ted v zime nejezdil po zrovna upravovanych cestach, mam dojem, ze muj podvozek, zvlast prava strana je v haji. Vibrace do volantu, na nerovnostech tluceni od pravyho predniho kola a vibrace pri brzdeni. Co muzu cekat na predni naprave? Silentbloky, cepy, lozisko? A nebo i tlumice...
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Re: Testovani vuli podvozku
Nejednodušší bude přezout na vyvážené pneu nebo nechat vyvážit. Potom zkoumat čepy, stabilizátor atd.
eX Subaru Forester 2.0 GX = MY 1999
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Testovani vuli podvozku
Tom007> obavam se, ze toto nebudou pneu. Deje se to i v malickych rychlostech a paradoxne pri vyssich skoro vubec (pokud teda nevezmu diru).
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Testovani vuli podvozku
Neřešit, bo de o běžný spotřebák (ceny u forestra):Slavek_xxx píše:Jelikoz jsem ted v zime nejezdil po zrovna upravovanych cestach, mam dojem, ze muj podvozek, zvlast prava strana je v haji. Vibrace do volantu, na nerovnostech tluceni od pravyho predniho kola a vibrace pri brzdeni. Co muzu cekat na predni naprave? Silentbloky, cepy, lozisko? A nebo i tlumice...
- klepavé zvuky sou od gum stabilizátoru (cca 200 Kč na předek, tj. 2 ks)
- klepavé ostřejší zvuky sou od kostí stabilizátoru (cca 1000 Kč/k - myslím originály, náhražka cca 600 Kč, ale výdrž nic moc)
- nevyváženost kol se řeší přezutím na letní pneu
- pokud je vůle v řízení, tak stačí seřídit (jinak se vyběhá tyč řízení)
... čep a jiné věci sou problém spíše u jiných značek.... sůbo má odolnost někde jinde, nebo, alespoň do cca 2008 mělo, pak :666:
... v uvedeném pořadí taky měnit díly. Vadná kost se pozná, že se s ní dá snadno hýbat rukou a na výmolu to na patřičné straně klepne
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Testovani vuli podvozku
Trochu nam tu uschly silnice a tak jsem si mohl k autu aspon kleknout. Nakonec to nevypada na podvozek, ale na rozpadlej pravej predni tlumic :686: Nu coz, original po 275ti tisicich uz mel narok..
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Testovani vuli podvozku
Tak od mechanika 2 zpravy, jak uz to tak byva. Ta dobra je, ze podvozek i rizeni je stale absolutne bez vuli. No a ta spatna, ze pravej tlumic je rozpadlej a levej drzi jen silou vule. Tudiz Nipparts budou mit kseft. Za rok uz Impreza spolkla 11k plus pravidelna udrzba.
[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ]
[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ]
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- hetzer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1785
- Registrován: úte črc 28, 2009 12:00 am
- Bydliště: u Prostejova
Re: Testovani vuli podvozku
Slavek_xxx: dej radeji kayabu, ta je osvedcena
'ach 'a' jIH yIt vegh ngech vo'
QIb vo' Hegh
jIH DichDaq taHvIp ghobe' mIghtaHghach vaD SoH 'oH tlhej jIH
QIb vo' Hegh
jIH DichDaq taHvIp ghobe' mIghtaHghach vaD SoH 'oH tlhej jIH
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Testovani vuli podvozku
Teda toliko km na tlumič.... to je fakt dost. Se divím, že eště drží pohromadě ::-DD: ::-DD:Slavek_xxx píše:Trochu nam tu uschly silnice a tak jsem si mohl k autu aspon kleknout. Nakonec to nevypada na podvozek, ale na rozpadlej pravej predni tlumic :686: Nu coz, original po 275ti tisicich uz mel narok..
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Testovani vuli podvozku
hetzer> a nemaji Nppts Kayaby? Nicmene u takhle jetyho auta staci, kdyz vydrzi 5 let nebo 70 tisic km, coz je max. zivotnost karky do rozpadu...
[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ]
[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ]
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Testovani vuli podvozku
Mě odešly přední tlumiče po 200 tisících. Dával jsem Kayaby a oba vyšly na 3.600,- Kč. Pozor - Niparts nejsou Kayaby. I s výměnou to byla pětečka (včetně geošky která se musí udělat). Ale od tý doby mě nikde nic nemlátí a auto neposkakuje jak koza.
- Subaru4ever
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2496
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Adam
- Bydliště: Praha 5
Re: Testovani vuli podvozku
Přesunuto v rámci restrukturalizace do složky "Podvozek".
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<