Chcípaní motoru.

Většina našich vozů má konstrukčně stejné motory. Proto i řešení potíží je možné řešit společně
Odpovědět
Rendy019
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: úte kvě 05, 2020 4:00 pm
Jméno a příjmení: Radek Sehak

Chcípaní motoru.

Příspěvek od Rendy019 »

Zdravím, mám Imprezu dvoulitr v naftě. Auto bylo v servisu na výměně vstřiku, po výměně se objevil problém na čidle vačky, ten byl vyřešen ale dále se objevil problém na regulátoru tlaku paliva.
Při nastartování pokud motoru nepomůže člověk plynem tak po pár vteřinách chcípne, potom už naskočí normálně ale při jízdě vždy po pár kilometrech úplně přestane táhnout a nepustí přes 2500 otáček, při vypnutí a zapnutí motoru je to chvíli OK a pak se to stane znovu, dle diagnostiky byl špatný ten regulátor tlaku paliva, tak se tedy vyměnil ale chybu to ukazuje stále a problém zůstal nevyřešen. Nevíte někdo co s tím? Setkali jste se s něčím?
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14834
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Chcípaní motoru.

Příspěvek od Tapan »

Kolik to má najeto? Aniž bych věděl, kde přesně bude problém, obávám se, že se blíží konec životnosti motoru a jakákoliv oprava bude nerentabilní.
Typické řešitelné problémy naftových motorů Subaru byly zanesené vstřiky, zanesený DPF, asi i turba odcházely...a jestli to není nic z toho, obávám se, že to nebude dobrý.
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Rendy019
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: úte kvě 05, 2020 4:00 pm
Jméno a příjmení: Radek Sehak

Re: Chcípaní motoru.

Příspěvek od Rendy019 »

Měnil se zatím jen vstřik+ při výměně vyčištěno. Turbo mě napadlo, ale zatím se nijak víc neřešilo.
Zatím tedy nedoufám v to nejhorší, jelikož auto mám dost krátkou dobu, stojí déle v servisu, než jsem s ním jezdil... Ponaučení pro příště, NAFTA NE.
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22706
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Chcípaní motoru.

Příspěvek od spm »

To bysme snad meli napsat uz i na titulni stranku :-DDD

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49150
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Chcípaní motoru.

Příspěvek od VDC »

To bychom asi měli
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
martinant
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2214
Registrován: úte čer 28, 2011 8:12 am
Jméno a příjmení: Martin Antoš
Bydliště: Rokytnice n. Jiz.

Re: Chcípaní motoru.

Příspěvek od martinant »

VDC píše:To bychom asi měli
To je asi stejne zbytecny! I kdyby to bylo napsany prez celou oblohu!
Odesláno z rozežranýho jabka.

Subaru Impreza 2.0 GH MT MY 08. 11,2l/100km
ex. Subaru Impreza 2.0 gl MT MY96.
Odpovědět

Zpět na „Motor“