Zdravím, mám Imprezu dvoulitr v naftě. Auto bylo v servisu na výměně vstřiku, po výměně se objevil problém na čidle vačky, ten byl vyřešen ale dále se objevil problém na regulátoru tlaku paliva.
Při nastartování pokud motoru nepomůže člověk plynem tak po pár vteřinách chcípne, potom už naskočí normálně ale při jízdě vždy po pár kilometrech úplně přestane táhnout a nepustí přes 2500 otáček, při vypnutí a zapnutí motoru je to chvíli OK a pak se to stane znovu, dle diagnostiky byl špatný ten regulátor tlaku paliva, tak se tedy vyměnil ale chybu to ukazuje stále a problém zůstal nevyřešen. Nevíte někdo co s tím? Setkali jste se s něčím?
Chcípaní motoru.
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14834
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Chcípaní motoru.
Kolik to má najeto? Aniž bych věděl, kde přesně bude problém, obávám se, že se blíží konec životnosti motoru a jakákoliv oprava bude nerentabilní.
Typické řešitelné problémy naftových motorů Subaru byly zanesené vstřiky, zanesený DPF, asi i turba odcházely...a jestli to není nic z toho, obávám se, že to nebude dobrý.
Typické řešitelné problémy naftových motorů Subaru byly zanesené vstřiky, zanesený DPF, asi i turba odcházely...a jestli to není nic z toho, obávám se, že to nebude dobrý.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Re: Chcípaní motoru.
Měnil se zatím jen vstřik+ při výměně vyčištěno. Turbo mě napadlo, ale zatím se nijak víc neřešilo.
Zatím tedy nedoufám v to nejhorší, jelikož auto mám dost krátkou dobu, stojí déle v servisu, než jsem s ním jezdil... Ponaučení pro příště, NAFTA NE.
Zatím tedy nedoufám v to nejhorší, jelikož auto mám dost krátkou dobu, stojí déle v servisu, než jsem s ním jezdil... Ponaučení pro příště, NAFTA NE.
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22706
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Chcípaní motoru.
To bysme snad meli napsat uz i na titulni stranku
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49150
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chcípaní motoru.
To bychom asi měli
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- martinant
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2214
- Registrován: úte čer 28, 2011 8:12 am
- Jméno a příjmení: Martin Antoš
- Bydliště: Rokytnice n. Jiz.
Re: Chcípaní motoru.
To je asi stejne zbytecny! I kdyby to bylo napsany prez celou oblohu!VDC píše:To bychom asi měli
Odesláno z rozežranýho jabka.
Subaru Impreza 2.0 GH MT MY 08. 11,2l/100km
ex. Subaru Impreza 2.0 gl MT MY96.
Subaru Impreza 2.0 GH MT MY 08. 11,2l/100km
ex. Subaru Impreza 2.0 gl MT MY96.