Zdravím všechny a mám samozřejmě dotaz..
Na našem voze (Outback, r.v. 2002, ej25-115kw) je momentálně měněno těsnění pod hlavama. Mechanikovi jsem nakoupil mimo spousty dalších dílů také novou sadu šroubů. Minulý pátek jsme pak po rozbalení zásilky zjistili, že krabice se šrouby je všelijak oblepená izolepou a uvnitř je hlavně namísto dvanácti šroubů pouze jedenáct...no, zanadával jsem si a v DanCars objednal jeden origo šroub.
A teď to zásadní - díky této nemilé zkušenosti s e-shopem jsem zjistil, že pro daný model se v sadách prodávají dvě délky šroubů. (Šrouby v mojí neúplné sadě jsou kratší, než je ten origo). Jak je to možné, jestliže kód motoru je u obou sad stejný? Resp. jaký to má důvod? Nepředpokládám, že se jedná o vzájemně záměnné díly...
Díky za případné postřehy, Honza
Šrouby hlavy válce ej25
-
- Nováček
- Příspěvky: 43
- Registrován: ned čer 10, 2018 2:44 pm
- Jméno a příjmení: Jan Koudelka
- Bydliště: Valašské Meziříčí
Šrouby hlavy válce ej25
Subaru Tribeca 3.6 AT (MY2012)
Subaru Legacy 2.0R AT (MY2007)
Subaru Legacy 2.0R AT (MY2007)
- MrRichie
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 896
- Registrován: pát čer 22, 2012 2:35 pm
- Jméno a příjmení: Richie Smolda
- Bydliště: Řeka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Šrouby hlavy válce ej25
Čau Honzo, tohle je nemilé, ale dost běžné bohužel. Zvlášť u relativně okrajové značky, jako je Subaru. I to polepené balení je náznakem toho, že to bylo mnohokrát vráceno.koudyan píše:Zdravím všechny a mám samozřejmě dotaz..
Na našem voze (Outback, r.v. 2002, ej25-115kw) je momentálně měněno těsnění pod hlavama. Mechanikovi jsem nakoupil mimo spousty dalších dílů také novou sadu šroubů. Minulý pátek jsme pak po rozbalení zásilky zjistili, že krabice se šrouby je všelijak oblepená izolepou a uvnitř je hlavně namísto dvanácti šroubů pouze jedenáct...no, zanadával jsem si a v DanCars objednal jeden origo šroub.
A teď to zásadní - díky této nemilé zkušenosti s e-shopem jsem zjistil, že pro daný model se v sadách prodávají dvě délky šroubů. (Šrouby v mojí neúplné sadě jsou kratší, než je …
Důvodu proč může být hodně, aftermarket výrobce už stejně šrouby na jiný motor, tak z toho poskládal rádoby sadu, ale druhé délky už nedělá.
Něco třeba jen nedopatření pro balení a pak už se to přehazuje jak horký brambor.
Každopádně bych dal asi originální materiál, stejně jako těsnění pod hlavu a podobně. Subarusti.cz by mělo mít vše skladem...
Subaru Outback BS 2.5 CVT
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
-
- Nováček
- Příspěvky: 43
- Registrován: ned čer 10, 2018 2:44 pm
- Jméno a příjmení: Jan Koudelka
- Bydliště: Valašské Meziříčí
Re: Šrouby hlavy válce ej25
Díky za odezvu a za tip na e-shop!
To polepené balení jako náznak vícero vrácení, mě nenapadlo. A něco na tom asi bude..
Byla (je) to nějaká sada od Goetze a už odjela zpět k prodávajícímu...ale stejně mě to nas*alo..
Odesláno z mého Lenovo P1ma40 pomocí Tapatalk
To polepené balení jako náznak vícero vrácení, mě nenapadlo. A něco na tom asi bude..
Byla (je) to nějaká sada od Goetze a už odjela zpět k prodávajícímu...ale stejně mě to nas*alo..
Odesláno z mého Lenovo P1ma40 pomocí Tapatalk
Subaru Tribeca 3.6 AT (MY2012)
Subaru Legacy 2.0R AT (MY2007)
Subaru Legacy 2.0R AT (MY2007)