BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)

Většina našich vozů má konstrukčně stejné motory. Proto i řešení potíží je možné řešit společně
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)

Příspěvek od romull »

spm píše:Nezvedly, protože to nemá servisní interval 50.000km, vychytanej infotajment co si povídá s ajfounem, nejezdí to za 3l v levym pruhu 150 a vůbec to nemá další vychytávky, který evropskej zákazník chce
Tak servisní interval 50 kkm může zaujmout ještě tak na správce firemních flotil, normální lidi něco takového neberou vůbec v potaz. Mám u svého taky proměnný interval a po výměně oleje a jeho záznamu v PP vidím jak mi kilometry do další výměny přibývají namísto aby ubývaly, protože jezdím jen dlouhé trasy. Prdím na to a měním po 12 - 13 kkm, i když mám olejovou náplň 8,5 l a mělo by to něco vydržet, stejně tak vzduchový filtr, hezky s každou výměnou oleje a je pokoj =), turbo mám jenom jedno :-) .
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Uživatelský avatar
Augi
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 970
Registrován: stř črc 27, 2016 9:52 am
Jméno a příjmení: Michal Augustýn
Bydliště: okolí Prahy

Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)

Příspěvek od Augi »

Díky za sdílení, newli! (*_^) |,,,, Je vidět, že jsi ten dopis psal trošku pod emocema (chápu), mírně mě překvapuje taky trošku emotivní odpověď od Subaru, ale nabízené řešení mi přijde vstřícné a předchozí chování také, takže za mě přístup Subaru k řešení problémů fajn.

Škoda, že jsi se Subaru zrovna trefil asi to nejhorší, co vyrobili, a pošramotilo to Tvůj vztah ke značce :(
WRX STI 2018
Outback Field 2023
a další japonský škopky

ex: WRX STi 2004, Levorg GT-S 2016
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22739
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)

Příspěvek od spm »

romull píše:Tak servisní interval 50 kkm může zaujmout ještě tak na správce firemních flotil, normální lidi něco takového neberou vůbec v potaz. Mám u svého taky proměnný interval a po výměně oleje a jeho záznamu v PP vidím jak mi kilometry do další výměny přibývají namísto aby ubývaly, protože jezdím jen dlouhé trasy. Prdím na to a měním po 12 - 13 kkm, i když mám olejovou náplň 8,5 l a mělo by to něco vydržet, stejně tak vzduchový filtr, hezky s každou výměnou oleje a je pokoj , turbo mám jenom jedno .
No "normální" lidi tam jezdí, když se jim rozsvítí klíček na palubce. Takže při rozhodování to někde mít vliv může, pač čistou matematikou spočítáš, že ten servisní interval u novýho auta bude stát +- stejně a vynásobíš to tím, jak často se ti bude klíček během roku rozsvěcet :-DDD
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
catana
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3258
Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: Jizni Australie

Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)

Příspěvek od catana »

bushman1 píše:Jéééé, to jsem nevěděl, že Mini se dělá také jako čtyřkolka.
Že bychom Miníka opět zahrnuli do výběrka auta pro ženu?
Momentální favorit XV mě neuspokojuje výkonově, jinak je OK.
A ten JCW je turbo 2.0, 0-100 za 6 sekund, coz neni vubec zly. Ale nejel jsem s nim. Minimalne zatim.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22739
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)

Příspěvek od spm »

Já se kdysi vezl na zadní sedačce s klasickým miníkem, JCW. Je mi z toho blbě ještě teď :-DDD (Prej tomu taky svítilo turbo, ale ten člověk s tim lítal úplně šíleně)
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
PeteBiggy
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1302
Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
Kontaktovat uživatele:

Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)

Příspěvek od PeteBiggy »

Kdysi jsem si taky pohrával s myšlenkou na Miníka. Řekl bych ale, že tohle prostě jaksi není auto na naše cesty, podvozkově to je naprosto prkenná motokára s baťohem...
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)

Příspěvek od romull »

Jedna slečna v ulici má toho jakoby teréního MINI Cooper S Countryman, vypadá to dobře a dobře to se 141 kW i jezdí. Jenže to nové stojí 1,2 mega, za takovou retro kabelu ::-((( , to ani náhodou. Holt image se platí ......
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Uživatelský avatar
cerv
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3642
Registrován: čtv zář 27, 2012 8:36 am

Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)

Příspěvek od cerv »

Co takhle jiny vlákno na téma Mini...tady tohle se jmenuje trochu jinak...
Uživatelský avatar
RadekN
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2412
Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
Jméno a příjmení: Radek Novák
Bydliště: Krupka u Teplic

Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)

Příspěvek od RadekN »

newli píše: Jenom na okraj musím zkonstatovat to, že za celou svou praxi u SUBARU (více než 15 let) jsem se bohužel nikdy nesetkal se 100% objektivitou ze strany vlastníka SUBARU v případě, že nastal nějaký problém, který s námi chtěl řešit.

Mně tedy v odpovědi zaráží hlavně toto ... Kdyby napsal většinou, často atd .... ale za celých 15 let se nesetkal s jediným zákazníkem, který by říkal celou nepřibarvenou pravdu? :-/
suubaru
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1991
Registrován: čtv zář 08, 2011 2:19 pm

Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)

Příspěvek od suubaru »

Ber to tak, že se k němu na stůl dostanou jen větší průsery, které nešlo vyřešit na nižší instanci. Zeptal se pana Subaru vůbec někdo, zda nemá nic proti zveřejnění korespondence? Todle není pr článek.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru :-)
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2390
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)

Příspěvek od newli »

suubaru píše:Zeptal se pana Subaru vůbec někdo, zda nemá nic proti zveřejnění korespondence? Todle není pr článek.
Ja nevim, skoly nemam (cti: pravnik nejsem), ale v prvnim mailu jsem hned nekde v uvodni castio napsal: "Na techto forech (a mozna i jinde) planuji zverejnit tento email. Budu tedy rad, pokud se k nemu vyjadrite, abych v ramci objektivity mohl zverejnit i vasi reakci.". Myslim, ze toto uvodni upozorneni, ze se tak stane, bylo ferove, ale i kdybych tak neudelal, nic tomu nebrani. V cem presne by podle Tebe mel nastat problem?
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Uživatelský avatar
SCOOTER
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2999
Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
Jméno a příjmení: Miloš Tůma
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)

Příspěvek od SCOOTER »

o Boxer dieselu a jeho spolehlivosti bylo napsáno už moc!!...bohužel někteří lidé si nenechaji poradit a nic si o tom nepřečtou,koupí a pak se diví co to vše obnáší!!!...zbydou jim jen "oči pro pláč"...
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Uživatelský avatar
kwt2000
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1315
Registrován: pát led 07, 2011 5:51 pm
Jméno a příjmení: Petr Jelínek
Bydliště: Rudolec u Sokolova

Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)

Příspěvek od kwt2000 »

romull píše:Od roku 2013 jich moc padlých asi nebude, za prvé to podstatně upravili a vychytali a za druhé už se moc lidí ten motor koupit neodvážilo. Je to škoda, protože kdyby se ten první povedl, tak by Subaru udšělalo díru do té naftové Evropy a prodeje by se jim tu tvedly. Já se na něj po přečtení prvních testů taky těšil, ale nakonec jsem sklouzl k H6 a dobře jsem udělal. Mimochodem už mimo mísu, nedávno jsem stál v Čestlicích u Makra vedle modrého OTB 2,0 MY 2015 a ty zvuky jeho motoru byly dost strašidelný, ale snad to je …
.... ten zvuk studeného čtyřválce je fakt staršidelnej, vlastní zkušenost
OUTBACK Touring 2023
FORESTER ACTIVE 2,0i 2018
MB W124 300CE

PONTIAC FIREBIRD - minulost ::-(((
OUTBACK 2,5i SPORT 2015 - minulost
OUTBACK 2,5i Comfort 2010 - minulost
"nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný"
"seru na sociální sítě, mám rád skutečné přátele"
Uživatelský avatar
dofi
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 348
Registrován: ned led 15, 2012 8:10 pm
Jméno a příjmení: Filip Černoch
Bydliště: Jihlava

Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)

Příspěvek od dofi »

Ja ted zrovna řešil dilema jestli ve 240000 tis na dieslove impreze dat novou spojkovou sadu, protoze dvou hmotnostni setrvanik je uz opravdu hotovej. Vyresila to nahoda kdy jsem koupil mimimimalne jetou sadu z padleho outbacka s najezdem 10000km.
Prijde mi ze se subaru staví k reklamacim ferove. 2x turbo, DPF, 2x EGR, kompresor klimy. Jen skoda ze tech nekolik sad zhavicek jsem musel platit. Jeste tenhle rok je porad v zaruce. Mozna by mi nekdo mohl poradit jakym stylem jizdy ještě vymenit blok motoru.
Jinak honeni dieslu po dalnici ho asi nenici. Ma impreza stravila 3/4 času v rychlosti 160 km/h a 3000 otackach.
A za polovicni spotřebu nez forester 2007 a asi tak tretinovou nez legacy spec B MT 2005.
Spis jsem zvedav jak si soudruzi poradi s těma dirama co mi reznou v predni casti strechy a servis subaru je ignoruje. Myslim ze budou skrz tak za 2 roky....

Odesláno z mého MI MAX 3 pomocí Tapatalk
Forester 2007 2.0, Legacy 2006 3.0 spec b MT, Legacy 2014 2.0D, Audi Q7 2018 200kW, Audi A6 2015 3.0 235kW, Ford F-150 2018 5.0 V8
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2390
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)

Příspěvek od newli »

240.000 km ma jeden motor? Jen ciste a nepokryte zavidim! 8()

BTW jak v zaruce? Ty sis dokoupil nejake komercni pojisteni? To pak neni o postoji subaru, ale pojistitele, ne?
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Odpovědět

Zpět na „Motor“