No, jasně, ale už je to druhovýroba a ne originální díl (ačkoliv klidně věřim tomu, že ten originální díl bude nejspíš ten samej vstřikovač od Bosche). A když napíšeš do do autorizáku škodovky, tak ti dají stejnou nesmyslnou cenu ke třiceti tisícům. Takže ano, do svýho auta bych ten originál nekoupil, ale vysmívat se, že Subaru ČR na ně poslalo takovou cenu a mávat zlatym koncernem, když koncern ti v autorizáku za originální díl pošle stejnou částku, je prostě mimo...romull píše:Přesně jak píše emve, jsou to nejspíš zloději kteří loví blbce co to zaplatí . Na Mondeo TDCi to vyšlo na 35 bez DPH i s čištěním palivového vedení, nádrže a repasem vstřikovacího čerpadla. Na Škodárnu seženeš vstřiky Bosh nové okolo 6 kkč https://www.autonorma.cz/vstrikovace-co ... &utm_term= . Na moje BMW 330 xd jsou nové za 6,5 a repas za 4,5. Něco se dá ale ještě za práci, vytažení nejde zrovna dobře, potom montáž a je taky nutné je přihlásit a načíst do jednotky, suma sumárum to bude 8 - 10kkč/kus.
Repas DENSO se na dechtevé Lego dá pořád ještě sehnat …
BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22739
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)
Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)
Mimo jsi spíš ty, protože srovnáváš systém čerpadlo-tryska s CR. Common-rail vstřiky na O3 2.0 TDI stojí i na tom tvém shopu z prvovýroby cca 8 tis. Kč vč. DPH, oproti 27 tis. Kč na Subaru se stejným systémem.
Za mě je absolutně zbytečné se dohadovat o tom, že díly na japonské auta stojí často úplný nesmysl, oproti koncernu. Bylo toho víc, třeba Hondy a jejich DPF filtry za 150 tis. Kč apod.
Za mě je absolutně zbytečné se dohadovat o tom, že díly na japonské auta stojí často úplný nesmysl, oproti koncernu. Bylo toho víc, třeba Hondy a jejich DPF filtry za 150 tis. Kč apod.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)
Vymenil bych ten jeden vstrik (klidne za funkcni jetej) a jezdil do "smrti" . Pak na dily. Vic bych do toho necpal.
Subaru Legacy BL, H6, 2005
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22739
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)
No já jsem začal s 1.9TDI, které je čerpadlo tryska a bylo mi řečeno, jaká je to píčovina... a hle, je to normální cena originálního dílu Ohledně CR - a je to levnější proto, že je to fakt konstrukčně nějak výrazně jednodušší nebo protože pekáčů s tímhle systémem jezdí tolik, že do toho pasujou vstřiky ze všeho? (ano, taky mě třeba štve, že gumy, které mají o 5mm jiný rozměr, kupuju za 2x tolik, ale to už je holt život...)
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)
kamaradovi na 8 let starym sharanu, najeto 120tis, fouklo tesneni, praskla hlava......autorizak opravu nacenil na 140tis, takže ono si nevybereš, občas se posere všechno, to už motor na STi vyjde o fous levněji
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)
Ja do toho jako ekonom nechci kecat, ale predstavuji si to tak, ze PD (pumpe-duse, cerpadlo-tryska) je konstrukcne mnohem slozitejsi, protoze tam krome rizeni vstriku tvoris i samotny tlak. Kdezto u common rail (sdilena lista?) se tlak tvori jinde a menis jen tu trysku. Takze srovnavat vstrikovace u subaru (CR) s temi, ktere jsou PD, mi pak skutecne neprijde prilehave.
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)
Tohle je ta zasadni informace. A co rikas na Mini John Cooper Works Clubman ALL4 ?To je vicemene takovy kombik.newli píše:Ale ano, uz me to auto tak sere a je tam takovych neznamych/rizik, ze se mi do toho moc nechce. Ale zatim jsem nevymyslel, co si koupit.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)
Jéééé, to jsem nevěděl, že Mini se dělá také jako čtyřkolka.
Že bychom Miníka opět zahrnuli do výběrka auta pro ženu?
Momentální favorit XV mě neuspokojuje výkonově, jinak je OK.
Že bychom Miníka opět zahrnuli do výběrka auta pro ženu?
Momentální favorit XV mě neuspokojuje výkonově, jinak je OK.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)
Pokusím se vrátit zpět k tematu...jsem asi ten poslední kdo by se měl zastávat subaru čr,měl jsem s nimi taky řešení reklamací,taky jsem k tomu měl výhrady a taky jsem měl shodou okolností diesel,i když už rok 2013 a tudíž jsem motor řešit nemusel,ale jak to tady tak čtu od zacatku,ty placky v dopise o splnění snů subaru,ty argumenty se saabem a další věci,který jsou jen subjektivně zabarveny popis a pak se doctu o 2x výměně motoru na zaruku a pozdější řešení vstriku,který jsou problém u všech naftovych aut,tak si zase rikam,že to jejich chování bylo rovny!
V zasade se mělo auto prodat hned po 1.výměně motoru a jít od toho pryc!
Já,když zjistil,jak je napsána zaruka,tak jsem auto zahy prodal,nic mu nebylo,ještě mělo zaruku na další 2 roky a 100t.km a prodalo se slusne,samozrejme přes bazar Emil Frey ať si to případně uziji pak oni...
Takže abych to uzavřel,chování v tomto případě z jejich strany překvapivě slušné a zbytečne placky naivniho majitele,které teď už stejně nic nevyresi.
V podstatě to má nyní podobný vyznam,jako si stěžovat v kanceláři prezidenta na jeho chovani
V zasade se mělo auto prodat hned po 1.výměně motoru a jít od toho pryc!
Já,když zjistil,jak je napsána zaruka,tak jsem auto zahy prodal,nic mu nebylo,ještě mělo zaruku na další 2 roky a 100t.km a prodalo se slusne,samozrejme přes bazar Emil Frey ať si to případně uziji pak oni...
Takže abych to uzavřel,chování v tomto případě z jejich strany překvapivě slušné a zbytečne placky naivniho majitele,které teď už stejně nic nevyresi.
V podstatě to má nyní podobný vyznam,jako si stěžovat v kanceláři prezidenta na jeho chovani
Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)
Jak jsem jiz psal, ja nechci komentovat pristup freye, ani kohokoli jineho. Subjektivne to zabarvene je a asi dost (a divi se tomu nekdo?), ale popis toho, co se s autem delo a jak se k tomu kdo postavil, je podle me objektivni. Auto jsem prodat chtel, ale ono je (a bylo) v principu neprodejne. A duvod, proc jsem to sem napsal, je zejmena varovani pro neustale se vyskytujici zajemce o boxer diesel. Pokud si ho koupi, i kdyz si toto prectou, tak se mi chce skoro rict, dobre jim tak. A jak vidim, rada z vas ocenuje i pristup emila freye, takze zbytecne jsem to sem nepsal.
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)
Auto bylo jistě prodejné v době kdy bylo po 1.výměně a mělo ten nájezd!Že není teď,tak tomu se asi nediví nikdo a jestli si někdo myslí,že jinde je to lepší tak není...je to vždy o lidech...auto je jen auto,kus plechu,za který někdo zaplatí více,někdo méně a každý kdo se dostane do fáze,že to tak vnímá si vlastně ušetří spoustu nervů,starosti a může se věnovat jiným důležitějším věcem.
A na závěr pár pravidel při zásadním problémů s autem
1.pravidlo:rozbilo se to,rozmysli si opravu
2.pravidlo: opravil jsi a rozbilo se to znovu, zbav se toho jak to je za každou cenu
3.pravidlo:opravil jsi to znovu a stalo tě to balík,dojezdi to do smrti a nebrec,rozhodnul jsi se sám!
A na závěr pár pravidel při zásadním problémů s autem
1.pravidlo:rozbilo se to,rozmysli si opravu
2.pravidlo: opravil jsi a rozbilo se to znovu, zbav se toho jak to je za každou cenu
3.pravidlo:opravil jsi to znovu a stalo tě to balík,dojezdi to do smrti a nebrec,rozhodnul jsi se sám!
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1302
- Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
- Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
- Kontaktovat uživatele:
Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)
Autora je mi líto. Jak známo, bohužel boxer diesel od počátku výroby ve 2008 do cca 2011 byl o tom, nee jestli, ale kdy. V době pořízení to nikdo samozřejmě nemohl tušit.
Ale znovu se ptám, kolik z vás vidělo padlý novější boxer diesel, řekněme od 2012 či raději 2013??
Ale znovu se ptám, kolik z vás vidělo padlý novější boxer diesel, řekněme od 2012 či raději 2013??
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)
Od roku 2013 jich moc padlých asi nebude, za prvé to podstatně upravili a vychytali a za druhé už se moc lidí ten motor koupit neodvážilo. Je to škoda, protože kdyby se ten první povedl, tak by Subaru udšělalo díru do té naftové Evropy a prodeje by se jim tu tvedly. Já se na něj po přečtení prvních testů taky těšil, ale nakonec jsem sklouzl k H6 a dobře jsem udělal. Mimochodem už mimo mísu, nedávno jsem stál v Čestlicích u Makra vedle modrého OTB 2,0 MY 2015 a ty zvuky jeho motoru byly dost strašidelný, ale snad to je jen průvodní jev studeného čtyřválce.....
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22739
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)
Nezvedly, protože to nemá servisní interval 50.000km, vychytanej infotajment co si povídá s ajfounem, nejezdí to za 3l v levym pruhu 150 a vůbec to nemá další vychytávky, který evropskej zákazník chce
Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)
2 cerv: Rozhodl jsem se pro bod 3, ale ze to vydrzi 34.000km, to jsme teda nepredpokladal.
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98