BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)

Většina našich vozů má konstrukčně stejné motory. Proto i řešení potíží je možné řešit společně
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22709
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)

Příspěvek od spm »

romull píše:Přesně jak píše emve, jsou to nejspíš zloději kteří loví blbce co to zaplatí . Na Mondeo TDCi to vyšlo na 35 bez DPH i s čištěním palivového vedení, nádrže a repasem vstřikovacího čerpadla. Na Škodárnu seženeš vstřiky Bosh nové okolo 6 kkč https://www.autonorma.cz/vstrikovace-co ... &utm_term= . Na moje BMW 330 xd jsou nové za 6,5 a repas za 4,5. Něco se dá ale ještě za práci, vytažení nejde zrovna dobře, potom montáž a je taky nutné je přihlásit a načíst do jednotky, suma sumárum to bude 8 - 10kkč/kus.
Repas DENSO se na dechtevé Lego dá pořád ještě sehnat …
No, jasně, ale už je to druhovýroba a ne originální díl (ačkoliv klidně věřim tomu, že ten originální díl bude nejspíš ten samej vstřikovač od Bosche). A když napíšeš do do autorizáku škodovky, tak ti dají stejnou nesmyslnou cenu ke třiceti tisícům. Takže ano, do svýho auta bych ten originál nekoupil, ale vysmívat se, že Subaru ČR na ně poslalo takovou cenu a mávat zlatym koncernem, když koncern ti v autorizáku za originální díl pošle stejnou částku, je prostě mimo...
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
emve
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1585
Registrován: čtv dub 07, 2011 9:57 pm

Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)

Příspěvek od emve »

Mimo jsi spíš ty, protože srovnáváš systém čerpadlo-tryska s CR. Common-rail vstřiky na O3 2.0 TDI stojí i na tom tvém shopu z prvovýroby cca 8 tis. Kč vč. DPH, oproti 27 tis. Kč na Subaru se stejným systémem.

Za mě je absolutně zbytečné se dohadovat o tom, že díly na japonské auta stojí často úplný nesmysl, oproti koncernu. Bylo toho víc, třeba Hondy a jejich DPF filtry za 150 tis. Kč apod. <:-<
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Uživatelský avatar
Bart
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 478
Registrován: pát srp 17, 2012 3:44 pm
Bydliště: Plzeň-jih

Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)

Příspěvek od Bart »

Vymenil bych ten jeden vstrik (klidne za funkcni jetej) a jezdil do "smrti" :-). Pak na dily. Vic bych do toho necpal.
Subaru Legacy BL, H6, 2005
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22709
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)

Příspěvek od spm »

No já jsem začal s 1.9TDI, které je čerpadlo tryska a bylo mi řečeno, jaká je to píčovina... a hle, je to normální cena originálního dílu :-) Ohledně CR - a je to levnější proto, že je to fakt konstrukčně nějak výrazně jednodušší nebo protože pekáčů s tímhle systémem jezdí tolik, že do toho pasujou vstřiky ze všeho? (ano, taky mě třeba štve, že gumy, které mají o 5mm jiný rozměr, kupuju za 2x tolik, ale to už je holt život...)
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
ladis77
Strážce pokladu
Strážce pokladu
Příspěvky: 6134
Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)

Příspěvek od ladis77 »

[OFFTOPIC] kamaradovi na 8 let starym sharanu, najeto 120tis, fouklo tesneni, praskla hlava......autorizak opravu nacenil na 140tis, takže ono si nevybereš, občas se posere všechno, to už motor na STi vyjde o fous levněji :)
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2390
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)

Příspěvek od newli »

Ja do toho jako ekonom nechci kecat, ale predstavuji si to tak, ze PD (pumpe-duse, cerpadlo-tryska) je konstrukcne mnohem slozitejsi, protoze tam krome rizeni vstriku tvoris i samotny tlak. Kdezto u common rail (sdilena lista?) se tlak tvori jinde a menis jen tu trysku. Takze srovnavat vstrikovace u subaru (CR) s temi, ktere jsou PD, mi pak skutecne neprijde prilehave.
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Uživatelský avatar
catana
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3258
Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: Jizni Australie

Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)

Příspěvek od catana »

newli píše:Ale ano, uz me to auto tak sere a je tam takovych neznamych/rizik, ze se mi do toho moc nechce. Ale zatim jsem nevymyslel, co si koupit.
Tohle je ta zasadni informace. A co rikas na Mini John Cooper Works Clubman ALL4 ?To je vicemene takovy kombik.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Uživatelský avatar
bushman1
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3625
Registrován: úte led 21, 2014 3:15 pm

Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)

Příspěvek od bushman1 »

Jéééé, to jsem nevěděl, že Mini se dělá také jako čtyřkolka.
Že bychom Miníka opět zahrnuli do výběrka auta pro ženu?
Momentální favorit XV mě neuspokojuje výkonově, jinak je OK.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
Uživatelský avatar
cerv
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3642
Registrován: čtv zář 27, 2012 8:36 am

Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)

Příspěvek od cerv »

Pokusím se vrátit zpět k tematu...jsem asi ten poslední kdo by se měl zastávat subaru čr,měl jsem s nimi taky řešení reklamací,taky jsem k tomu měl výhrady a taky jsem měl shodou okolností diesel,i když už rok 2013 a tudíž jsem motor řešit nemusel,ale jak to tady tak čtu od zacatku,ty placky v dopise o splnění snů subaru,ty argumenty se saabem a další věci,který jsou jen subjektivně zabarveny popis a pak se doctu o 2x výměně motoru na zaruku a pozdější řešení vstriku,který jsou problém u všech naftovych aut,tak si zase rikam,že to jejich chování bylo rovny!
V zasade se mělo auto prodat hned po 1.výměně motoru a jít od toho pryc!
Já,když zjistil,jak je napsána zaruka,tak jsem auto zahy prodal,nic mu nebylo,ještě mělo zaruku na další 2 roky a 100t.km a prodalo se slusne,samozrejme přes bazar Emil Frey ať si to případně uziji pak oni...
Takže abych to uzavřel,chování v tomto případě z jejich strany překvapivě slušné a zbytečne placky naivniho majitele,které teď už stejně nic nevyresi.
V podstatě to má nyní podobný vyznam,jako si stěžovat v kanceláři prezidenta na jeho chovani :)
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2390
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)

Příspěvek od newli »

Jak jsem jiz psal, ja nechci komentovat pristup freye, ani kohokoli jineho. Subjektivne to zabarvene je a asi dost (a divi se tomu nekdo?), ale popis toho, co se s autem delo a jak se k tomu kdo postavil, je podle me objektivni. Auto jsem prodat chtel, ale ono je (a bylo) v principu neprodejne. A duvod, proc jsem to sem napsal, je zejmena varovani pro neustale se vyskytujici zajemce o boxer diesel. Pokud si ho koupi, i kdyz si toto prectou, tak se mi chce skoro rict, dobre jim tak. A jak vidim, rada z vas ocenuje i pristup emila freye, takze zbytecne jsem to sem nepsal.
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Uživatelský avatar
cerv
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3642
Registrován: čtv zář 27, 2012 8:36 am

Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)

Příspěvek od cerv »

Auto bylo jistě prodejné v době kdy bylo po 1.výměně a mělo ten nájezd!Že není teď,tak tomu se asi nediví nikdo a jestli si někdo myslí,že jinde je to lepší tak není...je to vždy o lidech...auto je jen auto,kus plechu,za který někdo zaplatí více,někdo méně a každý kdo se dostane do fáze,že to tak vnímá si vlastně ušetří spoustu nervů,starosti a může se věnovat jiným důležitějším věcem.

A na závěr pár pravidel při zásadním problémů s autem ;)
1.pravidlo:rozbilo se to,rozmysli si opravu
2.pravidlo: opravil jsi a rozbilo se to znovu, zbav se toho jak to je za každou cenu
3.pravidlo:opravil jsi to znovu a stalo tě to balík,dojezdi to do smrti a nebrec,rozhodnul jsi se sám!
:)
PeteBiggy
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1295
Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
Kontaktovat uživatele:

Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)

Příspěvek od PeteBiggy »

Autora je mi líto. Jak známo, bohužel boxer diesel od počátku výroby ve 2008 do cca 2011 byl o tom, nee jestli, ale kdy. V době pořízení to nikdo samozřejmě nemohl tušit.
Ale znovu se ptám, kolik z vás vidělo padlý novější boxer diesel, řekněme od 2012 či raději 2013?? [?]
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)

Příspěvek od romull »

Od roku 2013 jich moc padlých asi nebude, za prvé to podstatně upravili a vychytali a za druhé už se moc lidí ten motor koupit neodvážilo. Je to škoda, protože kdyby se ten první povedl, tak by Subaru udšělalo díru do té naftové Evropy a prodeje by se jim tu tvedly. Já se na něj po přečtení prvních testů taky těšil, ale nakonec jsem sklouzl k H6 a dobře jsem udělal. Mimochodem už mimo mísu, nedávno jsem stál v Čestlicích u Makra vedle modrého OTB 2,0 MY 2015 a ty zvuky jeho motoru byly dost strašidelný, ale snad to je jen průvodní jev studeného čtyřválce.....
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22709
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)

Příspěvek od spm »

Nezvedly, protože to nemá servisní interval 50.000km, vychytanej infotajment co si povídá s ajfounem, nejezdí to za 3l v levym pruhu 150 a vůbec to nemá další vychytávky, který evropskej zákazník chce :-DDD
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2390
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: BoxerDiesel a pristup dovozce (Emil Frey)

Příspěvek od newli »

2 cerv: Rozhodl jsem se pro bod 3, ale ze to vydrzi 34.000km, to jsme teda nepredpokladal.
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Odpovědět

Zpět na „Motor“