EGR ventil
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: EGR ventil
Nejhorší je to při nízké zátěži motoru, to těch sraček chodí zpět do sání víc, při vysoké zátěži to není až tak zlé, takže většinou ti co to jen lehtají to mají nejvíc zasraný. Nejvíc na to ale trpí přímovstřiky a dechty, tam nic jiného než dekarbonizace každých 80 - 100 kkm nepomůže. Nepřímý vstřik má v tomto výhodu oplachu ventilů a jejich okolí směsí paliva a vzduchu. Jinak ale VIF určitě ano , tím nic nepokazíš....
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 77
- Registrován: ned říj 28, 2018 7:17 am
- Jméno a příjmení: Jindřich Franc
- Bydliště: Kladno
Re: EGR ventil
Díky za odpověď, mám ho rád, ale občas dostane "kouř" aby zůstal čistý..romull píše:Nejhorší je to při nízké zátěži motoru, to těch sraček chodí zpět do sání víc, při vysoké zátěži to není až tak zlé, takže většinou ti co to jen lehtají to mají nejvíc zasraný. Nejvíc na to ale trpí přímovstřiky a dechty, tam nic jiného než dekarbonizace každých 80 - 100 kkm nepomůže. Nepřímý vstřik má v tomto výhodu oplachu ventilů a jejich okolí směsí paliva a vzduchu. Jinak ale VIF určitě ano , tím nic nepokazíš....
Re: EGR ventil
Ako je na tom posledný Outback (2,5i) s týmito ECO hlúposťami ?
Čo všetko obsahuje, čo všetko sa dá zlikvidovať a o čo všetko sa treba starať ?
Chcem sa poriadne pripraviť na Oťasa lebo už teraz mám hrôzu z toho koľko sa budem musieť učiť asimilovať s ÁjSájtom
o záruku sa až tak nebojím , jazdím mnoho km a aj tak by mi padla takmer okamžite (aj v CZ je záruke len na 100tisíc km ?)
Čo všetko obsahuje, čo všetko sa dá zlikvidovať a o čo všetko sa treba starať ?
Chcem sa poriadne pripraviť na Oťasa lebo už teraz mám hrôzu z toho koľko sa budem musieť učiť asimilovať s ÁjSájtom
o záruku sa až tak nebojím , jazdím mnoho km a aj tak by mi padla takmer okamžite (aj v CZ je záruke len na 100tisíc km ?)
eX Mazda 626 GE'93 1.8i eX Mazda 626 GF'98 2,0i eX Mazda 6 GY'04 2,0D eX Mazda 6 GH'08 2.5i
eX Mazda 6 GJ'15 2.5i eX Subaru Outback BS'15 2,5i eX Opel Astra K'17 1,4i
Subaru Outback BR'11 2,5i
Mazda 2 DJ'15 1,5i
eX Mazda 6 GJ'15 2.5i eX Subaru Outback BS'15 2,5i eX Opel Astra K'17 1,4i
Subaru Outback BR'11 2,5i
Mazda 2 DJ'15 1,5i
Re: EGR ventil
Mám dotaz na EGR ventil. U motoru EJ20, 2.0, 121kw jsou dva ventily pro vedení sekundárního vzduchu od vzduchový pumpy. A zároveň slouží jako EGR? Ty dva ventily jsou konstrukčně stejný, ale každej má jinej konektor.
Subaru Legacy 2.0R 121kW '07
Mazda MX-5 1.8 107kW '01
Škoda Felicia 1.3MPi 50kW '98
-->https://voderamartin.rajce.idnes.cz/
Mazda MX-5 1.8 107kW '01
Škoda Felicia 1.3MPi 50kW '98
-->https://voderamartin.rajce.idnes.cz/
Re: EGR ventil
Mají rozdílné konektory, protože v jednom z nich je tlakové čidlo pro kontrolu funkce, s EGRem to nemá nic společného..
EGR je za alternátorem na svodech.
EGR je za alternátorem na svodech.
Outback 2,5 2017
Forester 2.0X 2006
Forester 2.0X 2006
Re: EGR ventil
Díky za jasnou odpověď. Už v tom mám jasno. Ty dva ventily jsem měl rozebraný a maj rozdrbaný ty gumový sedla. Existuje nějakej repas?
Subaru Legacy 2.0R 121kW '07
Mazda MX-5 1.8 107kW '01
Škoda Felicia 1.3MPi 50kW '98
-->https://voderamartin.rajce.idnes.cz/
Mazda MX-5 1.8 107kW '01
Škoda Felicia 1.3MPi 50kW '98
-->https://voderamartin.rajce.idnes.cz/