Stránka 1 z 4

Cukání motoru v nízkých otáčkách

Napsal: úte zář 18, 2018 7:11 pm
od Brouček
Nazdar vespolek. Mám problém s legem. Je 2004 dvoulitr 101 kW. S plynem :-(
Auto začalo v nižších otáčkách cukat jako blázen. Dělá to na plyn i na benzín. Vyměnil jsem svíčky, kabely,zapalovací modul. Je to o něco lepší ale pořád to není ono. Poradí někdo?

Re: Cukání motoru v nízkých otáčkách

Napsal: stř zář 19, 2018 12:27 pm
od VDC
Upravil jsem ti název tématu a přesunul ho do jiné sekce.

Re: Cukání motoru v nízkých otáčkách

Napsal: stř zář 19, 2018 1:12 pm
od mnov
VN část zapalování máš novou.
Jak je na tom vůle ventilů a rozvody?

Re: Cukání motoru v nízkých otáčkách

Napsal: stř zář 19, 2018 3:25 pm
od Doro
klapka vzduchu - solenoidový váleček ...pokud tam je, tak prvně totok, až pak šecko ostatní.
....myslím tím vyčistit od sazí.... ;-D

Re: Cukání motoru v nízkých otáčkách

Napsal: stř zář 19, 2018 6:02 pm
od Bodyšek
Vaha vzduchu . Kolisaji ti otacky na volnobeh?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Re: Cukání motoru v nízkých otáčkách

Napsal: stř zář 19, 2018 7:11 pm
od mnov
Bodyšek píše:Vaha vzduchu .
Co to je? To naše auta nepotřebují. :-)

Re: Cukání motoru v nízkých otáčkách

Napsal: stř zář 19, 2018 7:16 pm
od Brouček
Díky vám všem za ochotu a rady. Dneska jsem to odhalil. Byla prasklá svíčka na čtvrtým válci. Ale ještě sem se stím nesetkal. Byla prasklá uvnitř toho porcelánu. Nechápu. Tak se tady mějte a ještě jednou děkuji všem.

Re: Cukání motoru v nízkých otáčkách

Napsal: stř zář 19, 2018 10:02 pm
od dethroned
Váha vzduchu na 101kW není. Radši bych se fakt podíval na ventilové vůle.

Re: Cukání motoru v nízkých otáčkách

Napsal: čtv zář 20, 2018 4:49 am
od námořník
Prasklá nová svíčka?

Re: Cukání motoru v nízkých otáčkách

Napsal: čtv zář 20, 2018 7:01 am
od Brouček
Přesně tak. Dával je tam mechanik se slovy tyhle svíčky vydrží. Mimochodem jedna svíčka stála čtyři kila. Jde na reklamaci....

Re: Cukání motoru v nízkých otáčkách

Napsal: čtv zář 20, 2018 10:29 am
od RadekN
A je nějaký důvod dávat takhle drahé svíčky? Do 101kw by měly pasovat NGK BKR6E-11 a to jsou dobré svíčky za 50Kč/kus.

Re: Cukání motoru v nízkých otáčkách

Napsal: čtv zář 20, 2018 10:42 am
od dethroned
RadekN píše:A je nějaký důvod dávat takhle drahé svíčky? Do 101kw by měly pasovat NGK BKR6E-11 a to jsou dobré svíčky za 50Kč/kus.
přesně tak! a vydrží 50 000 km na LPG bez problému.

Re: Cukání motoru v nízkých otáčkách

Napsal: čtv zář 20, 2018 8:20 pm
od Brouček
To mi tam dal známější v servisu. Já autům moc nerozumím. Sem jen blbě kuchař :-P
A už je tu další průšvih. Nastartuju a při rozjezdu to chcípne. Potom dlouhý startování s pomocí plynu. Nakonec to chytlo. Pak auto jelo normálně. Zítra vyčistí škrtící klapku a tím moje snažení končí a budu to muset odvíst do servisu. Už si stím nevím rady. Na volnoběh jde motor klidně ale v nízkých otáčkách. Zhruba 400. Nevíte o nějakým dobrým servisu? Sem z Tanvaldu. Díky :-S

Re: Cukání motoru v nízkých otáčkách

Napsal: čtv zář 20, 2018 9:02 pm
od Mira
Brouček píše:To mi tam dal známější v servisu. Já autům moc nerozumím. Sem jen blbě kuchař :-P
A už je tu další průšvih. Nastartuju a při rozjezdu to chcípne. Potom dlouhý startování s pomocí plynu. Nakonec to chytlo. Pak auto jelo normálně. Zítra vyčistí škrtící klapku a tím moje snažení končí a budu to muset odvíst do servisu. Už si stím nevím rady. Na volnoběh jde motor klidně ale v nízkých otáčkách. Zhruba 400. Nevíte o nějakým dobrým servisu? Sem z Tanvaldu. Díky
400? Na tolik to nepojede. I volnohěh je ca. 750.

Re: Cukání motoru v nízkých otáčkách

Napsal: čtv zář 20, 2018 9:18 pm
od Brouček
No právě na volnoběh to jde ve 400 otáčkách. Když se to rozjede tak to jede normálně. Mohlo by to bejt tou škrtící klapkou?