Cukání motoru v nízkých otáčkách
Cukání motoru v nízkých otáčkách
Nazdar vespolek. Mám problém s legem. Je 2004 dvoulitr 101 kW. S plynem
Auto začalo v nižších otáčkách cukat jako blázen. Dělá to na plyn i na benzín. Vyměnil jsem svíčky, kabely,zapalovací modul. Je to o něco lepší ale pořád to není ono. Poradí někdo?
Auto začalo v nižších otáčkách cukat jako blázen. Dělá to na plyn i na benzín. Vyměnil jsem svíčky, kabely,zapalovací modul. Je to o něco lepší ale pořád to není ono. Poradí někdo?
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49341
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání motoru v nízkých otáčkách
Upravil jsem ti název tématu a přesunul ho do jiné sekce.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7835
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Cukání motoru v nízkých otáčkách
VN část zapalování máš novou.
Jak je na tom vůle ventilů a rozvody?
Jak je na tom vůle ventilů a rozvody?
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4047
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání motoru v nízkých otáčkách
klapka vzduchu - solenoidový váleček ...pokud tam je, tak prvně totok, až pak šecko ostatní.
....myslím tím vyčistit od sazí....
....myslím tím vyčistit od sazí....
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1708
- Registrován: pát úno 10, 2017 1:30 pm
- Jméno a příjmení: Bohumil Kohout
- Bydliště: Teplice nad Bečvou č.13
Re: Cukání motoru v nízkých otáčkách
Vaha vzduchu . Kolisaji ti otacky na volnobeh?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7835
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Cukání motoru v nízkých otáčkách
Co to je? To naše auta nepotřebují.Bodyšek píše:Vaha vzduchu .
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
Re: Cukání motoru v nízkých otáčkách
Díky vám všem za ochotu a rady. Dneska jsem to odhalil. Byla prasklá svíčka na čtvrtým válci. Ale ještě sem se stím nesetkal. Byla prasklá uvnitř toho porcelánu. Nechápu. Tak se tady mějte a ještě jednou děkuji všem.
Re: Cukání motoru v nízkých otáčkách
Váha vzduchu na 101kW není. Radši bych se fakt podíval na ventilové vůle.
Re: Cukání motoru v nízkých otáčkách
Přesně tak. Dával je tam mechanik se slovy tyhle svíčky vydrží. Mimochodem jedna svíčka stála čtyři kila. Jde na reklamaci....
- RadekN
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2412
- Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
- Jméno a příjmení: Radek Novák
- Bydliště: Krupka u Teplic
Re: Cukání motoru v nízkých otáčkách
A je nějaký důvod dávat takhle drahé svíčky? Do 101kw by měly pasovat NGK BKR6E-11 a to jsou dobré svíčky za 50Kč/kus.
Re: Cukání motoru v nízkých otáčkách
přesně tak! a vydrží 50 000 km na LPG bez problému.RadekN píše:A je nějaký důvod dávat takhle drahé svíčky? Do 101kw by měly pasovat NGK BKR6E-11 a to jsou dobré svíčky za 50Kč/kus.
Re: Cukání motoru v nízkých otáčkách
To mi tam dal známější v servisu. Já autům moc nerozumím. Sem jen blbě kuchař :-P
A už je tu další průšvih. Nastartuju a při rozjezdu to chcípne. Potom dlouhý startování s pomocí plynu. Nakonec to chytlo. Pak auto jelo normálně. Zítra vyčistí škrtící klapku a tím moje snažení končí a budu to muset odvíst do servisu. Už si stím nevím rady. Na volnoběh jde motor klidně ale v nízkých otáčkách. Zhruba 400. Nevíte o nějakým dobrým servisu? Sem z Tanvaldu. Díky
A už je tu další průšvih. Nastartuju a při rozjezdu to chcípne. Potom dlouhý startování s pomocí plynu. Nakonec to chytlo. Pak auto jelo normálně. Zítra vyčistí škrtící klapku a tím moje snažení končí a budu to muset odvíst do servisu. Už si stím nevím rady. Na volnoběh jde motor klidně ale v nízkých otáčkách. Zhruba 400. Nevíte o nějakým dobrým servisu? Sem z Tanvaldu. Díky
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10662
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Cukání motoru v nízkých otáčkách
400? Na tolik to nepojede. I volnohěh je ca. 750.Brouček píše:To mi tam dal známější v servisu. Já autům moc nerozumím. Sem jen blbě kuchař :-P
A už je tu další průšvih. Nastartuju a při rozjezdu to chcípne. Potom dlouhý startování s pomocí plynu. Nakonec to chytlo. Pak auto jelo normálně. Zítra vyčistí škrtící klapku a tím moje snažení končí a budu to muset odvíst do servisu. Už si stím nevím rady. Na volnoběh jde motor klidně ale v nízkých otáčkách. Zhruba 400. Nevíte o nějakým dobrým servisu? Sem z Tanvaldu. Díky
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
Re: Cukání motoru v nízkých otáčkách
No právě na volnoběh to jde ve 400 otáčkách. Když se to rozjede tak to jede normálně. Mohlo by to bejt tou škrtící klapkou?