Cukání motoru v nízkých otáčkách

Většina našich vozů má konstrukčně stejné motory. Proto i řešení potíží je možné řešit společně
Brouček
Nováček
Nováček
Příspěvky: 39
Registrován: ned zář 16, 2018 2:22 pm
Jméno a příjmení: Václav Gebert

Cukání motoru v nízkých otáčkách

Příspěvek od Brouček »

Nazdar vespolek. Mám problém s legem. Je 2004 dvoulitr 101 kW. S plynem :-(
Auto začalo v nižších otáčkách cukat jako blázen. Dělá to na plyn i na benzín. Vyměnil jsem svíčky, kabely,zapalovací modul. Je to o něco lepší ale pořád to není ono. Poradí někdo?
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48967
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání motoru v nízkých otáčkách

Příspěvek od VDC »

Upravil jsem ti název tématu a přesunul ho do jiné sekce.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7815
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Cukání motoru v nízkých otáčkách

Příspěvek od mnov »

VN část zapalování máš novou.
Jak je na tom vůle ventilů a rozvody?
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Doro
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4034
Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
Bydliště: Valašsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání motoru v nízkých otáčkách

Příspěvek od Doro »

klapka vzduchu - solenoidový váleček ...pokud tam je, tak prvně totok, až pak šecko ostatní.
....myslím tím vyčistit od sazí.... ;-D
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Bodyšek
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1706
Registrován: pát úno 10, 2017 1:30 pm
Jméno a příjmení: Bohumil Kohout
Bydliště: Teplice nad Bečvou č.13

Re: Cukání motoru v nízkých otáčkách

Příspěvek od Bodyšek »

Vaha vzduchu . Kolisaji ti otacky na volnobeh?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7815
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Cukání motoru v nízkých otáčkách

Příspěvek od mnov »

Bodyšek píše:Vaha vzduchu .
Co to je? To naše auta nepotřebují. :-)
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Brouček
Nováček
Nováček
Příspěvky: 39
Registrován: ned zář 16, 2018 2:22 pm
Jméno a příjmení: Václav Gebert

Re: Cukání motoru v nízkých otáčkách

Příspěvek od Brouček »

Díky vám všem za ochotu a rady. Dneska jsem to odhalil. Byla prasklá svíčka na čtvrtým válci. Ale ještě sem se stím nesetkal. Byla prasklá uvnitř toho porcelánu. Nechápu. Tak se tady mějte a ještě jednou děkuji všem.
Uživatelský avatar
dethroned
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2236
Registrován: pon čer 07, 2010 6:09 pm
Bydliště: Brno

Re: Cukání motoru v nízkých otáčkách

Příspěvek od dethroned »

Váha vzduchu na 101kW není. Radši bych se fakt podíval na ventilové vůle.
Outback 2.5 BS9 CVT MY18 129kW
ex - Outback 2.5 BI-Fuel BP9 4AT MY09 127kW LPG BRC
Obrázek
ex - Legacy 2.0R Wagon BP5 5MT MY07 121kW
Obrázek
ex - Legacy 2.0i Wagon BP5 5MT MY04 101kW LPG PRINS
Obrázek
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20532
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Cukání motoru v nízkých otáčkách

Příspěvek od námořník »

Prasklá nová svíčka?
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Brouček
Nováček
Nováček
Příspěvky: 39
Registrován: ned zář 16, 2018 2:22 pm
Jméno a příjmení: Václav Gebert

Re: Cukání motoru v nízkých otáčkách

Příspěvek od Brouček »

Přesně tak. Dával je tam mechanik se slovy tyhle svíčky vydrží. Mimochodem jedna svíčka stála čtyři kila. Jde na reklamaci....
Uživatelský avatar
RadekN
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2412
Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
Jméno a příjmení: Radek Novák
Bydliště: Krupka u Teplic

Re: Cukání motoru v nízkých otáčkách

Příspěvek od RadekN »

A je nějaký důvod dávat takhle drahé svíčky? Do 101kw by měly pasovat NGK BKR6E-11 a to jsou dobré svíčky za 50Kč/kus.
Uživatelský avatar
dethroned
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2236
Registrován: pon čer 07, 2010 6:09 pm
Bydliště: Brno

Re: Cukání motoru v nízkých otáčkách

Příspěvek od dethroned »

RadekN píše:A je nějaký důvod dávat takhle drahé svíčky? Do 101kw by měly pasovat NGK BKR6E-11 a to jsou dobré svíčky za 50Kč/kus.
přesně tak! a vydrží 50 000 km na LPG bez problému.
Outback 2.5 BS9 CVT MY18 129kW
ex - Outback 2.5 BI-Fuel BP9 4AT MY09 127kW LPG BRC
Obrázek
ex - Legacy 2.0R Wagon BP5 5MT MY07 121kW
Obrázek
ex - Legacy 2.0i Wagon BP5 5MT MY04 101kW LPG PRINS
Obrázek
Brouček
Nováček
Nováček
Příspěvky: 39
Registrován: ned zář 16, 2018 2:22 pm
Jméno a příjmení: Václav Gebert

Re: Cukání motoru v nízkých otáčkách

Příspěvek od Brouček »

To mi tam dal známější v servisu. Já autům moc nerozumím. Sem jen blbě kuchař :-P
A už je tu další průšvih. Nastartuju a při rozjezdu to chcípne. Potom dlouhý startování s pomocí plynu. Nakonec to chytlo. Pak auto jelo normálně. Zítra vyčistí škrtící klapku a tím moje snažení končí a budu to muset odvíst do servisu. Už si stím nevím rady. Na volnoběh jde motor klidně ale v nízkých otáčkách. Zhruba 400. Nevíte o nějakým dobrým servisu? Sem z Tanvaldu. Díky :-S
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10623
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: Cukání motoru v nízkých otáčkách

Příspěvek od Mira »

Brouček píše:To mi tam dal známější v servisu. Já autům moc nerozumím. Sem jen blbě kuchař :-P
A už je tu další průšvih. Nastartuju a při rozjezdu to chcípne. Potom dlouhý startování s pomocí plynu. Nakonec to chytlo. Pak auto jelo normálně. Zítra vyčistí škrtící klapku a tím moje snažení končí a budu to muset odvíst do servisu. Už si stím nevím rady. Na volnoběh jde motor klidně ale v nízkých otáčkách. Zhruba 400. Nevíte o nějakým dobrým servisu? Sem z Tanvaldu. Díky
400? Na tolik to nepojede. I volnohěh je ca. 750.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
Brouček
Nováček
Nováček
Příspěvky: 39
Registrován: ned zář 16, 2018 2:22 pm
Jméno a příjmení: Václav Gebert

Re: Cukání motoru v nízkých otáčkách

Příspěvek od Brouček »

No právě na volnoběh to jde ve 400 otáčkách. Když se to rozjede tak to jede normálně. Mohlo by to bejt tou škrtící klapkou?
Odpovědět

Zpět na „Motor“