Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Olej do kompresoru klimatizace 
Autor Zpráva
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Příspěvky: 287
Bydliště: okres Česká Lípa
Ahoj všichni. Po výměně motoru hledám co a kam nalít do kompresoru klimatizace u Forestra SF. Víme jen, že tam nějaký olej být musí a že něco po demontáži vyteklo.
Chladivo doplní chlaďař, ale než tam dojedem, tak by se mohl kompresor zadžít. Díky za rady!

_________________
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT *2005, v provozu
Forester SF5LJ, 2.0 MT *1999, čeká na jaro :-(
Forester SF5LJ, 2.0 MT *1999, čeká na motor
Forester SF5LJ, 2.0 MT *1999, čeká na rekonstrukci do DEPOZITu dán, seberem mu motor
Legacy BG7LJ, 2.2 MT *1996, v DEPOZITu


pon zář 17, 2018 9:13 am
Profil
Online
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 10, 2016 7:43 am
Příspěvky: 3372
Bydliště: Most
Když tam není chladivo, ani určitě nezapneš klimu, tak se kompresor netočí. Takže se nemůže zadřít. Olej tam dává taky chlaďař, resp. ta plnička.

_________________
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat


pon zář 17, 2018 9:18 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 17, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 6870
Bydliště: Brno
Olej se přidává do chladiva a i při sníženým tlaku ji nezapneš. Pojistka, aby se ten komresor nezadřel. =)

_________________
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem - RIP : bohužel ji někdo rozmlátil.


pon zář 17, 2018 7:19 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 6901
Bydliště: Valašsko
Je to tak,navíc mám pocit,že ten olej tam zůstává jako poslední,i když je to téměř prázdné,či úplně,to by musela být díra jak kráva(no a pak to stejně nesepneš)ale možná se pletu.Nějak si matně vzpomínám,že mě tohleto kdysi pradávno říkával chlaďař.

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


pon zář 17, 2018 7:36 pm
Profil
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: úte zář 18, 2018 9:55 pm
Příspěvky: 8
Ale systém nesmí být moc dlouho /týdny/ bez chladiva/oleje, kladívka kompresoru zaschnou a neodlepí se.
Nikdy nekupovat z vrakoviště kompresor vymontovaný, z regálu, kde schnul rok.


ned říj 14, 2018 9:48 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 6901
Bydliště: Valašsko
To mě přijde tak nějak logické,já mluvil o používaném kompresoru,alespoň raz za rok třeba ;) Ale dobrá připomínka,jo =)

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


ned říj 14, 2018 9:52 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Příspěvky: 287
Bydliště: okres Česká Lípa
Aha - takže po výměně motoru (spojky), když se rozpojil chladící okruh, tak honem ke chlaďařovi, aby to komresor rozdejchal, i když nutně klimu nepotřebuju? To není dobré... Ty starčí auta co mám, tak ani tlak v okruhu nemají, takže počítat s výměnou kompresorů?

To jsem netušil a i tak jsem měl a mám pocit, že by tam nějaký olej chtělo šplíchnout....

_________________
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT *2005, v provozu
Forester SF5LJ, 2.0 MT *1999, čeká na jaro :-(
Forester SF5LJ, 2.0 MT *1999, čeká na motor
Forester SF5LJ, 2.0 MT *1999, čeká na rekonstrukci do DEPOZITu dán, seberem mu motor
Legacy BG7LJ, 2.2 MT *1996, v DEPOZITu


čtv říj 18, 2018 4:39 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 7 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: