Stránka 1 z 1

Pokles otáček po vyřazení

Napsal: stř črc 04, 2018 1:50 pm
od vodi
Nějakou dobu jsem jezdil bez koncových dílů výfuku. V práci jsem napasoval a navařil zadní rovné trubky bez tlumiče a od tý doby se po vyřazení zhoupne volnoběh, auto se zatřese, ale nechcípne. Tak jsem udělal ''naučení volnoběhu'' podle tohoto návodu https://www.subaruforester.org/vbulleti ... ct-154161/ a těsně před vypnutím motoru se zatřáls a rozvítil chceck engine. Závada P0130. Chybu jsem smazal, šel jsem to project, ale to zhoupnutí volnoběhu se děje stále
Legacy 2007, 2.0, 121kW

Netuší někdo co se to dějě? Něco od vyčištění klapky až po zdechlou lambdu svařováním?

Re: Pokles otáček po vyřazení

Napsal: stř črc 04, 2018 10:52 pm
od mnov
Tak to je snad jasné. Změnil se tlak a podmínky ve výfukovém potrubí a lambda sonda přestala fungovat. ::-(((

Re: Pokles otáček po vyřazení

Napsal: čtv črc 05, 2018 12:24 am
od Albi
Po odpojení baterky to mé má problém udržet volnoběh taky, srovná se to po pár desítkách km ... zkus jezdit ...
Ale ... tys odstranil tlumiče, nebo jsem to špatně pochopil??

Re: Pokles otáček po vyřazení

Napsal: čtv črc 05, 2018 10:27 am
od dethroned
začal bych tím, že bych vyměnil tu lambdu. vyhodil jsi jen zadní tlumič ne? kat jsi tam nechal, snad :-D

Re: Pokles otáček po vyřazení

Napsal: čtv črc 05, 2018 3:16 pm
od vodi
Albi píše:Po odpojení baterky to mé má problém udržet volnoběh taky, srovná se to po pár desítkách km ... zkus jezdit ...
Zkusim chvíli jezdit

Vyhodil jsem jen zadní tlumič. kat a střed zůstal sériovej. Kouknu ještě na klapku, EGR,..

Re: Pokles otáček po vyřazení

Napsal: stř črc 25, 2018 1:52 pm
od vodi
Tak po dělším ježdění se ten volnoběh opravdu uklidnil. Ale po delším stání na volnoběh (10 minut) se rozsvítí kontrolka motoru a začne podle mě běžet na tři válce. Po dalším nastartování je to ok.