Pokles otáček po vyřazení

Většina našich vozů má konstrukčně stejné motory. Proto i řešení potíží je možné řešit společně
Odpovědět
vodi
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 119
Registrován: čtv úno 08, 2018 3:35 pm
Bydliště: Plzeň, Vimperk

Pokles otáček po vyřazení

Příspěvek od vodi »

Nějakou dobu jsem jezdil bez koncových dílů výfuku. V práci jsem napasoval a navařil zadní rovné trubky bez tlumiče a od tý doby se po vyřazení zhoupne volnoběh, auto se zatřese, ale nechcípne. Tak jsem udělal ''naučení volnoběhu'' podle tohoto návodu https://www.subaruforester.org/vbulleti ... ct-154161/ a těsně před vypnutím motoru se zatřáls a rozvítil chceck engine. Závada P0130. Chybu jsem smazal, šel jsem to project, ale to zhoupnutí volnoběhu se děje stále
Legacy 2007, 2.0, 121kW

Netuší někdo co se to dějě? Něco od vyčištění klapky až po zdechlou lambdu svařováním?
Subaru Legacy 2.0R 121kW '07
Mazda MX-5 1.8 107kW '01
Škoda Felicia 1.3MPi 50kW '98
-->https://voderamartin.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7813
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Pokles otáček po vyřazení

Příspěvek od mnov »

Tak to je snad jasné. Změnil se tlak a podmínky ve výfukovém potrubí a lambda sonda přestala fungovat. ::-(((
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Uživatelský avatar
Albi
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3126
Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Albert Němčík
Bydliště: Železná Ruda / Praha

Re: Pokles otáček po vyřazení

Příspěvek od Albi »

Po odpojení baterky to mé má problém udržet volnoběh taky, srovná se to po pár desítkách km ... zkus jezdit ...
Ale ... tys odstranil tlumiče, nebo jsem to špatně pochopil??
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
Uživatelský avatar
dethroned
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2236
Registrován: pon čer 07, 2010 6:09 pm
Bydliště: Brno

Re: Pokles otáček po vyřazení

Příspěvek od dethroned »

začal bych tím, že bych vyměnil tu lambdu. vyhodil jsi jen zadní tlumič ne? kat jsi tam nechal, snad :-D
Outback 2.5 BS9 CVT MY18 129kW
ex - Outback 2.5 BI-Fuel BP9 4AT MY09 127kW LPG BRC
Obrázek
ex - Legacy 2.0R Wagon BP5 5MT MY07 121kW
Obrázek
ex - Legacy 2.0i Wagon BP5 5MT MY04 101kW LPG PRINS
Obrázek
vodi
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 119
Registrován: čtv úno 08, 2018 3:35 pm
Bydliště: Plzeň, Vimperk

Re: Pokles otáček po vyřazení

Příspěvek od vodi »

Albi píše:Po odpojení baterky to mé má problém udržet volnoběh taky, srovná se to po pár desítkách km ... zkus jezdit ...
Zkusim chvíli jezdit

Vyhodil jsem jen zadní tlumič. kat a střed zůstal sériovej. Kouknu ještě na klapku, EGR,..
Subaru Legacy 2.0R 121kW '07
Mazda MX-5 1.8 107kW '01
Škoda Felicia 1.3MPi 50kW '98
-->https://voderamartin.rajce.idnes.cz/
vodi
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 119
Registrován: čtv úno 08, 2018 3:35 pm
Bydliště: Plzeň, Vimperk

Re: Pokles otáček po vyřazení

Příspěvek od vodi »

Tak po dělším ježdění se ten volnoběh opravdu uklidnil. Ale po delším stání na volnoběh (10 minut) se rozsvítí kontrolka motoru a začne podle mě běžet na tři válce. Po dalším nastartování je to ok.
Subaru Legacy 2.0R 121kW '07
Mazda MX-5 1.8 107kW '01
Škoda Felicia 1.3MPi 50kW '98
-->https://voderamartin.rajce.idnes.cz/
Odpovědět

Zpět na „Motor“