Ztráta výkonu při rozjezdu
- George
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 482
- Registrován: sob říj 08, 2016 10:48 am
- Jméno a příjmení: Jiří Otisk
- Bydliště: Mokre Lazce
Re: Ztráta výkonu při rozjezdu
Jo to probihalo cele leto. Bez vetsiho efektu.
Subaru BRZ 2016 MT Sport Limited - vlakno o aute.
Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC
Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24183
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Ztráta výkonu při rozjezdu
Aha,tak tuhel fázi už máš aspoň za s sebou...
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7815
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Ztráta výkonu při rozjezdu
Ještě mě napadla souvislost s horším ohříváním lambdy v důsledku chybějící pumpy sekundárního vzduchu. Ta má snad sloužit k rychlejšímu ohřátí katalyzátoru?
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- George
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 482
- Registrován: sob říj 08, 2016 10:48 am
- Jméno a příjmení: Jiří Otisk
- Bydliště: Mokre Lazce
Re: Ztráta výkonu při rozjezdu
Tohle jsem vyloucil ze dvou duvodu:mnov píše:Ještě mě napadla souvislost s horším ohříváním lambdy v důsledku chybějící pumpy sekundárního vzduchu. Ta má snad sloužit k rychlejšímu ohřátí katalyzátoru?
1. rok to jezdilo s bajpasem v pohode
2. vstrikovani vzduchu primo za vyfukovy ventil zajisti prohoreni bohatejsi smesi po startu, cimz se zahreje katalyzator a zaroven se snizi obsah HC sracek ktere zatim nemuze studeny katalyzator oxidovat. Navic lambda ktera bere 8A (100W cca) na vyhrivani se na 300 stupnu rozzhavi behem par vterin. Takze ta s timhle prinosem vubec nepocita.
Subaru BRZ 2016 MT Sport Limited - vlakno o aute.
Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC
Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7815
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Ztráta výkonu při rozjezdu
No jak myslíš, ale já bych to nevylučoval.
U mého motoru, který pumpu nemá začne řídit dle lambdy po více než 30s. Má to jinou sondu, za studena si bere 10A na žhavení.
Program ECU počítá s něčím, co tam není. Zkusil bych to po startu nechat déle prohřát na volnoběh.
U mého motoru, který pumpu nemá začne řídit dle lambdy po více než 30s. Má to jinou sondu, za studena si bere 10A na žhavení.
Program ECU počítá s něčím, co tam není. Zkusil bych to po startu nechat déle prohřát na volnoběh.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- George
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 482
- Registrován: sob říj 08, 2016 10:48 am
- Jméno a příjmení: Jiří Otisk
- Bydliště: Mokre Lazce
Re: Ztráta výkonu při rozjezdu
OK, to neni spatny napad. Vyzkousim.mnov píše:No jak myslíš, ale já bych to nevylučoval.
U mého motoru, který pumpu nemá začne řídit dle lambdy po více než 30s. Má to jinou sondu, za studena si bere 10A na žhavení.
Program ECU počítá s něčím, co tam není. Zkusil bych to po startu nechat déle prohřát na volnoběh.
Subaru BRZ 2016 MT Sport Limited - vlakno o aute.
Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC
Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC
Re: Ztráta výkonu při rozjezdu
Nejsem odborník na elektriku, ale fakt tam po tom tenkym drátu teče 10A ?
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7815
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Ztráta výkonu při rozjezdu
Ten drát zas není tak tenký. Má tenkou izolaci, tak se to možná zdá. Těch 10A tam teče cca 20s po startu a pak se to pohybuje okolo 6A.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22554
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Ztráta výkonu při rozjezdu
Ono podle mě i celkově mi přijdou všude ty dráty poddimenzované. K zásuvce jištěné 15A vede taky drátek, který bych já použil na vláčky
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7815
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Ztráta výkonu při rozjezdu
Měď je drahá, tak využívají maximální proudovou hustotu.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22554
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Ztráta výkonu při rozjezdu
No, když už jsem to nakousl, tak si ještě zaofftopicuju (třeba to pak někdo přesune). Chtěl jsem si pořídit 600W AC měnič a narvat ho někam do interiéru. Jakým průřezem licny bys to připojil? Mně z toho vyšlo, že tak 16mm2 by asi šlo (na hraně), ale furt mi to přijde jako příliš tlustej kabel na to, abych se dal protáhnout nepozorovaně autem k baterce
(že bych nějak nutně potřeboval 600W, ale vycházely mi poměrem cena / výkon asi nejlíp a když už tam bude, tak by to zbytek instalace měl zvládat ).
(že bych nějak nutně potřeboval 600W, ale vycházely mi poměrem cena / výkon asi nejlíp a když už tam bude, tak by to zbytek instalace měl zvládat ).
- George
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 482
- Registrován: sob říj 08, 2016 10:48 am
- Jméno a příjmení: Jiří Otisk
- Bydliště: Mokre Lazce
Re: Ztráta výkonu při rozjezdu
Vsechno je podmineno zadanim. Pokud jsi ochoten prijmout ze pri spickovem odberu tech 600W ti 50W zustane na kabelu tak staci i 5mm^2. (pocitam 5m dlouhy privod pri tabulkovem odporu vyrobce 3.8ohm/km) . S 10mm^2 uz jsi dostatecne v pohode, 5W tepla na metr kabelu neni takova tragedie.
Subaru BRZ 2016 MT Sport Limited - vlakno o aute.
Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC
Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7815
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Ztráta výkonu při rozjezdu
Na těch 50A bych dal klidně 6mm2.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- George
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 482
- Registrován: sob říj 08, 2016 10:48 am
- Jméno a příjmení: Jiří Otisk
- Bydliště: Mokre Lazce
Re: Ztráta výkonu při rozjezdu
Jasne, taky by slo, uvazoval jsem ale 80stupnu okolni teplotu, a dlouhodobou max zatez. takze proto idelane 10mm. Ale jak rikam to je dle pozadavku na pouziti.
Subaru BRZ 2016 MT Sport Limited - vlakno o aute.
Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC
Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7815
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Ztráta výkonu při rozjezdu
Já bych nakonec také asi volil 10mm2.
Jen ještě přidám jeden .
Někdy je s dokonalým přívodem ke spotřebiči i problém. Pokud zapojím invertor MIG/MAG do zásuvky přímo na rozvaděči, tak mi to okamžitě vyhodí jistič. Musím to dát přes prodlužku, nebo do nějaké vzdálenější zásuvky.
Jen ještě přidám jeden .
Někdy je s dokonalým přívodem ke spotřebiči i problém. Pokud zapojím invertor MIG/MAG do zásuvky přímo na rozvaděči, tak mi to okamžitě vyhodí jistič. Musím to dát přes prodlužku, nebo do nějaké vzdálenější zásuvky.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT