Vynechávání motoru v tahu

Většina našich vozů má konstrukčně stejné motory. Proto i řešení potíží je možné řešit společně
Odpovědět
Uživatelský avatar
Kachýnka
Nováček
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: úte srp 15, 2017 9:13 pm
Jméno a příjmení: Katka Piacseková
Bydliště: Zliv

Vynechávání motoru v tahu

Příspěvek od Kachýnka »

Prosím o radu, co všechno zkouknout... V tahu (a náhodně) přestává motor táhnout - mezi 4000-4500 ot... Myslím, že jede jen na tři válce... třeba i dvakrát, třikrát "cukne" a pak zase pokračuje v tahu. Diagnostika nic nehlásí.
(Motor EJ205 turbo 165kW)
Uživatelský avatar
parabolD
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2168
Registrován: sob pro 29, 2012 10:43 am
Jméno a příjmení: Tomas Dobner
Bydliště: Plzeň - Božkov

Re: Vynechávání motoru v tahu

Příspěvek od parabolD »

Jestli opravdu dochází ke kratičkým výpadkům, ECU nemusí missfire diagnostikovat - za jízdy diagnostikou monitorovat zapalování, ssm tomu tuším říká roughness monitoring a uvidíš na kterých válcích. Pokud jen selektivně, svíčka cívka vstrik (a cesty k nim), pokud na všech naráz , tak nevím - asi nějaká elektrika kolem ECU (což ale může být i u jednotlivých... :( ) a nebo palivo (přívod). No, tohle se nehledá jednoduše...
___________________________
ex Outback H6 3.0 MY02

B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back :)
Uživatelský avatar
ok1mpx
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1344
Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
Bydliště: okres Česká Lípa

Re: Vynechávání motoru v tahu

Příspěvek od ok1mpx »

U mě to bylo připáleným olejem zahnojené svíčky zvenku, očistil jsem je a dutiny zapalovacích kabelů vypláchnul benzínem nebo lihem, už nevím...
na svíčkách byly i stopy po oblouku. U těchto motorů je vysokonapěťový impuls dáván na obě svíčky přední, a pak zadní. Zkrat na pravé svíčce pak způsobí vynechání zápalu na levé. Blbě se to hledá...
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Uživatelský avatar
Kachýnka
Nováček
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: úte srp 15, 2017 9:13 pm
Jméno a příjmení: Katka Piacseková
Bydliště: Zliv

Re: Vynechávání motoru v tahu

Příspěvek od Kachýnka »

Tak fakt že jo - bylo to svíčkama… Sice nový, ale "chybný" - v tahu to neupálily a občas některá vynechala... Špatná volba... Mám tam teď jiné a jezdí to jako ďas :-)
Uživatelský avatar
jazzhill
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 253
Registrován: úte črc 20, 2010 6:56 pm
Jméno a příjmení: Ota Černý
Bydliště: Krkonoše

Re: Vynechávání motoru v tahu

Příspěvek od jazzhill »

Jakoby mi někdo přes noc namontoval na SG omezovač. Na 3000 ot. končím.... Kuře nesvítí, má někdo radu ?
Forester 2.0X MY05, Impreza 2.0R 110kW MY07
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24183
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Vynechávání motoru v tahu

Příspěvek od sima »

Kachýnka píše:Tak fakt že jo - bylo to svíčkama… Sice nový, ale "chybný" - v tahu to neupálily a občas některá vynechala... Špatná volba... Mám tam teď jiné a jezdí to jako ďas
A jaké jsi tam předtím teda dal,značka?
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
jazzhill
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 253
Registrován: úte črc 20, 2010 6:56 pm
Jméno a příjmení: Ota Černý
Bydliště: Krkonoše

Re: Vynechávání motoru v tahu

Příspěvek od jazzhill »

....tak už se mi rozsvítilo i kuře <:-<
Forester 2.0X MY05, Impreza 2.0R 110kW MY07
mari75
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3400
Registrován: pon říj 31, 2016 10:47 am

Re: Vynechávání motoru v tahu

Příspěvek od mari75 »

Když se Ti rozsvítilo kuře, tak jakou chybu to napsalo? Ono to totiž může být cokoliv. Lambda, svíčky, kat., egr, škrtící klapka, výfuk?
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Uživatelský avatar
jazzhill
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 253
Registrován: úte črc 20, 2010 6:56 pm
Jméno a příjmení: Ota Černý
Bydliště: Krkonoše

Re: Vynechávání motoru v tahu

Příspěvek od jazzhill »

Nemám čas zajet na diagostiku, ale výfuk je děravej jak ústa staré ženy - podle sluchu, zespoda jsem to neviděl.
Forester 2.0X MY05, Impreza 2.0R 110kW MY07
mari75
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3400
Registrován: pon říj 31, 2016 10:47 am

Re: Vynechávání motoru v tahu

Příspěvek od mari75 »

Objednej si v nějakém e-shopu ELM 327 a budeš aspoň vědět, co to píše za chybu.
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Uživatelský avatar
jazzhill
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 253
Registrován: úte črc 20, 2010 6:56 pm
Jméno a příjmení: Ota Černý
Bydliště: Krkonoše

Re: Vynechávání motoru v tahu

Příspěvek od jazzhill »

Už to přestalo a zhaslo ,,,,| (*_^) |,,,, , dle mechanika množná špatný palivo.
Forester 2.0X MY05, Impreza 2.0R 110kW MY07
Uživatelský avatar
jazzhill
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 253
Registrován: úte črc 20, 2010 6:56 pm
Jméno a příjmení: Ota Černý
Bydliště: Krkonoše

Re: Vynechávání motoru v tahu

Příspěvek od jazzhill »

Opět omezovač. Auto mám u Martince - příprava na TK. Nový výfuk, přední lambda, náplně, filtry. A teď mi volá - motor na 3300 ot. přestává jet, na jakýkoli kvalt i na volnoběh, diagnostika nic nehlásí [FUCK PC]
Prosím o radu, nápad, má někdo zkušenost :-|
Forester 2.0X MY05, Impreza 2.0R 110kW MY07
yeti
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2972
Registrován: úte říj 26, 2010 3:20 pm

Re: Vynechávání motoru v tahu

Příspěvek od yeti »

...držet to do 3000? 8-?
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Uživatelský avatar
jazzhill
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 253
Registrován: úte črc 20, 2010 6:56 pm
Jméno a příjmení: Ota Černý
Bydliště: Krkonoše

Re: Vynechávání motoru v tahu

Příspěvek od jazzhill »

Tak vyřešeno, anabáze spíš do "co mně nadzvedlo mandle" a "okenní folie".
Byl rozsypaný sací koš benzinového čerpadla tím poškozené čerpadlo a zanesený palivový filtr. Výměna čerpdla, vyčištění nádrže a filtru - hurá všechno o.k. [WINNER] Při měření emisí zase pro změnu zůstal plyn viset na 5000ot. = škrtící klapka a motorek volnoběhu - výměna. :-/ (3x cesta Do Mříčný za dva dny). A ve finále nehomologovaný okenní folie - myslel jsem, že u N1 tam může být i papundekl >:-&
Výsledná cena 29.000,- s ujištěním, jak jsem pořídil levně X-&
Forester 2.0X MY05, Impreza 2.0R 110kW MY07
Odpovědět

Zpět na „Motor“