Koroze trubek chlazení motoru H6 180kW
Re: Koroze trubek chlazení motoru H6 180kW
Já měnil celou tu trubku dole před motorem, která rozděluje vodu mezi výměník voda/olej a voda/ATF. Ty, co jsou zalisovaný, naštěstí nemám v tak hroznym stavu. Ta trubka + hadice a spony vyšla originál něco málo přes 2k. Zbytek, co jsou z pod auta dostupný, jsem aspoň natřel.
Viz konec příspěvku a odkazy v něm: viewtopic.php?f=39&t=3116&start=315#p259216
EDIT: Jinak teda to auto vypadá zespoda, aspoň podle fotek, dost hrozně. Asi hůř než moje, než jsem ho aspoň trochu ošetřil a to bylo teda dost hrozný. Doporučuju co nejdřív nějakou ozdravnou kůru.
Viz konec příspěvku a odkazy v něm: viewtopic.php?f=39&t=3116&start=315#p259216
EDIT: Jinak teda to auto vypadá zespoda, aspoň podle fotek, dost hrozně. Asi hůř než moje, než jsem ho aspoň trochu ošetřil a to bylo teda dost hrozný. Doporučuju co nejdřív nějakou ozdravnou kůru.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- Sech
- Nováček
- Příspěvky: 24
- Registrován: ned říj 23, 2016 4:36 pm
- Jméno a příjmení: Josef Vosika
- Bydliště: Kousek za PHA
Re: Koroze trubek chlazení motoru H6 180kW
Právě, že nejvíc je chycený jen ten předek pod chladičem a trubky, zbytek není tak hrozný.
Bohužel jsem se k ošetření spodku auta do podzimu nedostal a v zimě to dělat je komplikovaný
Bohužel jsem se k ošetření spodku auta do podzimu nedostal a v zimě to dělat je komplikovaný
Outback H6 MY07 (2017)
Forester SG MY07 (2009)
Wartburg353>>Swift 1.0>>Felda 1.3>>Escort1.8TD >>
Forester SG MY07 (2009)
Wartburg353>>Swift 1.0>>Felda 1.3>>Escort1.8TD >>
Re: Koroze trubek chlazení motoru H6 180kW
Jj, myslel jsem jenom předek. U mě to bylo stejný. Ta přepážka pod chladičem, trubky a jinak to celkem šlo.Sech píše:Právě, že nejvíc je chycený jen ten předek pod chladičem a trubky, zbytek není tak hrozný.
Bohužel jsem se k ošetření spodku auta do podzimu nedostal a v zimě to dělat je komplikovaný
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49188
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze trubek chlazení motoru H6 180kW
Když to vidím a čtu, co stojí nový díl, tak bych teda jako první řešení ty trubky zkusil odvrtat, říznout do hliníku géčkovej závit a zalepit tam nerezový šroubení. Až když by tenhle pokus nevyšel a já si říkám, proč by vyjít neměl, bych za to položil na prkno takový prachy za nový díl.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- schmako
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1258
- Registrován: stř srp 23, 2017 5:04 pm
- Jméno a příjmení: Ondřej M.
- Bydliště: Praha 6
Re: Koroze trubek chlazení motoru H6 180kW
To je neveselé čtení, když si za týden jedu pro stejného Oťase :0 Musím pak hned zkontrolovat.
Odesláno z mého Redmi Note 4X pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Redmi Note 4X pomocí Tapatalk
Subaru Outback 3.0R ExeNavi AT MY2007 zvaný: Otokar
Audi A6 C6 2006 - 2,7 TDi V6 MT - sedan s měchy, zvaný: Überauto
Škoda Octavia 2.0MPi kombi 4*4 MT (Ex do 2018)
Trabant T601 combi rv 1986 (Ex do 2016)
Audi A6 C6 2006 - 2,7 TDi V6 MT - sedan s měchy, zvaný: Überauto
Škoda Octavia 2.0MPi kombi 4*4 MT (Ex do 2018)
Trabant T601 combi rv 1986 (Ex do 2016)
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19126
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Koroze trubek chlazení motoru H6 180kW
predsedo - tobe to zni jako jasne reseni ...
ale .. tohle si naprosta většina lidi neudela ...
nebo nenajde nekoho kdo se nad tim zamysli ...
a kdyz najde, da se na to spolehnout? (taky to nebude zadarmo .. a pokus omyl neni asi idealni ...)
nemyslim, ze je moc (spis vyjimky) takovych lidi, jako jsi ty, co to udelaji s rozmyslem a tak, ze se na to da spolehnout ...
myslim, ze muzes rozsirit pole pusobnosti
ale .. tohle si naprosta většina lidi neudela ...
nebo nenajde nekoho kdo se nad tim zamysli ...
a kdyz najde, da se na to spolehnout? (taky to nebude zadarmo .. a pokus omyl neni asi idealni ...)
nemyslim, ze je moc (spis vyjimky) takovych lidi, jako jsi ty, co to udelaji s rozmyslem a tak, ze se na to da spolehnout ...
myslim, ze muzes rozsirit pole pusobnosti
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49188
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze trubek chlazení motoru H6 180kW
No já vím, že si to každý doma neudělá. Já se spíš snažím uvažovat o levnějším řešení. Repektive o pokusu to opravit, než se bude vyndavat motor a měnit díl za takový peníze.
A samozřejmě vůbec netvrdím, že to bude fungovat. Ale jestli je ta díra rozměrově blízká nějakýmu G závitu, tak bych to zkusil. Třeba vnitřní G 1/2" závitník stojí 4 stovky. To by i za neúspěšnou zkoušku stálo.
A samozřejmě vůbec netvrdím, že to bude fungovat. Ale jestli je ta díra rozměrově blízká nějakýmu G závitu, tak bych to zkusil. Třeba vnitřní G 1/2" závitník stojí 4 stovky. To by i za neúspěšnou zkoušku stálo.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Koroze trubek chlazení motoru H6 180kW
Přesně tak jak říká Tom, kdybych toho svýho neprodal Kubovi, tak by do toho pokusu na určitě jaře šel. Brácha dělá ve strojařině a je schopný vyrobit kde co, mašiny i různý fidlátka má, takže bych to taky odvrtal a zkusil tam napálit šroubení, to se přece musí povést......a když ne, tak to vyhodím jen o trochu víc dojebaný . Horší potom bude natvarovat nový nerezový trubky, ale to taky to nemůže být nepřekonatelný problém a potom už by to bylo nafurt ......něco jako ty nerez výfuky
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
Re: Koroze trubek chlazení motoru H6 180kW
Takhle teoreticky bych se bál rozdílný tepelný roztažnosti. Ale to se samozřejmě dá ověřit.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- Sech
- Nováček
- Příspěvky: 24
- Registrován: ned říj 23, 2016 4:36 pm
- Jméno a příjmení: Josef Vosika
- Bydliště: Kousek za PHA
Re: Koroze trubek chlazení motoru H6 180kW
Trochu mě třeba straší, aby se při odvrtání nedostala dovnitř nějaká špona. Proto bych byl rád, aby to případně dělal někdo, kdo s tím má už nějakou zkušenost. Jinak si myslím, že spáchat to, by neměl být až takový problém.
Zatím ze všech servisů mám k tomuto odmítavý postoj (možná netěsnost, pracnost, nejistý výsledek ..). Holt kus za kus je pro ně nejjednodušší.
Bydlím kousek od D1-Ex21, když by jste o někom v dosahu kolem PHA věděli, zkuste dát kontakt.
Zatím ze všech servisů mám k tomuto odmítavý postoj (možná netěsnost, pracnost, nejistý výsledek ..). Holt kus za kus je pro ně nejjednodušší.
Bydlím kousek od D1-Ex21, když by jste o někom v dosahu kolem PHA věděli, zkuste dát kontakt.
Outback H6 MY07 (2017)
Forester SG MY07 (2009)
Wartburg353>>Swift 1.0>>Felda 1.3>>Escort1.8TD >>
Forester SG MY07 (2009)
Wartburg353>>Swift 1.0>>Felda 1.3>>Escort1.8TD >>
- klimat
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 321
- Registrován: sob kvě 22, 2010 7:46 am
- Jméno a příjmení: Tomas Klima
- Bydliště: Benešov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze trubek chlazení motoru H6 180kW
Ad vyrobení závitu a nasazení jiných trubek.
Člověk riskuje, že hliník praskne a nateče mu voda do oleje, nebo voda pryč z motoru. Zadřít, nebo uvařit?
Člověk riskuje, že hliník praskne a nateče mu voda do oleje, nebo voda pryč z motoru. Zadřít, nebo uvařit?
Re: Koroze trubek chlazení motoru H6 180kW
No osobně mít to v tykovym stavu, tak bych to co nejvíc očistil a nějakým způsobem ten zbytek chemicky ochránil. Nevím, co to je za matroš, ale prostě na to něco natřít, nastříkat atd. Možná i nějak mechanicky. Něčím to oplácat (tekutý kov?) nebo na to něco namotat (vhodná tkanina + pryskyřice?).
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Koroze trubek chlazení motoru H6 180kW
Z toho bych až takový strach neměl, už teď je to plech v hliníku a pravděpodobně jen nalisovaný a možná ještě nějaký ten tmel. Je to blbý místo, ale to by bylo aby to nešlo dobře nahradit. Blbý je, že na autě se to bude dělat mizerně a když už budu muset s motorem ven tak sice ušetřím prachy za nový díl, ale kdoví kolik padne do repase a nerezových trubek. Tohle by mě ale tak nasralo, že už bych tam žádný plechový nedal ani kdyby po sobě měli znak Subaru co deset cenťákůHonzaCZ píše:Takhle teoreticky bych se bál rozdílný tepelný roztažnosti. Ale to se samozřejmě dá ověřit.
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
- klimat
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 321
- Registrován: sob kvě 22, 2010 7:46 am
- Jméno a příjmení: Tomas Klima
- Bydliště: Benešov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze trubek chlazení motoru H6 180kW
Já bych na to nešahal , je v tom docela tlak a oloupáním by se člověk mohl dostat do stavi, kdy to proloupne skrz.
Re: Koroze trubek chlazení motoru H6 180kW
Jako ta moje trubka, viz výše, vypadala děsivě, ale nakonec to nebylo zase tak hrozně zlý. Ono to nabobtná, tak to na první pohled vypadá, že tam nic nezbylo.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno