HonzaCZ píše:To přeci nezáleží zase tolik na "měkkosti" podvozku, jako na kinematice přední nápravy a konstrukci tlumiče.
Jinak všechny modely Subaru maj už možná desítky let výborný podvozky, zejména zadní zavěšení. To dělá dost. Vezmi si ten složitej multilink s 4 ramenama a porovnej s těmi vtipy, co mají některý srovnatelný auta jiných značek.
Podvozek je u subaru jednoznacne lepsi.
Ja muzu srovnavat mam na delsi jezdeni 2 diesely imprezu ( ale natocil jsem uz 215 tis) tak jsem jsem ji na leto koupil zastupce Astru H twintop ( tedy nejdriv jsem zvazoval motorku ale rozum zvitezil) obe auta maj 110kw naftu. Stejnou hmotnost. A astra kdyz ma strechu v kufru tak i vyvazeni na zadek.
Impreza ma porad puvodni tlumice. Ikdyz uz mam koupenou novou sadu. Astra s najezdem polovicnim tlumice velmi tuhe.
Presto je rychlost najezdu do nekterych zatecek za sucha tak 30 km/h rozdil ve prospech imprezy. Myslim treba dalnicni sjezd na 190km D1 v Brne ktery jezdim kazdy den.
Odesláno z mého SM-G900F pomocí Tapatalk