Vymena pistnich krouzku na EJ20
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 243
- Registrován: úte úno 09, 2016 5:09 pm
- Jméno a příjmení: Martin Vašek
- Bydliště: Jevíčko
Vymena pistnich krouzku na EJ20
Zdravicko, chystam se na vymenu pistnich krouzku na Legacy II 96 2.0. Chci se poptat jestli se to da udelat doma s "klasickym" vercajkem nebo je na to potreba nejake Subaru "udelatko". Nerad bych rozpuleny motor skladal dohromady jen tak. Diky moc za kazdou radu.
Subaru Legacy combi 2.0 MY96
Subaru Legacy combi 2.0 MY97-sklad dilů
Subaru Outback H6 3.0 MY01
Subaru Legacy combi 2.0 MY97-sklad dilů
Subaru Outback H6 3.0 MY01
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Vymena pistnich krouzku na EJ20
BadBoy20> duvod vymeny? Vysoka spotreba oleje? Kolik to ma najeto? Jestli vic jak 400 tisic, vyplatila by se spis vymena celyho motoru za min jety nez vrtat do staryho.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 243
- Registrován: úte úno 09, 2016 5:09 pm
- Jméno a příjmení: Martin Vašek
- Bydliště: Jevíčko
Re: Vymena pistnich krouzku na EJ20
Ma najeto 290 tis. Duvod? Rikal sem si lepsi komprese a mensi spotreba oleje. Je mi jasne, ze ten olej zastavim jen generalkou, ale na tu prdim. Krouzky stoji 1400 a pokud bude videt rozdil tak je to dobra investice. Davat jiny motor je jako z blata do louze
Subaru Legacy combi 2.0 MY96
Subaru Legacy combi 2.0 MY97-sklad dilů
Subaru Outback H6 3.0 MY01
Subaru Legacy combi 2.0 MY97-sklad dilů
Subaru Outback H6 3.0 MY01
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Vymena pistnich krouzku na EJ20
BadBoy20> menit samotny krouzky je naprd. Musel bych udelat aspon honovani valcu, ale podle meho vyssi spotreba (to je u tebe kolik) bude spis problem ovality valce a to krouzky nevyresi.
Cena 1400 za krouzky mi pripada absurdne nizka - to je sada nebo na 1 pist? K tomu pripocti 2x tesneni pod hlavu, srovnani 2 hlav a praci. 290 tisic neni na EJ20 zadnej zasadni najezd - ten motor ma potencial pul milionu minimalne. Pokud nezere litr na tisic, vubec bych do nej nevrtal.
Cena 1400 za krouzky mi pripada absurdne nizka - to je sada nebo na 1 pist? K tomu pripocti 2x tesneni pod hlavu, srovnani 2 hlav a praci. 290 tisic neni na EJ20 zadnej zasadni najezd - ten motor ma potencial pul milionu minimalne. Pokud nezere litr na tisic, vubec bych do nej nevrtal.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19164
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Vymena pistnich krouzku na EJ20
no... on je to docela zasah ...
pocitej se vsim, co je potreba pro sundani hlav ... plus jejich srovnani, mozna rovnou gerelaka hlav ... ono z toho bude nakonec MNOHEM vic !!!! ale to ti lepe rozepise nekdo znalejsi ...
Odesláno pomocí Tapatalk
pocitej se vsim, co je potreba pro sundani hlav ... plus jejich srovnani, mozna rovnou gerelaka hlav ... ono z toho bude nakonec MNOHEM vic !!!! ale to ti lepe rozepise nekdo znalejsi ...
Odesláno pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 243
- Registrován: úte úno 09, 2016 5:09 pm
- Jméno a příjmení: Martin Vašek
- Bydliště: Jevíčko
Re: Vymena pistnich krouzku na EJ20
Se srovnani a snizenim hlav pocitam a uz to mam zajistene. Jen me zajima jestli je potreba nejake special naradi. Tesneni srovnani hlav mam vyresene. Spotrebu mam neco kolem litru na tisic. Praci si delam sam takze beru jen matros. Krouzky jsou levne protoze je to nejaky americky vyprodej. Je to sranda cena, proto je chci vzit
Subaru Legacy combi 2.0 MY96
Subaru Legacy combi 2.0 MY97-sklad dilů
Subaru Outback H6 3.0 MY01
Subaru Legacy combi 2.0 MY97-sklad dilů
Subaru Outback H6 3.0 MY01
- yohn
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11958
- Registrován: stř črc 13, 2011 5:58 am
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vymena pistnich krouzku na EJ20
delal jsem si kdysi malou GO na 2.0 92kw a sada origo krouzku vysla na 100€. valce jsem nehonoval, byly speceny stiraci krouzky a tak to zralo olej. od te doby z vymeny do vymeny a i s tesnenima driku ventilu, tesnenima motoru, loziskem spojky, lamelou, novyma naplnema, zabrousenim ventilu jsem se vesel do 10k s materialama. delal jsem to v garazi na heveru
ex. Subaru Crosstrek 2.0i r.2018
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 243
- Registrován: úte úno 09, 2016 5:09 pm
- Jméno a příjmení: Martin Vašek
- Bydliště: Jevíčko
Re: Vymena pistnich krouzku na EJ20
Jasne, dekuju vsem za rady, ale potreboval sem jen zjistit jestli je na rozdelani motoru a vymeneni krouzku potreba nejaky specialni vercajk nebo nejaky udelatko. Diky
Subaru Legacy combi 2.0 MY96
Subaru Legacy combi 2.0 MY97-sklad dilů
Subaru Outback H6 3.0 MY01
Subaru Legacy combi 2.0 MY97-sklad dilů
Subaru Outback H6 3.0 MY01
- yohn
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11958
- Registrován: stř črc 13, 2011 5:58 am
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vymena pistnich krouzku na EJ20
http://yohn.rajce.idnes.cz/forester_my1999_sold/
tady mas par fotek z te akce. jediny pripravek byl na vyndani a nandani ventilu
tady mas par fotek z te akce. jediny pripravek byl na vyndani a nandani ventilu
ex. Subaru Crosstrek 2.0i r.2018
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 243
- Registrován: úte úno 09, 2016 5:09 pm
- Jméno a příjmení: Martin Vašek
- Bydliště: Jevíčko
Re: Vymena pistnich krouzku na EJ20
Hura konecne odpoved. Moc ti dekuji. Fotku se hodi, uz je postupne prohlizi. Opravdu, diky moc
Subaru Legacy combi 2.0 MY96
Subaru Legacy combi 2.0 MY97-sklad dilů
Subaru Outback H6 3.0 MY01
Subaru Legacy combi 2.0 MY97-sklad dilů
Subaru Outback H6 3.0 MY01
- yohn
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11958
- Registrován: stř črc 13, 2011 5:58 am
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vymena pistnich krouzku na EJ20
ex. Subaru Crosstrek 2.0i r.2018
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
- yohn
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11958
- Registrován: stř črc 13, 2011 5:58 am
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vymena pistnich krouzku na EJ20
dík
hlavy jsem nerovnal, to jsem tehdá nevěděl. doma jsem si růčo zalapoval ventily, dal nový těsněníčka na dříky, preventivně vyměnil za 30kč spojkový ložisko, nechal nově nanejtovat lamelu když už to bylo venku, dal kroužky, těsnění, udělal vůle a šupsnul to tam zpátky. dělali jsme to s kamarádem asi tři dny, jeden den se to vyndalo u mě v garáži a převezlo k němu, tam jsme to rozebrali, já se pustil do hlav a do lapování, on zatim udělal ty kroužky a zase jsme to seskládali. vůle jsem si tehdy stáhnul z netu a udělal jsem si je tak nějak sám a bylo to. jezdilo to úplně stejně mrtvě jako předtim, ale nežralo to olej, startovalo to na brnknutí a šlo to kultivovanějc. jestli se dobře pama tak jsem byl v materiálu pod deset a Pavel si vzal za pomoc asi dva litry
hlavy jsem nerovnal, to jsem tehdá nevěděl. doma jsem si růčo zalapoval ventily, dal nový těsněníčka na dříky, preventivně vyměnil za 30kč spojkový ložisko, nechal nově nanejtovat lamelu když už to bylo venku, dal kroužky, těsnění, udělal vůle a šupsnul to tam zpátky. dělali jsme to s kamarádem asi tři dny, jeden den se to vyndalo u mě v garáži a převezlo k němu, tam jsme to rozebrali, já se pustil do hlav a do lapování, on zatim udělal ty kroužky a zase jsme to seskládali. vůle jsem si tehdy stáhnul z netu a udělal jsem si je tak nějak sám a bylo to. jezdilo to úplně stejně mrtvě jako předtim, ale nežralo to olej, startovalo to na brnknutí a šlo to kultivovanějc. jestli se dobře pama tak jsem byl v materiálu pod deset a Pavel si vzal za pomoc asi dva litry
ex. Subaru Crosstrek 2.0i r.2018
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
- yohn
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11958
- Registrován: stř črc 13, 2011 5:58 am
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Vymena pistnich krouzku na EJ20
Nemyslim si já o tom tehdy věděl prd a Pavel mi dost pomohl. Ale to jsem to měl krátce a bylo to mý první Subo, neznal jsem žádný servis ani nikoho kdo to taky má. Jo a napadá mě jedna zásadní věc k tim kroužkum. Na 92kw jsou tři různý sady. Dělí se podle šířky stíracích kroužků. Měls je koupit až potom co vyndáš písty a změříš si sílu toho vybrání na ty nejspodnější kroužky. Jsou odskákaný po desetince. Já ty sady koupil dvě blbě a až tu třetí správnou jsem dohnal v Litvě přes Ebay, tady u nás to nešlo sehnat.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
ex. Subaru Crosstrek 2.0i r.2018
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999