Stránka 2 z 3

Re: Boxer Diesel 2.0D od roku 2012

Napsal: pon srp 28, 2017 8:06 am
od Kolben
Teď asi před týdnem jsem potkal jednoho kamaráda s foresterem a ten má 2011 a najeto 240.000km a říkal ze s tím nemá jedinej problém. Jeho slovy ani ťuk. Ale pravdou je ze jezdí převážně delší trasy.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Boxer Diesel 2.0D od roku 2012

Napsal: pon srp 28, 2017 8:57 am
od john
Pánové, díky za rychlé reakce. Je mi jasné, že to je risk. Zase na druhou stranu jsem už pár ojetých dehtů měl a jsem celkem na péči puntíčkář. Ani moje současná motorizace 2.0 HDI(TDCI) 100kW od PSA neoplývá zrovna množstvím kladných referencí. A já mohu říci, že jsem spokojen. Jezdím cca 30 tis km ročně. Z toho v průměru 2x týdně točím kolečko 300km. Couračky po městě mám samozřejmě nějaké taky (odvoz dětí do školky, nákupy), ale ty dálky to snad dostatečně vyváží.

Re: Boxer Diesel 2.0D od roku 2012

Napsal: pon srp 28, 2017 9:14 am
od Majer
Když v psa dělali hdi tak Subaru netušilo že něco jako nafta existuje :-D měl jsem kdysi 2,0 hdi 80kW v P406.. A co se týče motoru spokojenost a mít na výběr hdi nebo boxer tak jednoznačně hdi..
Ale už to tady nebudu plevelit... ;-)

Re: Boxer Diesel 2.0D od roku 2012

Napsal: pon srp 28, 2017 9:33 pm
od VDC
Majer píše:Když v psa dělali hdi tak Subaru netušilo že něco jako nafta existuje měl jsem kdysi 2,0 hdi 80kW v P406.. A co se týče motoru spokojenost a mít na výběr hdi nebo boxer tak jednoznačně hdi..
Ale už to tady nebudu plevelit...
To už tak na světě bývá, že některé autombilky dělají něco déle a některé kratší dobu. :-) Třeba když v Peugeotu chtěli montovat diesely, tak si na to koupili belgický Indenor... =)
A nějak si zapomněli koupit někoho, kdo by uměl čtyřkolky, tak je neumí dodnes... :-)
Ono vyvinout zcela nový motor prostě není jednoduchá věc a ačkoliv je nafta palivo satanovo a nikdy bych si to nepořídil od nikoho, tak oceňuju, že inženýři Subaru vyvinuli motor, který nikdo jiný před nimi, byť ze začátku trpěl porodními bolestmi. A nakonec jim to funguje.

Re: Boxer Diesel 2.0D od roku 2012

Napsal: úte srp 29, 2017 10:31 am
od Subaru70
Jako majitel druhého nafťáku musím zatím sdělit, že auto si skutečně nemohu vynachválit. Atmo benzín mi přišel že nejede a XT nebolo zase ekonomicky dostupné, takže moje touha po Subaru se tak nějak potkala s naftovou verzí.
Jinak má výbornej zátah, v zimě na horách -25 a startoval na cinknutí,spojku netrápim protože v křižovatkách bejt první nemusím, po dálnici jezdim max 140/h ikdyž vím že s klidem umí 180 a neztrácí dech, tankuju jen čistou naftu od EO s potřebu mám v podpisu..
To že ten motor má stigmata minulosti je jasný,ale na druhou stranu musím říct, že je mnoho jiných automobilek co dehty dělají dlouho,ale tento od Subaru je v mnohém předčil svou kultivovaností a třeba i spotřebou. Ano , mám na mysli zejména modely 2012 a výše, kde už byly vyřešeny potíže s DPF, spojkou, vstřikama a silnější klikou...To auto se směle může měřit i s jinými značkami ikdyž je jasné, že benzín je benzín a to neplatí jen o Subaru a ikdyž zarputilí benzíňáci budou kroutit hlavou tak si myslím, že i Subaru nafta je velmi povedené auto, které má své místo na trhu pro určitý okruh lidí, kteří nechtějí zabřednout do koncernových značek...

Re: Boxer Diesel 2.0D od roku 2012

Napsal: úte srp 29, 2017 1:33 pm
od pafka
VDC píše:Ten motor si s sebou nese trošku stigma, z těch svých nešťastných začátků, přitom už se vyrábí poměrně dlouho a nejméně od toho roku 2013 to normálně funguje.
Já bych spíše řekl, že si s sebou nese stigma zejména péče zastoupení Subaru CZ o zákazníky.

Re: Boxer Diesel 2.0D od roku 2012

Napsal: úte srp 29, 2017 3:21 pm
od VDC
pafka píše:
Já bych spíše řekl, že si s sebou nese stigma zejména péče zastoupení Subaru CZ o zákazníky.
Tak to jednoznačně.

Re: Boxer Diesel 2.0D od roku 2012

Napsal: stř srp 30, 2017 5:45 pm
od john
Subaru70 píše:Jako majitel druhého nafťáku musím zatím sdělit, že auto si skutečně nemohu vynachválit. Atmo benzín mi přišel že nejede a XT nebolo zase ekonomicky dostupné, takže moje touha po Subaru se tak nějak potkala s naftovou verzí.
Jinak má výbornej zátah, v zimě na horách -25 a startoval na cinknutí,spojku netrápim protože v křižovatkách bejt první nemusím, po dálnici jezdim max 140/h ikdyž vím že s klidem umí 180 a neztrácí dech, tankuju jen čistou naftu od EO s potřebu mám v podpisu..
To že ten motor má stigmata minulosti je jasný,ale na druhou stranu musím říct, že je mnoho …
Tak přece je někdo spokojený. :-) Kam jezdíš v Praze na servis - AWD, ALM, FREY, BOXER AUTO? Jinak taky důvěřuji naftě od Eurooilu.

Re: Boxer Diesel 2.0D od roku 2012

Napsal: čtv srp 31, 2017 12:50 am
od martas
Ja mam forestra taky v rope MY 2010 a jsem s nim zatim taky maximalne spokojenej =) Je pravda,ze mam jeste malo najeto cca. 90 t.,ale i tak, 8-? zatim nemuzu rici krive slovo

Re: Boxer Diesel 2.0D od roku 2012

Napsal: čtv srp 31, 2017 9:33 am
od Subaru70
john píše: Tak přece je někdo spokojený. Kam jezdíš v Praze na servis - AWD, ALM, FREY, BOXER AUTO? Jinak taky důvěřuji naftě od Eurooilu.
..Auto je ze Subaru Frey, ale jezdim do AWD kde na ně nedám dopustit jak co se týče servisu tak přístupu...
Co se týká nafty tak od EO mám ty nejlepší zkušenosti a nikdy jsem neměl sebemenší problém..čistá nafta je prostě čista nafta (*_^) |,,,,

Re: Boxer Diesel 2.0D od roku 2012

Napsal: ned zář 10, 2017 6:12 pm
od john
Tak jsem přes týden pročítal místní téma o boxer dieselu a musím řící, že po přečtení těch více než 200 stran jsem přece jen trochu trochu nalomen... Problémy některých uživatelů byly opravdu strašné. Prvotní závady se snad už podařilo odstranit, nicméně na hodnocení mladších ročníků je možná ještě brzy. No tak nevím....Ještě popřemýšlím. Možná, že nakonec zvolím Volvo XC60, kde mají naftové motory mnohem lepší pověst. Doufám, že se touto případnou volbou nikoho z místních nedotknu.

Re: Boxer Diesel 2.0D od roku 2012

Napsal: ned zář 10, 2017 6:37 pm
od quickly
John, pokud trváš na nafte, tak raději to Volvo. Máme tady několik lidí, kteří nemají Subaru a jsou tady aktivní. Nafta u Subaru končí, takže nějaké dlouhodobé testy moc nebudou.

Re: Boxer Diesel 2.0D od roku 2012

Napsal: pon zář 11, 2017 5:45 pm
od Špejlík
Já si myslím, že novější nafty od Volva už taky mají své mouchy...
Já mám D5 136kw a je to takovej brumla. Ale říká se, že to je nesmrtelnej motor. Ale ty novější mají už dost ptákovin kolem..
Volvo je volvo. Je to tank na silnici. Ale Forester byl na jízdu a hraní si daleko lepší.

Re: Boxer Diesel 2.0D od roku 2012

Napsal: pon říj 09, 2017 9:32 pm
od Mira
Dnes jsem registroval, že i od 2012 je diesel sračka. Jel jsem kousek dnes za forestrem SJ a ten hulil ve velkým stylu. Trošku nechápu jak to dokázal s uzavřeným DPF, ale bylo krásně vidět jak šlape na plyn a řadí podle bílošedého čmoudu. A ne jen občas, to čudilo furt a pára to rozhodně nebyla. Od zvonařky po odbočku na Slatinu. Nejelo to, kouřilo to, smrdělo to strašně. Fakt strašně - to bylo na akutní otravu, kašlal jsem a slzel jsem ještě u kaufu. Takže kde měl pán asi chybu?

Re: Boxer Diesel 2.0D od roku 2012

Napsal: pon říj 09, 2017 9:34 pm
od quickly
Míra: vyřezané DPFko.

EDIT: Už SH mi nečoudilo