Boxer Diesel 2.0D od roku 2012
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: Boxer Diesel 2.0D od roku 2012
Teď asi před týdnem jsem potkal jednoho kamaráda s foresterem a ten má 2011 a najeto 240.000km a říkal ze s tím nemá jedinej problém. Jeho slovy ani ťuk. Ale pravdou je ze jezdí převážně delší trasy.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Re: Boxer Diesel 2.0D od roku 2012
Pánové, díky za rychlé reakce. Je mi jasné, že to je risk. Zase na druhou stranu jsem už pár ojetých dehtů měl a jsem celkem na péči puntíčkář. Ani moje současná motorizace 2.0 HDI(TDCI) 100kW od PSA neoplývá zrovna množstvím kladných referencí. A já mohu říci, že jsem spokojen. Jezdím cca 30 tis km ročně. Z toho v průměru 2x týdně točím kolečko 300km. Couračky po městě mám samozřejmě nějaké taky (odvoz dětí do školky, nákupy), ale ty dálky to snad dostatečně vyváží.
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1062
- Registrován: pon bře 18, 2013 5:08 pm
- Jméno a příjmení: Robert Košař
- Bydliště: Ostrava
Re: Boxer Diesel 2.0D od roku 2012
Když v psa dělali hdi tak Subaru netušilo že něco jako nafta existuje měl jsem kdysi 2,0 hdi 80kW v P406.. A co se týče motoru spokojenost a mít na výběr hdi nebo boxer tak jednoznačně hdi..
Ale už to tady nebudu plevelit...
Ale už to tady nebudu plevelit...
Peugeot 406,Subaru Outback 2,5AT,r.v.00
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49205
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Boxer Diesel 2.0D od roku 2012
To už tak na světě bývá, že některé autombilky dělají něco déle a některé kratší dobu. Třeba když v Peugeotu chtěli montovat diesely, tak si na to koupili belgický Indenor...Majer píše:Když v psa dělali hdi tak Subaru netušilo že něco jako nafta existuje měl jsem kdysi 2,0 hdi 80kW v P406.. A co se týče motoru spokojenost a mít na výběr hdi nebo boxer tak jednoznačně hdi..
Ale už to tady nebudu plevelit...
A nějak si zapomněli koupit někoho, kdo by uměl čtyřkolky, tak je neumí dodnes...
Ono vyvinout zcela nový motor prostě není jednoduchá věc a ačkoliv je nafta palivo satanovo a nikdy bych si to nepořídil od nikoho, tak oceňuju, že inženýři Subaru vyvinuli motor, který nikdo jiný před nimi, byť ze začátku trpěl porodními bolestmi. A nakonec jim to funguje.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Boxer Diesel 2.0D od roku 2012
Jako majitel druhého nafťáku musím zatím sdělit, že auto si skutečně nemohu vynachválit. Atmo benzín mi přišel že nejede a XT nebolo zase ekonomicky dostupné, takže moje touha po Subaru se tak nějak potkala s naftovou verzí.
Jinak má výbornej zátah, v zimě na horách -25 a startoval na cinknutí,spojku netrápim protože v křižovatkách bejt první nemusím, po dálnici jezdim max 140/h ikdyž vím že s klidem umí 180 a neztrácí dech, tankuju jen čistou naftu od EO s potřebu mám v podpisu..
To že ten motor má stigmata minulosti je jasný,ale na druhou stranu musím říct, že je mnoho jiných automobilek co dehty dělají dlouho,ale tento od Subaru je v mnohém předčil svou kultivovaností a třeba i spotřebou. Ano , mám na mysli zejména modely 2012 a výše, kde už byly vyřešeny potíže s DPF, spojkou, vstřikama a silnější klikou...To auto se směle může měřit i s jinými značkami ikdyž je jasné, že benzín je benzín a to neplatí jen o Subaru a ikdyž zarputilí benzíňáci budou kroutit hlavou tak si myslím, že i Subaru nafta je velmi povedené auto, které má své místo na trhu pro určitý okruh lidí, kteří nechtějí zabřednout do koncernových značek...
Jinak má výbornej zátah, v zimě na horách -25 a startoval na cinknutí,spojku netrápim protože v křižovatkách bejt první nemusím, po dálnici jezdim max 140/h ikdyž vím že s klidem umí 180 a neztrácí dech, tankuju jen čistou naftu od EO s potřebu mám v podpisu..
To že ten motor má stigmata minulosti je jasný,ale na druhou stranu musím říct, že je mnoho jiných automobilek co dehty dělají dlouho,ale tento od Subaru je v mnohém předčil svou kultivovaností a třeba i spotřebou. Ano , mám na mysli zejména modely 2012 a výše, kde už byly vyřešeny potíže s DPF, spojkou, vstřikama a silnější klikou...To auto se směle může měřit i s jinými značkami ikdyž je jasné, že benzín je benzín a to neplatí jen o Subaru a ikdyž zarputilí benzíňáci budou kroutit hlavou tak si myslím, že i Subaru nafta je velmi povedené auto, které má své místo na trhu pro určitý okruh lidí, kteří nechtějí zabřednout do koncernových značek...
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Re: Boxer Diesel 2.0D od roku 2012
Já bych spíše řekl, že si s sebou nese stigma zejména péče zastoupení Subaru CZ o zákazníky.VDC píše:Ten motor si s sebou nese trošku stigma, z těch svých nešťastných začátků, přitom už se vyrábí poměrně dlouho a nejméně od toho roku 2013 to normálně funguje.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49205
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Boxer Diesel 2.0D od roku 2012
Tak to jednoznačně.pafka píše:
Já bych spíše řekl, že si s sebou nese stigma zejména péče zastoupení Subaru CZ o zákazníky.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Boxer Diesel 2.0D od roku 2012
Tak přece je někdo spokojený. Kam jezdíš v Praze na servis - AWD, ALM, FREY, BOXER AUTO? Jinak taky důvěřuji naftě od Eurooilu.Subaru70 píše:Jako majitel druhého nafťáku musím zatím sdělit, že auto si skutečně nemohu vynachválit. Atmo benzín mi přišel že nejede a XT nebolo zase ekonomicky dostupné, takže moje touha po Subaru se tak nějak potkala s naftovou verzí.
Jinak má výbornej zátah, v zimě na horách -25 a startoval na cinknutí,spojku netrápim protože v křižovatkách bejt první nemusím, po dálnici jezdim max 140/h ikdyž vím že s klidem umí 180 a neztrácí dech, tankuju jen čistou naftu od EO s potřebu mám v podpisu..
To že ten motor má stigmata minulosti je jasný,ale na druhou stranu musím říct, že je mnoho …
- martas
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2713
- Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
- Jméno a příjmení: Martin Staněk
- Bydliště: Most,Jílové u Děčína,
Re: Boxer Diesel 2.0D od roku 2012
Ja mam forestra taky v rope MY 2010 a jsem s nim zatim taky maximalne spokojenej Je pravda,ze mam jeste malo najeto cca. 90 t.,ale i tak, zatim nemuzu rici krive slovo
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Re: Boxer Diesel 2.0D od roku 2012
..Auto je ze Subaru Frey, ale jezdim do AWD kde na ně nedám dopustit jak co se týče servisu tak přístupu...john píše: Tak přece je někdo spokojený. Kam jezdíš v Praze na servis - AWD, ALM, FREY, BOXER AUTO? Jinak taky důvěřuji naftě od Eurooilu.
Co se týká nafty tak od EO mám ty nejlepší zkušenosti a nikdy jsem neměl sebemenší problém..čistá nafta je prostě čista nafta
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Re: Boxer Diesel 2.0D od roku 2012
Tak jsem přes týden pročítal místní téma o boxer dieselu a musím řící, že po přečtení těch více než 200 stran jsem přece jen trochu trochu nalomen... Problémy některých uživatelů byly opravdu strašné. Prvotní závady se snad už podařilo odstranit, nicméně na hodnocení mladších ročníků je možná ještě brzy. No tak nevím....Ještě popřemýšlím. Možná, že nakonec zvolím Volvo XC60, kde mají naftové motory mnohem lepší pověst. Doufám, že se touto případnou volbou nikoho z místních nedotknu.
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16148
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Boxer Diesel 2.0D od roku 2012
John, pokud trváš na nafte, tak raději to Volvo. Máme tady několik lidí, kteří nemají Subaru a jsou tady aktivní. Nafta u Subaru končí, takže nějaké dlouhodobé testy moc nebudou.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- Špejlík
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 852
- Registrován: sob lis 28, 2015 3:00 pm
- Jméno a příjmení: Honza Nesládek
- Bydliště: Kolín
Re: Boxer Diesel 2.0D od roku 2012
Já si myslím, že novější nafty od Volva už taky mají své mouchy...
Já mám D5 136kw a je to takovej brumla. Ale říká se, že to je nesmrtelnej motor. Ale ty novější mají už dost ptákovin kolem..
Volvo je volvo. Je to tank na silnici. Ale Forester byl na jízdu a hraní si daleko lepší.
Já mám D5 136kw a je to takovej brumla. Ale říká se, že to je nesmrtelnej motor. Ale ty novější mají už dost ptákovin kolem..
Volvo je volvo. Je to tank na silnici. Ale Forester byl na jízdu a hraní si daleko lepší.
Odepsáno Macem...
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10651
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Boxer Diesel 2.0D od roku 2012
Dnes jsem registroval, že i od 2012 je diesel sračka. Jel jsem kousek dnes za forestrem SJ a ten hulil ve velkým stylu. Trošku nechápu jak to dokázal s uzavřeným DPF, ale bylo krásně vidět jak šlape na plyn a řadí podle bílošedého čmoudu. A ne jen občas, to čudilo furt a pára to rozhodně nebyla. Od zvonařky po odbočku na Slatinu. Nejelo to, kouřilo to, smrdělo to strašně. Fakt strašně - to bylo na akutní otravu, kašlal jsem a slzel jsem ještě u kaufu. Takže kde měl pán asi chybu?
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16148
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Boxer Diesel 2.0D od roku 2012
Míra: vyřezané DPFko.
EDIT: Už SH mi nečoudilo
EDIT: Už SH mi nečoudilo
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm