Boxer Diesel 2.0D od roku 2012
Boxer Diesel 2.0D od roku 2012
Zdravím. Rád bych si do budoucna pořídil Subaru OTB nebo Forester. Tady se ještě rozhoduju. Nicméně o motorizaci mám jasno - Boxer Diesel. Jako zapřísáhlý "naftař" ani nemůžu jinak... Pročetl jsem místní diskusi a jsem si vědom možných rizik. Bral bych proto motorizaci minimálně od roku 2012. Prosím tedy o nějaké zkušenosti majitelů těchto motorů - kladné i záporné. Velice děkuji.
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Boxer Diesel 2.0D od roku 2012
Zapřísáhlí naftař chce jít do subaru? Dobrovolně do boxer dieslu?
Kdo chce kam ....
Kdo chce kam ....
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
Re: Boxer Diesel 2.0D od roku 2012
No je to trochu adrenalin, uznávám. Každopádně bych rád získal informace od majitelů novějších vozů. Problémy z let 2008 - 2011 se snad už podařilo přinejmenším eliminovat, nebo se mýlím?Mira píše:Zapřísáhlí naftař chce jít do subaru? Dobrovolně do boxer dieslu?
Kdo chce kam ....
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Boxer Diesel 2.0D od roku 2012
v awd stoji jeden ota po vymene motoru, vstriku, .... tak leda mozna ten, jinak bych fakt radsi bral beno anebo zmenil znacku
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1062
- Registrován: pon bře 18, 2013 5:08 pm
- Jméno a příjmení: Robert Košař
- Bydliště: Ostrava
Re: Boxer Diesel 2.0D od roku 2012
Výhodou je velký výběr vozidel, všude toho je plná inzerce
Peugeot 406,Subaru Outback 2,5AT,r.v.00
- OZP
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4329
- Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
- Jméno a příjmení: Ondřej
- Bydliště: Praha
Re: Boxer Diesel 2.0D od roku 2012
Nick Subaru70 ma forestra v dehtu a nemuze si ho vynachvalit. Posli mu SZ, rad se o zkusenosti podeli.
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
Re: Boxer Diesel 2.0D od roku 2012
Koukám, že jsem tu způsobil malé pozdvižení. No hlavně, že je sranda...Na auto nespěchám. Jinak bych opravdu rád přivítal nějaké přínosné informace k motorům od roku výroby 2012 a mladší.Majer píše:Výhodou je velký výběr vozidel, všude toho je plná inzerce
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49212
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Boxer Diesel 2.0D od roku 2012
Když ono těch novodobých naftařů tu moc není, tak vydrž, až se někdo z nich všimne a poradí.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1062
- Registrován: pon bře 18, 2013 5:08 pm
- Jméno a příjmení: Robert Košař
- Bydliště: Ostrava
Re: Boxer Diesel 2.0D od roku 2012
Pozdvižení nikoliv.... Jen prostě diesel od Subaru je časována bomba..... Samo koupit nové tak je to jiná liga ale ojeté... Je prostě větší vabank než benzínovou atmosféru...john píše: Koukám, že jsem tu způsobil malé pozdvižení. No hlavně, že je sranda...Na auto nespěchám. Jinak bych opravdu rád přivítal nějaké přínosné informace k motorům od roku výroby 2012 a mladší.
Určitě je spousta spokojených majitelů...ale chtěl jsi nějaké rady a názory.....
Peugeot 406,Subaru Outback 2,5AT,r.v.00
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: Boxer Diesel 2.0D od roku 2012
Moje bejvaly lego má nyní 165.000 najeto a motor prej maka pořad jako fík. V 88.000km na tom odešly zhavici svíčky jinak na motoru nic.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16149
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Boxer Diesel 2.0D od roku 2012
john: vítej u nás na SFC . Já jsem s dehtem MY09 najel 218 tkm a zcela bez problémů. Kdyby se v roce 2013 prodával dehtový forestík s CVT, tak bych asi šel do něj. Mám teď benzínovou atmosféru (plečku) , najeto 172 tkm za necelé 4 roky a jsem rád, že ji mám. S dehtem jsem vždy dost přemýšlel, kde natankuji, přiléval jsem aditiva a hlídal jsem si vypalování DPFka. Mně to nevadilo, jsem hračíčka, ale když se dívám zpět, jsem rád za benzín. Je to mnohem větší držák než dehet. Dehet má výhodu v krouťáku a spotřebě, ale má více negativ :
* když natankuješ špatnou naftu, tak můžou začít blbnout vstřikovače
* dehet nemá rád krátké vzdálenosti (u MY09 byla doporučená průměrná vzdálenost na jeden zátah minimálně 40 km)
* ojetý dehet může být dost velká kasička (to ale platí u všech značek)
* pokud budeš jezdit do Německa,budeš za dehet platit větší poplatky
* díky "boji" proti dehtům může být následný prodej horší než u benzínu
Podle mne forestíci MY12, ale hlavně MY13+ (SJ) jsou za vodou a nemají dětské problémy jako u SH. CVT s dehtem si vezme víc než MT, protože CVT musí držet vyšší otáčky kvůli optimálnímu vypalování DPF. Dost záleží kolik kilometrů najedeš za rok, v jakém tempu (dehtoví forestíci SH neměly rády konstantní dálniční rychlosti 150+) a zda krouťák potřebuješ na tahání vozíků apod. Podle psaní chceš jen dehet, je to Tvá volba, ale počítej, že Tě tady bude většina zrazovat. Myslím, že Subaru70, který má dehet MY13 (SJ) a je s ním spokojený, tak o dalším autě uvažuje o benzínu. Co se týče spotřeby, tak já jsem s SH dehtovým forestíkem měl po 218 tkm počítanou spotřebu 6.7 l/100 km, s plečkou mám po ujetí 172 tkm počítanou spotřebu 7.3 l/100 km.
* když natankuješ špatnou naftu, tak můžou začít blbnout vstřikovače
* dehet nemá rád krátké vzdálenosti (u MY09 byla doporučená průměrná vzdálenost na jeden zátah minimálně 40 km)
* ojetý dehet může být dost velká kasička (to ale platí u všech značek)
* pokud budeš jezdit do Německa,budeš za dehet platit větší poplatky
* díky "boji" proti dehtům může být následný prodej horší než u benzínu
Podle mne forestíci MY12, ale hlavně MY13+ (SJ) jsou za vodou a nemají dětské problémy jako u SH. CVT s dehtem si vezme víc než MT, protože CVT musí držet vyšší otáčky kvůli optimálnímu vypalování DPF. Dost záleží kolik kilometrů najedeš za rok, v jakém tempu (dehtoví forestíci SH neměly rády konstantní dálniční rychlosti 150+) a zda krouťák potřebuješ na tahání vozíků apod. Podle psaní chceš jen dehet, je to Tvá volba, ale počítej, že Tě tady bude většina zrazovat. Myslím, že Subaru70, který má dehet MY13 (SJ) a je s ním spokojený, tak o dalším autě uvažuje o benzínu. Co se týče spotřeby, tak já jsem s SH dehtovým forestíkem měl po 218 tkm počítanou spotřebu 6.7 l/100 km, s plečkou mám po ujetí 172 tkm počítanou spotřebu 7.3 l/100 km.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19163
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Boxer Diesel 2.0D od roku 2012
kolega ma Forestera v D uz skoro 4 roky (takze asi rok 2013), myslim, ze ma najeto kolem 170tkm a meni jen predni zarovky ...
jo .. ted vymenil radio za nejaky dotykac, jelikož mel problem s BT telefonovanim ....
jo .. ted vymenil radio za nejaky dotykac, jelikož mel problem s BT telefonovanim ....
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- martas
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2713
- Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
- Jméno a příjmení: Martin Staněk
- Bydliště: Most,Jílové u Děčína,
Re: Boxer Diesel 2.0D od roku 2012
mam forestra MY 2010 , taky ropu najeto cca. 90 000 km a zatim zadny sebemensi problem.Mam ho ale od noveho
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Re: Boxer Diesel 2.0D od roku 2012
No já nejsem takový optimista. U nás v nemocnici 5x dehet z rozmezi 2010-2015, 3x motor KO /rv 2010, 2010, 2011/, z toho 2x fuckoff od Subaru zastoupení, 1x vyměný na kulanci jen za práci /to bylo v Dresden/. Vstřikovače 1x. Přitom ten poslední kleklej jezdil obden Píčákov-Dresden-Píčákov a majitel je hnidopich jako já... ani jeden z majitelů si už další Subo nepořídil. Jezdící dehty jsou 2014+, roční nájezd 30tkm a víc. Jeden jezdí Píčákov-Tetschen-Píčákov, druhý Píčákov-Poprad-Píčákov. Ze závad vím jen o jedné výměně vstřikovačů. Ale oba do toho lejou aditiva, tankujou podle pump /jeden jezdí přes čáru s kanystrem /.
Takže za mě doporučení - pokud to chceš jako nový, jezdíš naprostou většinu mimo město alespoň 30+, po uplynutí záruky to pustíš dál, pak ano. Ojetýho dehta bych so obecně nekoupil, od Subaru NIKDY zejména. Pokud vím, tak Quicklyho dehet novýmu majiteli zakukal chvilku po koupi, ačkoli auto s péčí jako mělo od Q, se jen tak nevidí /myšleno v dobrým/. Podle mě je to časovaná bomba, jen je otázkou času, kdy přestane tikat... a potom se zisk z rozdílu ve spotřebě rázem dostane v nejlepším případě na nulu.
Takže za mě doporučení - pokud to chceš jako nový, jezdíš naprostou většinu mimo město alespoň 30+, po uplynutí záruky to pustíš dál, pak ano. Ojetýho dehta bych so obecně nekoupil, od Subaru NIKDY zejména. Pokud vím, tak Quicklyho dehet novýmu majiteli zakukal chvilku po koupi, ačkoli auto s péčí jako mělo od Q, se jen tak nevidí /myšleno v dobrým/. Podle mě je to časovaná bomba, jen je otázkou času, kdy přestane tikat... a potom se zisk z rozdílu ve spotřebě rázem dostane v nejlepším případě na nulu.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49212
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Boxer Diesel 2.0D od roku 2012
Ten motor si s sebou nese trošku stigma, z těch svých nešťastných začátků, přitom už se vyrábí poměrně dlouho a nejméně od toho roku 2013 to normálně funguje.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97