Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 93 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další
Nekludny volnobeh 
Autor Zpráva
Nováček
Nováček

Registrován: čtv čer 07, 2012 9:09 am
Příspěvky: 10
Ahojte,

mam Outback 2.5, rv 2004 kupeny pred rokov a riesim nasledujuci rebus uz par tyzdnov:

Auto nastartuje v pohode a kym je motor studeny, tak si drzi vyssie volnobezne otacky (1500-2000) ale ked sa motor zahreje, tak sa na volnobehu sprava ako traktor a trasie sa cele auto, otacky sa mi zdaju prilis nizke, ale motor neskape. V aute je LPG ale nemyslim si ze by to s tym nejako suviselo, kedze sa to rovnako sprava aj na benzine aj na LPG. Uz som vymenil vsetky sviecky, 1 svieckovy kabel, vycistena indukcna cievka (zkorodovany jeden kontakt). Skusili sme aj vymenit indukcnu cievku z ineho auta ale ani to nepomohlo. Teraz som zacal podozrievat sanie, tak sa ho chystam vybrat a vycistit. Este sa snazim najst PCV valve ale zatial bez uspechu, kedze v manualy je ten obrazok prilis maly a neprehladny.

Ak ste sa s niecim takymto stretli budem vdacny za kazdu radu a ak niekto moze nech mi odfoti kde sa ten volnobezny ventil nachadza. Vdaka!


čtv čer 07, 2012 9:17 am
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 17, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 750
Bydliště: Olomoucko
viewtopic.php?p=72870#p72849


čtv čer 07, 2012 9:24 am
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: čtv čer 07, 2012 9:09 am
Příspěvky: 10
Ahoj Pavel,

forum som samozrejme preluskal :) Skorej by ma zaujimalo co ine to este moze byt. A tiez ta fotka toho ventilu ktory neviem najst. Subaru je pre mna splneny sen a konecne po roku sa zena zmierila s tym ze sa v tom budem vrtat.

Podla manualu to moze byt este toto:

1) Manifold absolute pressure sensor
2) Mass air flow and intake air temperature sensor
3) Engine coolant temperature sensor (*2)
4) Ignition parts (*1)
5) Air intake system (*5)
6) Fuel injection parts (*4)
7) Electronic throttle control
8 ) Crankshaft position sensor (*3)
9) Camshaft position sensor (*3)
10) Oxygen sensor
11) Fuel pump and fuel pump relay
12) EGR valve


čtv čer 07, 2012 9:52 am
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 17, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 750
Bydliště: Olomoucko
Mně se to pomalu usadilo adaptací ŘJ, ale mám v plánu vyčistit sání a volnoběžný ventil dle wiki.
http://subarufanclub.cz/wiki/navody/cisteni_skrtici_klapky_-_legacy_2.0_sohc_r.v._2004

Výhledově i EGR.


čtv čer 07, 2012 11:47 am
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 504
Bydliště: Merklín
fell:Nech seřídit ventilové vůle.


čtv čer 07, 2012 8:08 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 07, 2010 5:09 pm
Příspěvky: 1304
Bydliště: Brno/Polička
als na to kápl :826: ...to může být ono, radší neváhej.

_________________
Subaru Legacy Kombi 2.0i, MT, MY2004, LPG PRINS VSI 2.0
Obrázek


čtv čer 07, 2012 9:39 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: čtv čer 07, 2012 9:09 am
Příspěvky: 10
motor bol pred necelym rokom komplet zgeneralkovany vratane vymeny ventilov, ale pisem si to ako dalsiu moznu pricinu do zoznamu.


čtv čer 07, 2012 10:20 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 504
Bydliště: Merklín
Kolik jsi za ten rok najel km a v jakým tempu, ventily byli nové a od jaké firmy, byly ventily zabrušovaný a jaká byla nastavená vůle na výfukových? To všechno by mohlo mít vliv na rychlost zaklepávání, netvrdím, že to 100%ně je tou vůlí, ale dost to tomu nasvědčuje a u tvého motoru není zas taková práce to překontrolovat.


čtv čer 07, 2012 10:31 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Nováček
Nováček

Registrován: čtv čer 07, 2012 9:09 am
Příspěvky: 10
Ahoj, nabehali sme 30k, v kludnom tempe. Neviem od akej firmy su ventily, ale kazdopadne to skontrolujem len co vycistim klapku a volnobezny ventil. Na buduci tyzden sa nato chystam. Dam vediet ako som dopadol.


pát čer 08, 2012 7:47 am
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: čtv čer 07, 2012 9:09 am
Příspěvky: 10
Ahojte,
tak som uspesne vycistil skrtiacu klapku a prefukol volnobezny ventil. Vysledok je ten ze po par 100km je na benzine uz vsetko OK, motor netrha, otacky su stale. Na plyne to ma este nejaky problem, ale je to tam uz tiez lepsie. Kazdopadne idem s plynom na kontrolu filtrov a prenastavenie riadiacej jednotky plynu po 30.000 km. Urcite napisem ako to dopadlo a ci to pomohlo.
Dakujem vam za pomoc.


ned čer 17, 2012 12:54 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: čtv čer 07, 2012 9:09 am
Příspěvky: 10
A este som vymenil vzduchovy filter.


ned čer 17, 2012 12:55 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: čtv čer 07, 2012 9:09 am
Příspěvky: 10
Ahojte, problem vyrieseny, pridam este sumar, mozno sa to niekomu zide, kto bude mat podobny problem:

Mne pomohlo toto:
1) vymena vzduchoveho filtra
2) vycistenie skrtiacej klapky (poriadne bola zanesena)
3) reset riadiacej jednotky
Tym sa vyriesil problem s volnobehom na benzin
Co sa tyka LPG spravilo sa toto:
1) vymena filtra po 30.000km
2) repas vstrekov (vydrzali 30.000 km - splynovac je Teleflex GFI, ktory asi nema rad LPG predavane u nas)
3) doladenie riadiacej jednotky LPG

Tym moje problemy s traktoroidnym trasenim auta na volnobehu skoncili.

Dakujem vsetkym za pomoc.


úte črc 24, 2012 9:25 am
Profil
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 13, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 9072
Bydliště: Hradubice
Příspěvky ohledně LPG byly přesunuty sem

_________________
quickly

Forester 2.0i-L Comfort CVT MY13 Obrázek Legacy 3.0R H6 Spec.B MY06 Obrázek
ex Forester 2.0D Active MY09 Obrázek


čtv črc 26, 2012 12:10 pm
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: pon lis 08, 2010 11:17 am
Příspěvky: 1149
Bydliště: Českolipsko
teď řeším na outbacku 2005 2.5 motor s automatem nízký volněběh (cca 500 otáček) a stále se opakující chybu P0700 /plus další z převodovky). Motor 124kw

Klapku jsem vyčistil, ale v sání jsou ještě do každého kanálu další klapky, kam se nedostanu. Sání je tedy dost zakarbonované, kam jsem se dostal, jsem to vyčistil, ale ty další 4 klapky bez demontáže sání nevyčistím. Co to ovládá, může to mít vliv na volnoběh i tu chybu?

_________________
Legacy kombi 2.5 4cam 1997 LPG podruhé :-)


pát srp 03, 2012 10:35 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 20, 2010 7:25 am
Příspěvky: 6976
Bydliště: Nové Hrady
Čibi> P0700 je obecna chyba AT prevodovky. Dela to hned po nastartovani bez zarazeny rychlosti? Jaky jsou dalsi chyby?

_________________
Subaru Outback 3.0 H6 AT, MY03 + LPG


pát srp 03, 2012 10:55 am
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 93 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: