Stránka 2 z 3

Re: Klepání při prudkém sešlápnutí plynového pedálu

Napsal: úte úno 14, 2017 9:48 am
od macasubaru
ahooj všem... vsadím se že předtím byl dělanej motor a měly dole hlavy...
a při prudkém přidání to chvilku nechce jet než přeskočí 3000 ot..

Re: Klepání při prudkém sešlápnutí plynového pedálu

Napsal: úte úno 14, 2017 9:53 am
od majkl73
nějaká zlá zkušenost?

Re: Klepání při prudkém sešlápnutí plynového pedálu

Napsal: úte úno 14, 2017 10:09 am
od macasubaru
ani né ty auta jezděj bez problému s odpojenou vačkou. ale znám už takhle 5 lidí co dělaly hlavy a a dopadly stejně. naprosto schodná závada. po složení motoru v určitých otáčkách měl motor zvuk jak když je na klice anebo když se na š120 dal rozdělovač na full předstih. tvrdý zvuk.(ostrý)než to překonalo 3000 ot tak nic moc a pak jak když do toho střelíš.po odpojení jedné z vaček normální jízda jen svítí kuře.měl to na odstranění ofigo subara tam ho to stálo 6500kč a výsledek 000.a řekly špatné vačkové kolo.jenže jasná kravina před demontáži auto jelo suprově jen lehce chycené na klice. já si osobně myslím že při montáži ucpaly odtokový kanálek napatlaným silikooooonem

Re: Klepání při prudkém sešlápnutí plynového pedálu

Napsal: úte úno 14, 2017 10:32 am
od majkl73
Mě upozorňoval p. Bím, že v některých servisech sundávají vačkový kola rázovým utahovákem, a tím se nějak zničí to vnitřní kolo co dělá to časování, u mě na to musel navařit nějakou větší matku a pak to šlo, vyměňovaly se simerinky na ventilech a dělaly ventily.... Právě po tý opravě mě svítilo kuře, že je časování na každé straně jinak, po výměně oleje OK.

Re: Klepání při prudkém sešlápnutí plynového pedálu

Napsal: úte úno 14, 2017 10:53 am
od macasubaru
tak určitě protože jsem přesvědčen že je přiucpaný ten odváděcí kanálek tak bych zkusil dát plnou syntetiku.
jinak je na ty vačky spéšo klíč ale jednou ani tak se mi to nepovedlo sundat.

Re: Klepání při prudkém sešlápnutí plynového pedálu

Napsal: úte úno 14, 2017 5:27 pm
od mnov
bahamut77 píše: Jenom bych se tedy rád zeptal, jak to že když mám odpojedné jedno z čidel na vačkové hřídeli a auto je v režimu rozvícené diagnostiky(zřejmě tedy úsporný režim nebo jak to nazvat) to klepání slyšet není?
Chápu to správně, že motor nereaguje tak ostře(rychle) na zátěž při prudkém sešlápnutí plynu a tak se ty nesprávné vůle tolik neprojeví a motor tudíž neklepe?

Mám Subaru chvíli a je to mé první, tak se omlouvám za možná laické dotazy. Teprve se učím.
Díky...
Není to co odpojuješ spíš solenoid, tedy akční člen a ne čidlo?

Re: Klepání při prudkém sešlápnutí plynového pedálu

Napsal: úte úno 14, 2017 9:10 pm
od bahamut77
Díky všem za radu.
Defacto jsem to tedy pochopil docela obstojně. Tlaky oleje do vačkového kola mi mechanik měřil.
Jelikož nevím kdy byly nebo nebyly vůle meřené, tak začnu změřením vůlí což určitě půjde s motorem v autě.
Pokud si můj mechanik s tím nebude vědět rady, tak s tím zajedu do AWD v Praze což je pro mě asi nejblíže.
Přece jenom Liberec už je daleko.

Re: Klepání při prudkém sešlápnutí plynového pedálu

Napsal: úte úno 14, 2017 9:16 pm
od bahamut77
Podle toho co vidím na obou stranách motoru, tak jsem opravdu odpojil to čidlo. Jednou levé a podruhé to pravé.
Našel jsem ho i na NETu ua cca 1800,-kč.

Pravda je i podle servisní knížky, že hlavy tam byly dělané...

Auto jinak jede skvěle(POZOR je to mé první SUBARU, takže možná zkreslený názor) a jsem s ním spokojený.
Toho klepajícího zvuku se ale bojím a tak raději jezdím s tím odpojeným čidlem a tudíž zřejmě bez časování a jsem klidnější bez toho klepajícího zvuku.
Škoda ale tempomatu... [3GEARS]

Re: Klepání při prudkém sešlápnutí plynového pedálu

Napsal: úte úno 14, 2017 9:19 pm
od bahamut77
macasubaru píše:tak určitě protože jsem přesvědčen že je přiucpaný ten odváděcí kanálek tak bych zkusil dát plnou syntetiku.
jinak je na ty vačky spéšo klíč ale jednou ani tak se mi to nepovedlo sundat.

Levé vačkové kolo vyměněné beze změny zvuku a pravé mám připravené na výměnu.
Nicméně počkám až mi změří vůle na ventilech a potom se uvidí...

Re: Klepání při prudkém sešlápnutí plynového pedálu

Napsal: stř úno 15, 2017 10:25 am
od macasubaru
promin ale nepochopil jsi vůbec nic. můžeš tam měnit cokoliv a nic se ti nezlepší pokud to bude přiucpaný ten odtokový olejový kanálek pod víkem. maximálně bych tam zkusil dát olej 05 tedy plnou syntetiku.čidla a seřizování ventilu uplně k ničemu. dokonce jsem zkusil i rozvody posunout jednou o zub doleva a pak doprava a kdepak......ani v origo sub s tím nic neudělaly.tak držím palce a pak dej vědět jak jses toho zbavil (té závady)

Re: Klepání při prudkém sešlápnutí plynového pedálu

Napsal: stř úno 15, 2017 10:32 am
od macasubaru
jo a ty kola jsem pochopil že měníš taky uplně k ničemu. samozřejmě to bude pořád stejné.vždyt jsem tam psal že se daly ty samé kola co před tím bylo ok a po montáži zpět stejný problém jako máš ty..nejlevnější jezdil bych s odpojeným čidlem a budou trochu horší emise a možná nepatrně výš spotřeba.a v případě další demontáže hlav bych to dal někam kde tomu rozuměj.

Re: Klepání při prudkém sešlápnutí plynového pedálu

Napsal: stř úno 15, 2017 2:36 pm
od bahamut77
ok a díky za radu.
Nechám zkontrolovat tedy i ten odtokový kanálek...
Určitě napíšu až bude nějaká změna - zatím jezdím s odpojeným čidlem a pohoda :-|

Re: Klepání při prudkém sešlápnutí plynového pedálu

Napsal: čtv úno 16, 2017 9:55 am
od bahamut77
ještě se zeptám na radu - kde přesně je ten odtokový kanálek, který by mohl být přicpaný?

Re: Klepání při prudkém sešlápnutí plynového pedálu

Napsal: čtv úno 16, 2017 10:02 am
od macasubaru
:))) po víkem jak sundávaly vačky.. ale třeba to není ono sám to nevyřešíš měněním věcí okolo.dej to tam kde tomu fakt rozuměj

Re: Klepání při prudkém sešlápnutí plynového pedálu

Napsal: čtv úno 16, 2017 11:12 am
od bahamut77
jj dám to AWD a uvidíme...